ik verheug me echt op morgen ga naa een koophuisje kijken emt mijn vriend kijk er echt naar uit.. zijn al heel vaak gaan kijken maar hebben allebei een goed gevoel bij dat huisje zie het helemaal voor me als ik de foto zie hihi..
nee daar heeft een kinderdagbverblij gezeten. ..maar die is toen afgefikt...kan best zijn dat ze nu weer alles veranderd hebben hoor ben er al zo lang weg..ik heb toen in het blinde institeut stage gelopen.. bonte bende zat erbij in,..
nou waar dat kinderdag verblijf is afgebrand daar won ik nu s echt om de hoek bij mij c100 zit trouewns in t stadje rose: ja ben wel bezig maar heb nog geen ongi gehad du kan nog wel duren .. geef nogsteeds bv suus: wijchen is toch geen gat... uhm je hebt ook nog overrasslet nederrasselt heumen, molenhoek malden, mill
eetsmakelijk mijn macaroni schotel moet ook zo klaar zijn ruikt goed hier.. mmm ik ben al langs het huisje gereden ligt 50 m van de maas echt heel leuk
rosee idd spannend . wij gana in jan naar ene koop huis kijken vid nu al leuk trouwens ik ga zo effe onm kijken daarna ben ik dr weer
wat wilt dat zeggen als je bv geeft dat het dan langer kan duren of wat? ben daar helemaal niet bekend in hihi
rose dan blijft je ongesteldheid uit ofja bij vel vrouwen.. die komt pas later p gang of blijft uit totdat je gestopt bent.. of afbouwt maar ben al een maand veel minder gaan geven geef nu nog maar 1 voeding.. en heb al 3 dagen slijm verlies dat duid op eispring
nog nooit van gehoord al die dorpen welke grotere stad ligt daar in de buurt? ik heb vorig jaar even een jaar in geleen samengewoond maar dat vond ik echt een graf stad
haha ik heb ook een vrend op stersveld en esteren ooh nu ben ik wel beniuwd wie.. ken onderhadn te halve dorp daar