Spw 3 gehandicaptenzorg gedaan in Boxmeer. Wil nu de kinderopvang in, vandaag sollicitatie gehad in Mill hoor donderdag de uitslag. Denk dat ik het niet geworden ben maar goed even afwachten.
rachel heeft nu toch 2 kindjes en is een hele goed vriendin van jou. zie jullie veel samen namelijk. haha.
en hier begint Jayden z,n huiluur weer *blegh* ik ga maar even boodschappen doen kan papa lekker oppassen.
haha.. maastricht is zeker gezellig en ook erg mooi hier de omgeving. @ lynn: ik doe de opleiding bij profit in den bosch en ben 24 uur met de klas op outddoor gegaan de opleiding is voor volwassenonderwijs en versneld traject. heb jij het al lang gehaald?
Gaby en ik vriendinnen....wel nee.... haha zijn zowat onafscheidelijk beetje heel erg geloof ik zelfs. Hey Gaby ik heb je vandaag niet gezien, zie je morgen niet en het weekend ook niet
kan iemand mij zeggen of er een makkelijkere manier is om dit topic te vinden heb wel op abbonement geduwd maar waar vind i kdat dan terug en moeten jullie ook elke keer de pagina verneiuwen om nieuwe berichten te zien of is er een makkelijkere manier?
zo echt veel uit de buurt en ver klien gesproken t kan velp zijn of gassel echt van dei kleine dorpjes je het ook nog escharen en uhm langeboom... gaby: ooh zo rj je atuurlijk naar wijchen misschien zie je me wel fietsen sochtends ga dan vaak effe naar de winkel
jumbo heeft voortaan speculoospasta. zijn onze kids dol op. als we het even over jumbo gaan hebben haha
oh dat is wel irri elke keer dat topic vernieuwen maarja het is dan ook geen chatbox ookal lijkt het er wel op hihi zou een stuk makkelijker gaan
oh waar c1000 zit weet ik niet.. ik heb stage gelopen bij bso de bonte bende.. en ook nog bij t kinderdag verblijf aan de kant van de straat vlak bij de jumbo in dat grijze gebouwtje