Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 20: Dreamer83, 6e ronde 23: Nicole84, 1e ronde 23: Sammie88, 4e ronde 24: Kristel86, 10e ronde 26: Gaby1986, 6e ronde 29: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Lynn, super mooi buikje hoor! Nog een paar weken voordat je kunt zien wat het wordt, willen jullie het weten? Dreamer, wat denk je, raak of niet? Agneta, wanneer moet je weer naar de gyn voor de follikelmeting?
Hoe gaat het eigenlijk met Desiree? Zag net bij haar naam staan dat zaad niet goed is.. balen meis! Maar laat weer eens wat van je horen!
@Suhe: heb geen idee, ben niet zo bezig ermee. Heb geen kwaaltjes verder dus geen idee. Hoe staat het met jou? Begin je al een buikje te zien? @Sam: Dees komt niet meer hier lezen. Het was te confronterend allemaal. Maar er zijn 0 zaadjes gevonden en volgende maand moeten ze weer testen. Dus hoop dat er dan wel wat wordt gevonden! En nu gaat oma dervandoor. Eens kijken of ik mn sportkleding kan vinden (ooit gekocht, nooit gebruikt hahaha) en dan een poging doen tot sporten Even die oude spiertjes losmaken
Dreamer, Succes met sporten! Balen dat er geen zaadjes zijn gevonden ... Dees, mocht je toch nog af en toe meelezen vanaf hier een mega knuffel!
Goedmiddag meiden! Hoe gaat t met jullie? Nog een halve dag werken en dan..... WEEKEND! Gelukkig is het al wat beter weer dan gisteren, tis iedergeval droog! Hopen dat ik zondag toch nog een licht streepje mag zien op m'n test. Maar denk t eigenlijk niet, vanmorgen namelijk negatief getest. dom dom dom ik weet het... Liefs Debby
Heei meiden, Ik kom hier nog ff om het hoekje kijken hoe het met iedereen gaat. Dus, hoe is het ermee? Hier alles super! xx C.
hier ff een ego bericht: Sammie het dansen heeft geholpen ik had een EI! ongeveer 20 mm en het zal dit weekend gaan springen. Maandagmiddag terug om te kijken of het daadwerkelijk weg is. Dit weekend klussen
hoi allemaal.. Ik ben weer afgewerkt.. ga zo naar rachel en dan met rachel naar wijchen.. @debby : ik duim voor je dat hij positef is! Wanneer gaat iedereen die bijna mag testen testen?
Thanks Suus! Ik ga er denk ik zondag nog maar een testje tegen aan gooien... Of zal ik wachten tot woensdag? Als hij nu negatief was is hij zondag toch niet harstikke positief? of wel? Liefs
dames die het leuk vinden om te zien..ik heb nieuwe foto's in mijn album... hoe is het hier verder iedereen bijna weekend?
hoi iedereen! ik ben al thuis.. mocht eerder gaan waren kinderen ziek! beter dan tot half 7 werken...