Pfff ze liggen op bed. Lindsey slaapt Jayden niet maar is wel stil...ben net alweer 3x terug gegaan om z,n speentje erin te duwen. Leuk hoor 2 kleintjes met weinig leeftijdsverschil maar op sommige momenten erg zwaar. Gisteravond sliepen we om 23.00 werd Lindsey 23.45 wakker helemaal verdrietig. Getroost en weer naar bed. Toen werd Jayden om 2.15 wakker en die bleef wakker tot 5.15! En toen ging om 6.30 de wekker van mijn man... *ben kapot haha* Zaterdag een nachtje doorslapen
Ik ga wel met jullie op zwangerschapsgym....om te kijken Ik wou ook altijd 3 kindjes maar mijn wil geen oneven en 4 is teveel. En momenteel vind ik 2 ook meer genoeg...kan niet wachten tot Jayden ouder is en gewoon s' nachts slaapt
haha heb ik 1 ker gedaan puf cursus op zich wel grappig hahaha rachel.. jou klientje schelen ook 1.5 jaar he.. mijne wel leuk toch..
hahaha.. geweldig.. eerst maar eens allemaal snel zwanger worden.. wil niet naar ronde 9 @ gaby.. hij mag niet weten dat jij ook op site zit want officieel weet jij het ook nog niet he hij heeft nog geen toestemming gegeven om het tegen jou te vertellen.. alleen tegen rachel
Ja ze schelen 15 maandjes. Leuk he hebben ze ook wat aan elkaar.. Pufcursus pfff hebben wij bij Lindsey gedaan in Oss....lag alleen maar in een deuk dus ben maar niet meer gegaan bij Jayden
kom we gaan gewoon met zijn alleen rachel overhalen om er ook meer te nemen kan ze mee naar de pufcursus
suus1987:: bij rachel begint het gewoon vanzelf weer te kriebelen en voor ze ht weet heeft ze er 5 en is ze zwanger van nummer 6 haha
ja zoiets haden wij dus ook rachel op zich vind ik het niet zo heel zwaar.. mrja de mijne zijn weer wat ouder nu
haha ja ik weet het officieel...ook alleen maar omdat suus dan wat rompers mee kreeg die ik nog nieuw had liggen haha. Waarom zijn jullie niet eerder begonnen nou val ik buiten de boot... Maar aan de andere kant heb ik tegen die tijd geen slapeloze nachten meer haha! En die klachten pfffff heb me bij Lindsey helemaal leeggekotst. Lag half dood zielig op bed komt Gaby ff binnen en pleurt alle gordijnen open en ik MOEST eten hahahahaha