Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Groot gezin ja zeg dat wel.
    zijn met 10e thuis en dan de 2 ouders.
    Zie je het al voor je met 12 mensen in een huis en nu dan nog met aanhang.
    Volle bak op feestjes daar altijd.
    En de kindertjes niet te vergeten die daar dan weer bij horen. ;)

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik heb ook al die tijd bijgehouden wanneer mijn ongi begint.. een cirkeltje in mijn agenda.. maar heb wel een probleem als het jaar daalijk om is.. moet ik mijn agenda bewaren :p

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    wel gezellig altijd vind ik dat.. zo'n grote familie..:p moet je wel veel verjaardagkadoos kopen ;)
    Mijn lieverd heeft maar 1 zus

4. Niet meer actief

In begin van het zwanger worden, 1e enkele maanden heb ik me er erg druk over gemaakt.
    Ben er nu wat rustiger onder geworden.
    Weet niet goed waardoor, maar misschien goed gevoel over het zwanger worden.
    Al twijfel ik wel vaak en ben best bang dat het lichaam je in de steek laat.
    Maar dat heeft denk ook wel elke vrouw.

5. Niet meer actief

Ik wil maar juist 1 kindje, en niet 2 of 3 of meer.
    Maar voorkeur is echt 1.
    De ene vind dat zielig voor het enige kind, maar ik zie dat niet zo.

6. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja.. ik ben ook bang dat ik onvruchtbaar ben..

Ik wil trouwens ook een temp lijst op ff bij gaan houden.. had dat eerst gedaan en toen kon ik me ineens niet meer inloggen.. snap er niks van :S

7. Niet meer actief

Temp zie ik voor mij als een echte laatste red middel.
    Ben nu de 1e ronde met ovulatie-testen begonnen en dat vind ik goed om te doen.

8. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zou de dokter het ook noteren... heb namelijk wel eens aangegeven dat ik bezig ben. toen ik bij de dokter zat met een spastische darm toen vroeg ik of ik langs moest komen of mocht bellen als bleek dat ik zwanger was omdat we er mee bezig waren. toen waren we pas twee maanden bezig ofzo. als hij dat nou genoteerd heeft weet hij ook hoelang we bezig zijn toch..

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    voor mij zijn dat ook pas opties die ik doe als het echt niet anders lukt. zie dat echt niet zitten allemaal. ben ik misschien eigenwijs hoor maar weet niet heb er geen goed gevoel bij...

10. Niet meer actief

De huisarts houd alles bij in de pc, tenminste bij ons wel.

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ben deze ronde ook met ovutesten bezig.. maar vind het moeilijk om 3 uur niet te drinken en plassen:p

12. Niet meer actief

Dat is zeer moeilijk ja, dat probleem heb ik ook.
    Ik plas anders wel elk half uur.
    Nu moet ik ophouden en sta dan echt op klappen hoor en krijg soms buikpijn ervan.

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ja ik heb dat ook.. en vooral drinken.. drink vooral veel als ik thuis ben.. en werk niet elke dag.. dus.. was vanmiddag vrij en ben vandaag vergeten te testen.. mijn huisarts weet nog niet dat ik en mijn vriend aan het proberen zijn.. misschien ga ik in mijn vakantie wel naar de huisarts.. kan ik gelijk vragen of het nodig is om te tempen :D

14. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    is er nog iemand.. ik heb nog een vraagje namens mijn vriend.. als je 2 keer op een dag klust moet het zaad er dan langer aan doen om weer helemaal bij te vullen? en komt er de 2de keer nog "goed" zaad uit?
    Vond het zelf een beetje een rare vraag maar mijn vriend wilde da ik hem erop zette

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik heb het ook alleen gevraagd omdat ik er toch was hoor.. maar zou gewoon ff bellen als ik jou was of dat het nodig is om tempkaartjes te hebben...
    ik plas normaal maar 3 keer per dag. drink dan ook niet zo veel. heb de laatste twee weken wel dat ik meer moet plassen en drink niet meer als anders. heb wel meer dorst en vooral aan het eind van de dag krijg ik een droge tong.... alles is anders in de laatste twee weken.. als ik mezelf niet gek maak doet mijn lichaam het wel voor me.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik ben er nog en ja als je twee keer klust komt er volgens mij ook minder goed zaad uit. zal ff zoeken op google voor hem...

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    misschien is het dan toch raak :D Ik duim voor je.. duurt nog wel even voor je mag testen he.. denk toch dat ik ff lang ga bij de huisarts.. misschien heeft hij ook nog wel tips ofzo ;)

18. Niet meer actief

Volgens mij komt er een 2e keer nog wel zaadjes uit maar minder denk ik en meer gewoon vocht zeg maar.
    Maar wij doen het ook wel eens 2x per dag.

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh ik hoef niet meer te zoeken op internet want mijn vriend had het ook al opgezocht laatst zegt hij net. dus die weet het antwoord. komt tie..
    te veel zaadlozingen en te weinig zaadlozingen kan slechter zijn voor het zaad. twee a 3 keer per week is het beste om de kwaliteit aan te houden en opsparen van je zaad is ook kwalitietsverminderend...
    en als de vrouw een kussen onder haar kont legt is het stimulerend. omdat het zaad er over het algemeen nog 8 cm over moet doen en daar doet het een uur over. als je een kussen onder je kont hebt helpt de zwaartekracht wat mee en is dat stimulerend. het beste is ook om na de daad nog een 15 minuten te blijven liggen. pff dat hij dit allemaal weet. hij is er toch meer mee bezig dan ik dacht. wel leuk om te horen dat hij dit allemaal heeft opgezocht.... dus voor je vragen kun je bij ons terecht :)

20. Niet meer actief

Leuk dat je mannetje lekker mee zoekt en rond snuffelt, helemaal toppie.

Deel Deze Pagina