Nu is de zon weer weg bij mij Geef de zon terug! Mijn mannetje zegt ook altijd achter af: 'Ws t lekker lief, heb ik toch weer goed gekookt he?' Het is wel heel lief bedoeld van mijn mannetje want ik lig al de hele dag voor pampus op de bank zit niet echt lekker in mijn velletje! Liefs
nou sterretje eet smakelijk he meid..... ik moet even wachten op mn mannetje en dan maar even bekijken wat we gaan eten. had zelf wel het idee om lekker een keer zelfgebakken frietjes te eten.
A sterretje...ja ik mocht een test doen...ga ik alleen morgen waarschijnlijk pas doen ivm half 8 moes tik al op me werk zijn vanmorgen! Maar ik heb echt sterk het gevoel dat er iets helemaal mis is in me baarmoeder...maar goed we zien het wel...hoop dat ik heel snel voor een echo kan komen als ie negatief is...ben bang voor enge grote mega cystes ed
Ehm denk het wel... Het liefst zou ik afwachten tot woensdag maar dat wordt wel erg moeilijk denk ik. Liefs
debby daar komt de zon............... ik heb ookal de hele dag een dip. kan geen ei vinden al 2 maanden niet en das best frustrerend....maargoed.
ik heb veel buikpijn gehad maar ik wist niet of dat van de zwangerschap kwam want wij kwamen net terug uit egypte en dacht dat ik misschien iets onder de leden had en het was net of dat ik een doorbraakbloeding kreeg en het was ook een paar dagen voordat ik eigenlijk ongi moest worden... sorry maar mijn geheugen word een beetje opgeslokt door die uk die in mijn buik zit
hier is het ook mooi hoor...heb toen straks gewandeld met mijn mama en dat was de enigste bui die we vandaag gezien hebben..en daar liepen we dan ook doorheen...beetje hagel en beetje onweer! maar ik woon dan ook in het zuiden (brabant) daar is het bijna altijd mooi *ahum ahum*
ja je kent mij ook. raar he om elkaar dan op zon site weer tegen te komen haha. grappig..... en we hebben ook allebei op de spw gezeten.... grtz suus
ja idd kei leuk. ik ben al wel wat langer hier op de site. maar jij bent al langer bezig zie ik al. spannend he zon periode.weten ze in je omgeving ook dat jullie bezig zijn? grtz
hihi..inderdaad...spw rulezzzz hahaha...maar wat wil je ook...zulke "sociaal" aangelegde mensen...die willen natuurlijk graag babies om sociaal mee te doen
Iig toch bednakt voor de info hoor, stelt me wel een beetje gerust... De buikpijn lijkt minder, meer een beetje een beurs gevoel nu, weet niet zo geod hoe ik het uit moet leggen haha Rommelt gewoon een beetje lijkt het haha Je krijgt trouwens al een aardig buikje hoor, wel leuk, kun je er lekker mee pronken @agneta, hoi mies, jij ook weer hier, word al gezellig druk! @eva, nou ik hoop gewoon dat je test morgen dan heel mooi posi is bij de ha! Wat een lange dag maak je trouwens op je werk dan zeg, wel bijna 12 uur Enne ik ga voor je duimen dat je zwanger bent, want dan is er verder nieta aan de hand, al helemaal geen grote cycste! kan em voorstellen dat je je daar druk om maakt, maar blijf er in geloven dat alles gewoon goed is hoor, neit gelijk van het ergste uit gaan@ Dikke knuf voor jou meis! @sammie, wat balen dat je je pc dan kwijt bent zeg, en voor zolang, das niet grappig hoor! By the way, hier nog een spw-ér hihi