Ik hoop het ook voor jou Gaby! Dat je geen teleurstelling meer hoeft te krijgen... Stomme ik had vanmorgen al getest. Hartstikke negatief natuurlijk... mijn reactie daarop viel mee. Maar ben benieuwd als ik woensdag nog niet positief test of ongi wordt hoe ik dan reageer. Liefs
ik heb ook 1 x 2 dagen eerder getest.. maar dat doe ik niet meer hoor.. is zonde van de test...ik ga proberen..om echt pas een week over tijd te testen.. gaat me toch niet lukken.. maar kan het in ieder geval proberen..
Ja, das inderdaad wel beter... Maar vanmorgen kriebelde het zo... en ik heb die goedkope testjes van Sensitest dus dacht what the hack... ik probeer het gewoon! Stom stom stom van ikke natuurlijk Nou jah... goede leer voor de volgende keer! Liefs Debby
haha ik heb ookg goedkope liggen van kruidvat 3 voor 6 euro ofzo iets.. maar heb ook duurdere.. want als die van de kruidvat positief test.. wil ik ook een positieve test op de andere zien haha.. die is 2 voor 25 euro..van clear bleu digitale test..
Ja, die ga ik ook kopen als ik met die goedkoopies positief heb getest! Het is toch wel heel tof om gewoon met dikke vette letters zwanger te zien staan in zo'n schermpje!
haha ja precies...en ik vetrouw die goedkope testjes toch niej helemaal 100%...dus wil gewoon om zeker te zijn dan een duurdere pakken.. ach ja...vorige maand.. had ik een goedkope gedaan.. die deed het niet goed.. dus dacht ...mmm zal ik eens een duurdere proberen.. niet zwanger... die woorden komen wel harder aan dan geen tweede streepje zien hoor...
Ja, dat begrijp ik... Woensdag moest ik even naar de ha, ik had hem natuurlijk om een bloedtestje kunnen vragen. Maar het idee dat hij mij zou vertellen 'Nee, je bent niet zwanger' vond ik te erg! Ik zie liever dat ik ongi ben geworden denk ik dan... Liefs
ik ga denk ik als er langer dan 34 dagen tussen zit pas testen.. want dat is mijn langste cyclus.. maar dat kwam volgens mij ook alleen maar omdat ik in het vliegtuig ongesteld moest worden.. kan dat..als je gaat vliegen ..door de luchtdruk enzo..dat dat langer uitblijft?
Ohhh dat zou ik niet weten... Maar als je stresst voor het vliegen kan het natuurlijk ook. Zou dat het geweest kunnen zijn?
nee dat niet heb al zo vaak gevlogen.. dat boeit mij dus echt helemaal niks..dat zou wat geweest zijn.. op vakantie zonder vriend en dan er achter kmen dat je zwanger bent...6 uur tijdsverschil...
Dat zou minder zijn inderdaad! Ik wil wel graag alleen zijn als ik test. Mijn vriend heeft iedergeval geen behoefte om er bij te zijn en dan wil ik hem verrassen met een rompertje met de tekst 'Mijn papa is de aller beste!'.
Toen ik aan hem vroeg wil je er bij zijn als ik test zei hij 'Ik ga echt niet dat staafie vasthouden hoor terwijl jij er over heen plast' Whahahaha Mafkees!
en voor de opa's en oma's ga ik bij prenetal zo'n mok kopen..met opa en oma erop.. en die kado geven..heb er nu al helemaal zin in.. haha
hahaha kei grappig.. mijn vriend wil er wel bij zijn.. maar ik wil s'ochtends testen.. en hij gaat iedere ochtend echt super vroeg weg.. ik ga dan niet opstaan.. haha.. ik vind het leuker om het hem dan te vertellen.. moet ik wel de hele dag m'n mond zien te houden tegen iedereen haha
( je mag me wel toevoegen op hyves hoor.. als je wilt.. vind ik wel leuk..moet je bij mij op website klikken)
Ohh das natuurlijk wel een idee! Ik vind het zo moielijk iets leuks voor mijn schoonouders te verzinnen, ik weet namelijk niet of zij er zo blij mee gaan zijn... Maar het gaat gelukkig niet om hen, maar om ons! En wij willen het graag!
ja mijn moeder en stiefvader.. zullen het echt helemaal geweldig vinden...maar mijn schoonouders.. weet k niet.. hoop dat ze blij zullen zijn..dan..