Suus is ook heel betrouwbaar hoor Zij zouden op Lindsey passen toen ik ging bevallen. Ze kon er niet van slapen zei ze... Toen mijn man belde nam haar vriend op en wie deed de deur open...haar vriend. En waar was Suus die lag te slapen tot we alweer bijna wegwaren op weg naar het ziekenhuis toen werd ze ook maar eens wakker
hey ja heb idd pcos zie google, kan het zelf ook niet onthouden heb bloedgeprikt en krijg over 2 weken uitslag en dan kuur om weer een eisprong te krijgen, en dus nieuwe kansen om zwanger te worden
@rose: welkom hier en succes met zwanger worden. wonen jullie nu nog thuis of willen jullie op zoek naar een ander huis? @anoniem: ik test ook niet altijd met mijn vriend samen hoor. vorige keer toen ik zwanger was was hij er ook niet bij. verrassen is ook leuk.. ik heb hem het boekje van kluun gegeven: help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. ligt nu alleen nog ongelezen in de kast.... hopen dat we het snel met blijdschap mogen lezen... @suus: wat erg van de opa van je vriend. wat voor kanker heeft hij? @ryanne: nee sorry bedoelde dreamer maar dat jij er weer bent is ook gezellig hoor @dreamer: oh heb niet gekeken op je hyves waar je was... jij komt niet meer zo vaak op het forum als eerst volgens mij he.... of zie ik het verkeerd. mijn duimen draaien overuren voor je hoor.. @kristel: jeetje ziek geweest. niks ergs hoop ik.... @sterretje: jeetje zeg wat klote... is de pijn al wat minder nu... Voor degene die ik vergeten ben sorry.. kon niet alles onthouden...