Hoi eva, he bah vervelend dat je tot zo laat moet werken! Was fijn als je vroeg naar huis kon gaan he! Hier gaat het wel, dacht dat ik ongi was geworden, heel raar met een hoge temp en al op 11dpo wat zou betekenen dat mijn lf dan maar 10 dagen zou zijn... Kwam best even hard aan en was best verdrietig, had zelf namelijk heel sterk heel de week al het gevoel dat het deze maand wel eens raak kon zijn Helaas toen dus dat bloedverlies Maar voel me nu wel iets beter door de meiden hier, die me er aan herinnerden dat het ook best een innestelings bloeding kon zijn geweest Hoe si het verder met jou? Bijd e ha geweest vanmorgen toch?
Dank je wel voor je opbeurende woorden! Hoop zo dat dit voor mij ook zo mag zijn! Had jij wel ook last van buikpijn? Hoeveel bloed was het wat jij verloor dan? Bij mij was er ook aardig wat doorzichtig slijm bij zeg maar, herken je dit? Sorry voor alle vragen hoor
nee joh, dat is toch niet erg, ik bedoel jij wil ook weer weten waar je aan toe bent! en als wij je dan kunnen helpen, is dat toch mooi! Aan mij moet je alleen niet zoveel vragen, want ik heb het blondje hier.!
Thnx meis, morgen weet ik hopelijk meer, gaat een lange avond worden... Nou hier schijnt de zon flink hoor, hopelijk komt de onweer niet hier heen, vind eht vreselijk! Zeker als ik alleen thuis ben, brrr
ja ben nu ook alleen thuis. de laatste keer dat ik alleen thuis was en dat het onweerde toen sloeg de bliksem in bij de school en hebben we een paar uur zonder stroom gezeten..... voel me nu ook niet echt blij. mja. blaas die zon maar even hierheen.....hihi
We hebben Packard Bell opgebeld omdat onze brander het niet deed en iedere keer blauw scherm krijgen. Terwijl hij nog maar 4 maand jong is, blijkt dat het een bekend probleem is en dat we een nieuwe moederbord erin krijgen, maar nu zijn we vanaf volgende week woensdag de pc 3 1/2 week kwijt Dus kan dan niet meer op het forum komen, misschien even bij mijn zusje maar meer niet.
he bah, als de bliksem inslaat is helemaal vreselijk Ik zal proberen de zon naar je toe te duwen hoor Zo eerst de kachel maar eens aan gedaan, tis zo koud Moet nu gaan verzinnen wat ik ga eten, iemand een idee? Wil wel iets warms, want heb t zo koud, maar niet te veel werk, want tis voor mij alleen, dus lekker iets makkelijks
hhhhmmm even denken, een soepje een lekker afbakbroodje magnetronmaaltijd bruine boterham met kaas beschuitjes met pindakaas de pizzakoerier hihi.....
Hey meiden, Sterretje ik hoop voor je dat het niet doorzet en dat deze bloeding de innesteling was. Ik zou as zondag mogen testen... pfff... t begint nu toch wel erg te kriebelen. Er liggen 3 testen op me te wachten... Hier schijnt op dit moment de zon, maar hebben net een fixe hagelbui gehad. Liefs Debby
afgelopen dinsdag was ik bij marco borsato en we stonden samen met een hoop mensen al vanaf 2 uur te wachten voor de hekken en 2 van die meiden hadden dominos gebeld en die hebben toen pizza gebracht midden in de wachtrij. echt superslim. haha kwamen ze aan met een scooter. en iedereen stond kei verbaasd te kijken. haha
m'n mannetje belde net dat hij ging koken, gelijk daarachter aan vroe hij 'Welke pizza wil je?' Whahahaha Liefs Debby
hahaha zo doet die van mij dat dus ook....en dan trots zeggen: wat heb ik toch weer lekker gekookt he schat. haha
waar wonen jullie hier heef thet heel even geregend maar meer niet blauwe lucht in zuid limburg... ga zo macaroni schotel maken met beenham en daarna ook lekker fitnissen en zwemmen heerlijk maar moet nog wachten tot mijn ventje thuis komt.. zal wel weer in de file staan.. bah
hihi ik kan het du toch hihi, bedankt zon! Goh goed idee een pizza, daar heb ik eingelijk wel zin in, dat word m! Thnx! @eva ja aan jou vroeg ik van de ha, je mocht toch een test komen deon? Of heb ik het nu helemaal verkeerd? @matta, fijne avond dan! @debby, spannend, spannend, spannend Ga je zondag ook echt testen?