Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik hoop ook dat hij uitblijft.. maar ik vrees het ergste,..
    Trouwens nog steeds erg misselijk..

2. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Nou dat is in ieder gavl wel een goed puntje, die misselijkheid, kan nog alle kanten op!

Fijne dag Romytamara, shopse! En ik duim vooor je voort dat je toch niet ongi gaat worden!

3. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    goedemorgen
    ik ben dr ook weer ff snel ;)
    heb nog niks alles terug gelezen maar dat komt nog wel ;) heb even alysia haar site dreumesproef gemaakt en speen en rompertje en hoofddoekje opegdaan dus wij kunnen lekker holland proof op vakantie :)

en nog testers geweets of iets vandaag?
    en hoe is het met iedereen hier?

4. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Hey natassie, leuk lijk me dat zo'n site, zo blijf je ook alles goed bijhouden over je kleine!

Wanneer ga je op vaknaite, en waarheen?

Heerlijk ik wil ook wel vakantie moet alleen nog bijna 3 maanden wachten, snik, klikt als een eeuwigheid!

Hier gister een posi ovu test, terwijl mijn dacht ik toch echt al anderhalve week geleden was, geeft ff ook aan, dus beetje raar, en afwachten maar wat tie vandaag doet... Heb ookg ehoord dat er bij een zwangerschap een posi ovu test kan komen, maar dat is nog ff afwachten, toch krijg ik stiekem wel hoop en weet dat ik dat neit moet doen omdat de teleurstelling dan extra groot is straks als ik wel ongi, maar ja kan het echt niet helpen :(

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    oww spannend sterrtje en heb inderdaad ook gelezen dat je ovutest positeif bliijft als je zwanger bent! ben benieuwd meis! zal wel een lekker zomer cadeau zijn..

maar ga dinsdag vliegen kwart voor 8 in de avond naar turkije toe heb er al zin in.. en ja ben dol op die dreumesstie ik doe er zoveel mee dat ik nu de duurste site voor haar hebt.. maar vind het leuk voor later kan hem op cd laten zetten dus super :)

maar wat denk je zelf zal nu je ei zijn of vorige week?

6. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    oh das wel heel apart op cd, leuk zeg!
    Oh heerlijk naar tukije, iig verzekererd van goed weer dan, heerlijk joh, wil ook wel mee :p

Ik denk dat mijn ei al geweest is persoonlijk, had eerst ook een lagere temp dan tot anderhalve week geleden, toen sprong tie opeens omhoog, en nu blijft tie rond die koers schommelen... Maar ja dit is de eerste maand dat ik temp dus zeker weten doe ik het ook niet...

Heb ook sinds halverwege de week erg last van veel slijm, en dat had ik toen ik zwanger was ook, dus aan die hand denk ik misschien zit het wel goed, verder had ik daar normaal alleen maar last van één of 2 dagen voor ongi, maar dat is nu niet het geval.

Vanmiddag maar eerst weer eens een ovu test doen en kijken wat die doet, dan weet ik misschien al meer...

Temp jij ook, of gebruik je ovu testen?

7. Niet meer actief

Nou dames...
    Zie mijn banner!

Voor mij is het afgelopen deze ronde..
    Maar gelukkig komt mijn cyclus niet boven de 29 uit, en daar ben ik erg blij mee.
    Denk toch dat ik weer ga tempen deze maand..
    Anders weet ik echt niet wat ik ermee aan moet hoor..
    Ik wil gewoon weten wanneer ik ongi moet worden!

8. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    hey meis, wat vervelend zeg, echt balen, had nog zo goede hoop voor je!
    Maar wat je zegt wel posi dat je op dag 29 blijft steken, lekker netjes zo!
    Maar met tempen weet je wel waar je aan toe bent, misschienw el zo'n prettig idee voor jedan!

Nou meis, volgende ronde, dan ga je er weer voor, wie weet wat dat op levert!

Meiden ik ben er vandoor, ik laat vandaag natuurlijk nog wel ff weten wat mijn ovu test vndaag doet!

Liefs Sterretje

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    klote deborah maar nieuwe ronde nieuwe kansen

sterrtje laat wel weten hoor wat je ovutest doet ;)
    vind super spannend :) en nog 4 dagen tot testen dus kan inderdaad nu al je ovutest een positief beeld op geven :) hou me op de hoogte he!

en is heerliijk weer op vakantie 30 graden dus verlang ernaar :) je mag mee hoor ;) in me koffer nog wel plekje vrij :) ;)

ik gebruik trouwens ovutesten nog geen ie gehad.. dus ik wacht geduldig af ;) heb een lange cyclus weer deze maand pffff :( maar ik veradner er helaas niks aan

10. Niet meer actief

Hey dames,

Mijn vriend wilt graag een pauze inlassen..
    Even een paar maandjes condoom gebruiken..
    Omdat we momenteel niet lekker zitten financieel.
    Ik weet dat hij gelijk heeft, maar heb er toch duidelijk 2 gevoelens over..
    Wat nou dat ik aankomende maand zwanger zoou worden...
    Dan missen we die kansen..

Help! jullie meningen graag!

11. Eva R

Eva R Niet meer actief

alle dames die gaan shoppen: veel plezier vandaag :D

@debora: balen.. tja, ik weet niet wat ik adviseren moet. Is het dan wel weer zeker dat het binnenkort financieel wel beter gaat. en hoe lang zouden jullie dan moeten wachten? dat zijn toch wel dingen om goed over na te denken..

12. Niet meer actief

Het probleem is dat ik momenteel in between jobs zit.
    Mijn vriend is net begonnen met zijn zus om naast zijn normale werk een eigen bedrijfje op te starten.
    Door de methode van dit bedrijfje is heel sterk en gaat ook zeker snel lopen...
    Het kost alleen wat manuren..
    Zodra ik werk heb stopt hij..
    Dan gaat hij samen met iemand personeel klanten werven.
    Dan na 2 maanden hebben we zowiezo zijn loon weer terug.
    En dat maandelijk, wat een jaar aanhoud..
    Het zijn dus vooral de eerste 3 a 4 maanden..
    Daarna is het zowiezo beter. Aangezien zijn zus het bedrijf financieel steunt.
    Dus na 4 maanden hebben we een goed loon.. een paar maanden later zou ik zelfs kunnen stoppen met werken om de administratie thuis te kunnen doen..

Het zijn dus allemaal positieve berichten maar er gaat een aantal maanden in zitten..
    En aangezien een zwangerschap maar 9 maanden duurt is het voor ons van belang denk ik om 2 maanden rust te houden en dan te kijken hoe het dan staat.

Het ziet er dus naar uit dat ik 2 maandjes pauze ga houden..
    Langer houd ik het ook niet vol hahaha, zodra er een stijgende lijn in zit beginnen we gelijk weer.
    Want met dit concept gaat het daarna alleen nog maar beter, tenminste voor een jaar.. en tegen die tijd is het erg sterk als het dan nog slechter gaat.

We moeten natuurlijk alles nog afwachten maar door dit concept hebben we in ieder geval erg veel zekerheid straks.

In ieder geval bedankt dat je even mee wilt denken..
    wat denk je ... gewoon even pauze houden he?

13. Eva R

Eva R Niet meer actief

tja het blijft lastig, maar als ik het zo hoor misschien wel iets beter.
    wel leuk en spannend allemaal..

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

Apr 21, 2008
    1,201
    0
    0
    @ debora

ja het lijkt me ook helemaal niks als je zwanger zou zijn en dan geld problemen zou hebben,dus je heb groot gelijk dat je ff pauze neemt

fijnw eekend allemaal

15. Niet meer actief

Ja het is zeker heel leuk en spannend!
    En daar gaan we ook zeker voor..
    En dit is pas het eerste van een reeks bedrijfjes dat hij op gaat zetten..
    (Hij heeft eerder een goed lopende winkel gehad)
    Een echte zakenman dus..
    Maar omdat dit bedrijfje snel financiele zekerheid geeft (met de hulp van familie dan ;) ) is dit het beste om mee te beginnen.

En straks kan ik ons kindje alles geven wat het nodig heeft!
    Dat vind ik ook erg belangrijk.
    Helemaal omdat ik nu zie dat mijn stiefzoontje van zijn moeder veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste kleine kleren aankrijgt enzo..
    Ik zou zo graag voor hem goed passende kleren kopen..
    Op dit moment gaat dat dus niet..

Maar ik blijf gewoon op het forum hoor..
    Heb toch wat afleiding nodig he ;)
    En voor degene die msn hebben.. Mijn msn staat in mijn profiel!

En ik hoop dat er alsnog een hoop posi testen komen deze maand..

16. Niet meer actief

Inderdaad knarboor,
    En ja als het wel zo geweest was was ik er nog erg blij mee hoor..
    Maar ik heb nu de kans om heel veel stress tijdens een zwangerschap te voorkomen door nu even pauze te nemen..
    Dus dan kies ik ook voor de gezondheid van ons toekomstige kindje ;)

17. Niet meer actief

dames ik ben ff boodschappen doen tot straks :)

18. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    Wat een lastige situatie deborah!
    Je moet doen waar je zelf vrede mee hebt, als je over een aantal maanden meer financiele zekerheid hebt, is dat wel heel erg fijn, want dan kan je straks je kleintje alles bieden wat hij of zij nodig heeft

Ik snap je andere kant, van wat als deze 2 maanden nu juist de maand is? die keuze moet je maken, maar misschien kun je je kindje dan maar weinig bieden omdat je geen geld genoeg hebt, en dat lijkt me ook heel lastig.

Als je 2 maandjes pauze neemt en er dan weer voorgaat en dan zeker weet dat alles perfect gaat worden, dan zou ik daar persoonlijk voor gaan, want dan is alles helemaal goed geregeld, en hoef je je nergens zorgen om te maken!

19. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

May 18, 2008
    3,850
    0
    0
    meiden, net me ovu test opgehaald uit de badkamer...
    En gewoon weer een positieve!
    Ben er wel erg blij mee, zou het dan toch echt iets betekenen?
    Word er helemaal hyper van... En zenuwachtig, en krijg er nu al gelijk test drang door :oops:
    Maar ik moet nog wachten tot woensdag, dat duurt nog zo lang :(

20. hallo meiden,
    Gezellig gekletst vandaag hiero.
    Ben al vanaf 7 uur vanochtend op pas en net pas thuis.
    Niemand meer (positief) getest vandaag? Hier nog steed sgeen ongi dus morgenvroeg testen. Ga zometeen wokken en vanavond weer eens ouderwets op stap met mn vriendinnen. Morgen lekker uitslapen en s'avonds weer eeen feestje.
    Fijne avond allemaal en tot morgen

Share This Page