sterretje: tja we klussen gewoon verder.ben bezig met tempen en steeds geen ei gevonden door FF. beetje vaag want wordt wel ongesteld.niet zoveel als voordat ik met de pil begon maar toch. dus kan er soms best onzeker van worden want weet totaal niet waar ik aan toe ben. grtz suus
Nee dat is zeker vervelend dan Als je straks een maandje of wat getempt hebt, dan krijg ej van zelf ook zelf wat meer inzicht in je cyclus Nu gewoon lekker door gaan met tempen, en afwachten wat FF zegt en daar op vertrouwen! Misschien kan het ook door ontpillen nog zijn dat je nog geen eisprong hebt de eerste rondes? Je tempt nu toch vanaf het begin van je cylus? Dan moet ff je ei wel vinden hoor! Komt vast helemaal goed hoor!
Echt waar? Hoeveel kan innestelings bloed zijn dan? Dacht altijd dat dat maar een paar drupjes waren dan? Is wel ook veel doorzichtig slijm wat er bij zit namelijk (sorry voor het vieze praatje...)
sterretje: ja dat hopen wij ook. over een tijdje staan we allemaal lekker in het roze. en vergeten we de moeilijke dingen veel sneller...
Ster, Een vriendin van mijn had 3 dagen rood en bruin verlies en dacht ook dat ze ongesteld was geworden, maar inmiddels bevallen van een zoon. En dan heb ik het over 3 maandverbandjes per dag.
Via FF staat aan de linkerkant een kolom, daarin staat SHARING en dan moet je HOME PAGE SETUP hebben en dan komt er een link onder de balk Your Charting Home Page Web Address:. Als je die kopiert en hier plakt kunnen we hem zien. Of Afbeelding opslaan op je pc en dan via http://tinypic.com/ uploaden dan komen er een paar codes dan moet je IMG-code voor forums & berichtenforums hebben.
oke ff geprobeerd, Als het goed is, moet tie het nu dan doen? http://www.fertilityfriend.com/home/20f609
Doet tie het? Heb voorlopig toch nog maar ff deze bloeding in spotting veranderd dan zodat me kaartje nog wel ff doorloopt nu
Ja gek he? Ik vond dat ook al zo raar Heb anders ook nooit zo'n hoge temp, wel eens 1 dag een uitschieter naar 37,0 maar verder altijd rond 36,8! En zeker niet zo hoog meer als ik dan ongi moet worden hoor, dan zakt tie altijd wel! Raar he?
hhhm heb het kaartje ook vn bekeken en je temp is idd nog hoog. dus wie weet toch een innestellingsbloeding. spannend.....
Ja best wel gek he? Daarom vind ik het ook zo raar dat ik nu ongi ben geworden, had het ook helemaal niet verwacht omdat mijn temp vanmorgen zo hoog was juist! Kan dat dan wel? Met zo'n hoge temp normaal ongi worden?
@sterretje Bah al die onzekerheden! Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is! Ik heb vorige week getest, alleen die was harstikke negatief..! als we sammie niet hadden....! sorry dames, maar ik voel me zo dom, als al die vragen gesteld worden.. snap ook echt geen drol van FF.. die rode lijn als die kruist met je temp heb je je ei?
Ja asl je een groot rood kruis krijgt dan heb je je ei gehad! Soms kun je ook stippellijn kruis krijgen, dan is het zeer waarschijnlijk dat je je ei gehad heeft maar ff kan je ei dan dus nog wat verplaatsen Enne voel je maar niet dom hoor, je moet het maar net weten
Hey meiden...goede middag/avond Ik zit tot 7 uur op me werk minimaal...dus hoop dat er hier wat te kletsen valt! Hoe is het met jullie allemaal... Sorry heb niet terug gelezen. xxx eva
hey evamariah. het is nog wel een beetje rustig hier. maardaar komt straks wel verandering in dacht ik zo.bijna iedereen is werken of koken ofzo... hoe gaat het met je? grtz suus