Ik benieuwd morgen! 2 testers dus waarschijnlijk!.. Zou ik wel leuk vinden als jullie dan ook allebei zwanger zijn Ik mag nog lang niet testen.. ga bij mijn banner wel uit van mijn langste cyclus.. maarja.. rustig afwachten maar
hoi meiden hoe gaat het hier. @sterretje: wat onzeker zeg zo'n bloeding. ik weet wel dat mijn vriendin ook pas net zwanger was en heel erg last had van buikpijn enzo. zelf ibuprofen slikken van de pijn enzo dus het kan allemaal he.... pfff mijn droger is van slag. hij piept al na 10 minuten en blijft piepen tot ik hem uit zet.... ben zo terug om verder te reageren...
suus ook al ronde 8 wat gaat de tijd snel zeg. Ik zit al in ronde 6, ik weet nog het moment dat ik bij de huisarts zat en groen ligt kreeg om aan kindertjes te beginnen zo raar dat het zo snel gaat.
ja.. jammer dat het zo snel gaat.. ik had gehoopt nu toch wel zwanger te zijn.. nog 4 maanden en dan ga ik naar de huisarts.. heeft jou huisarts groen licht gegeven.. waarom? die van mij niet hoor
@wendy: ja ben ik ook wel benieuwd naar waarom je op groen licht moest wachten.. mijn buik is nog steeds opgeblazen....ik had echt het idee alsof ik iets voelde in mijn buik/darm vanavond. voelde zo gek. verder nog wat last onderin mijn buik. geen pijn maar wel een apart gevoel. is lastig om uit te leggen ik heb ook nog steeds een beetje een strak gevoel aan mijn borsten vind ik wel gek want normaal heb ik dat alleen de laatste twee weken van mijn cyclus en niet de eerste twee weken al.... wachten duurt lang zeg. volgens de banner is mijn ei geweest maar we gaan nog even door met klussen want als mijn cyclus nog van slag is is er grote kans dat mijn ei ook later komt..
nee. ik heb een hekel aan de ochtend en denk dat het echt niks voor mij is elke ochtend met zo'n ding in mijn r..t heb het twee avonden gedaan maar ja dat is natuurlijk zinloos weet het.... maar had wel halve graad verschil maar dat zegt niks he...
@ wendy: wat is endometriose.. of ben ik nou heel dom @bos: ik ben ook absoluut geen ochtendmens maar mijn beste vriendin zei dat als je naar de dokter gaat hij eerst temperatuurlijsten wil zien.. dus ik heb zoiets van als ik nu begin kan ik over 4 maanden alvast een aantal lijsten zien
Endometriose, heel makkelijk gezegt zijn het verklevingen (cyste`s) zeg maar op de eierstokken, baarmoeder, buikholte. Dat is echt heel makkelijk gezegt he. Als je er op google dan zul je meer info vinden. Op het forum hebben ze ook een club geloof ik.
Mijn 2 nichtjes kunnen niet zo zwanger worden, dat weten zij nu al. Zij zijn 21 en 25 jaar. Toen ik in April bij de huisarts was, had ze geen verdenken dat ik ze op dat moment had, maar ze kunnen altijd groeien.
dan kun je het best toch zo snel mogelijk aan kinderen beginnen.. en is daar niks aan te doen dan.. wat erg voor je 2 nichtjes
@suus: meen je dat nou? maar volgens mij heeft dessa ook nooit getempt en die is ook door gestuurd. misschien verschilt het per dokter zou dat kunnen.
wat ze eraan kunnen doen, heb ik me nog niet in verdiept. Weet alleen dat hun al via ivf of hoe noem je zoiets alleen maar zwanger zouden kunnen raken.
ik weet het natuurlijk niet zeker maar dat zei me beste vriendin :S kan goed zijn dat het niet zo is.. misschien ga ik maar eens naar de huisarts om dat te vragen
oke.. dat is wel erg.. hoop dan maar voor je dat jij heel snel zwanger word.. voordat het bij jou ook zo is
Ik houd al vanaf de 1e ronde een papier schema bij. Met wanneer ongi begint, wanneer buikpijn, wanneer hoofdpijn, slijm enz enz. Dat is een idee van huisarts. Dus als je het kunt aantonen dat je al maanden bezig bent is het goed denk ik. Weet het niet.