Hahaha Je had gelijk de tijd gaat inderdaad snel als je met jou aan t kletsen bent Mijn moeder had het al veel eerder verwacht dus ik denk dat zij wel positief er onder is. Mijn stiefvader heeft vertrouwen in mijn relatie dus vind het ook wel best! Mijn vader zal het niet zo leuk vinden... maar misschien wel weer het idee om opa te worden. En mijn schoonouders, ja... Ik ben zelfs een beetje bang voor Daan zijn echte vader. Laatst kwam hij Daan ophalen omdat hij mij niet goed vond voor hem! Nou weet je... ik betaal alles voor hem, de hypotheek staat op mijn naam, ik kook , doe alles en het belangrijkste we houden heel erg veel van elkaar wat wil die l*lhannes nou nog meer?!?! Zijn moeder en stiefvader zullen weinig zeggen denk ik. Een beetje geschokt! Maar hoop dat ze uiteindelijk wel blij zijn dat ze opa en oma worden. Liefs
Meiden, Weet je wat ik eerder gister nacht had gedroomd, dat er een vreemde man bij ons in huis was, en mijn schoonouders sliepen bij ons. Ik riep ze omdat die man in mijn slaapkamer was maar ze reageerde niet, die man nam mijn vriend mee, en ik rende naar de logeerkamer. Ik zag dat de ramen open stonden keek naar buiten en naar beneden, had die vent beide schoonouders opgehangen aan een touw om hun nek, en hingen ze daar dood te bengelen, en iedereen buiten gilde. Opeens schoot ik wakker..
ik hoop voor je..dat ze het allemaal geweldig vinden en positief reageren..!..mijn vader heeft er niet veel over te zeggen die woont toch in thailand.. wat raar zeg dat mensen dat kunnen zeggen.. dat iemand niet goed genoeg is.. mijn vriend en ik zijn bijna 10 maanden bij elkaar..das best kort nog eigenlijk om aan kinderen te beginnen..en mijn moeder had ook al verwacht dat ik al zwanger zou zijn..
Leuk droompje Sammie Wat akelig! Hang je je schoonouders liever aan de wilgen of ben je wel goed met ze? Liefs
Ik wens ze liever weg dan dat ik ze heb Heb altijd ruzie met ze en kan totaal niet opschieten met ze. Soms gaat het wel redelijk. Toen ik mijn vriend vertelde over mijn droom vond hij het niet zo grappig, waarom niet dan... O
Ja heel erg vaag allemaal! Daan & ik zijn nu 2 1/2 jaar samen... we willen nu onze liefde voor elkaar bezegelen met een prachtig kindje van ons beide. Ik zag net inderdaad dat je in Thailand bent geweest! Wow daar wil ik ook nog eens heen... Lijkt me echt geweldig! Liefs Debby
ja was ook echt helemaal super.. heb echt dingen gedaan daar die ik normaal nooit zou doen of durven..waren daar 3 weken.. (zonder vriend).. was blij dat ik weer naar huis ging.. en het leuke was.. mijn vader betaalde alles.. ook de reis enzo..
Ohhh Sammie je bent een boef! Waarom zou je vriend het nou niet grappig vinden... uhmmmm... Ik heb geleerd me absoluut niet te bemoeien met hun levenstijl, manier van doen etc. Heb er een keer hele erge ruzie over gehad met Daan en sindsdien heb ik hem en mezelf beloofd dat allemaal los te laten. Ook als ze Daan weer eens op de kast jagen door hem dingen te vertellen die achteraf allemaal wel mee blijken te vallen bemoei ik me er niet meer mee. Dat is moeilijk want ik zie dat ze hem pijn doen, maarja Daan laat het gebeuren en ik mag me er niet mee bemoeien dus wat moet je dan... Liefs
Debby, Ik laat juist wel wat van me horen, ik laat me vriend niet helemaal de grond in geduwd worden! Hij heeft 9 van de 10 keer alleen maar commentaar... En zijn broertje is het lievelingetje, die mag alles fout doen enz, en krijgt nooit wat van zijn ouders te horen. Toen het een tijdje slecht ging tussen Edwin en mij mocht hij NIET bij zijn ouders logeren, dus is hij hier gebleven. Toen het niet goed ging tussen mijn zusje en zwager (Edwin zijn broertje), werd er meteen gezegd kom maar weer bij ons intrekken en zeg het huis maar op.. En laat Kimberley maar stikken... Hoe bedoel je, er word gigantisch onderscheid gemaakt....
Wow jeetje das behoorlijk heftig! Ik denk dat elke situatie anders is. Dat zulke situaties moeilijk te vergelijken zijn. Het gaat om personen die een verleden met zich meedragen. Bij elk persoon past een bepaalde omgangsmanier. Hopelijk opent een kindje van jullie samen hun ogen. En beginnen ze jou vriend meer te zien als een man waar ze respect voor hebben en dat hij gelijk behandeld mag worden met Edwin. Ik hoop het echt voor jullie! Liefs Debby
Meiden, Op marktplaats kwam ik een advertentie tegen. http://link.marktplaats.nl/201032715 Wat denken jullie hiervan? Betrouwbaar?
ik heb bij sensitest ovulatietesten gekocht laatst.. dat is zeker betrouwbaar.. wel iets duurder maarja.. dan weet je wel zeker dat je het binnenkrijgt.. en dat ze nog goed zijn enzo..
ik heb gelukkig heel lieve schoonouders .. heb nog nooit problemen met ze gehad.. denk dat zij heel blij zullen zijn als ze horen dat pascal en ik een kindje krijgen.. Mijn ouders zeggen dat ze nog geen opa en oma willen worden voor hun 50ste.. (zijn nu 49 en 48) maar laatst zei me moeder: ik zou wel oma willen worden.. (we liepen toen langs een babywinkeltje af Geloof dus niet dat ik bang hoef te zijn voor nare reacties als ik het vertel..
Mijn moeder is 41 en vader 43. Mijn stiefvader van moeders kant 37 en stiefvader van vaders kant was 32 maar hij is nu opzoek naar een andere vriend dus dat word nog een verassing. Mijn schoonouders zijn 53 en 55.