ik vind wel dat er heel veel gekletst wordt over hoe en wat bij jullie in de buurt. misschien is het een tip voor msn?
zo laatste pagina's ook gelezen maar niks nieuws. volgens mij word het tijd voor sommige om msn uit te wisselen of niet. gaat de laatste 6 pagina's niet echt meer over zwanger worden/ zijn..... ik heb vandaag de hele dag een opgeblazen buik... heb geen last meer gehad dus ben benieuwd of mijn ei al geweest is. heb nog wel afscheiding maar nog steeds wit en geen doorzichtig. vanavond maar weer klussen...
@agneta: ik heb gaby al op msn.. en rachel ook.. maar kletsen is hier ook gezellig.. @ bos: aan de prostaat of blaas.. weet het niet meer zeker :S @knarboor: ik duim voor je dan over 2 weken dat het raak is Het is even pauze dus ben zo weer weg
Oke ik zal het voortaan via msn doen...dan ga ik hier wel weg want ben toch niet bezig met zwanger worden. Allemaal veel succes en ik duim voor iedereen!
hey dames, ik ga even lekker bij vriendjelief op de bank hangen. ik kijk morgen weer even naar alles wat er weer bij wordt gezet. allemaal een fijne avond en voor degene die gaan klussen: veel plezier en succes grtz suus
okeej..volgende maand om de dag dan maar.. als t deze maand niet raak is dan..volgens rachel wel... .. hoop t