Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja ik ga steeds meer twijfelen dat het gewoon raak is maar dat ik toch een bloeding had. hoor je ook steeds vaker van mensen die dat hebben. maar ja had ruim een week geleden nog een negatieve test maar ja het zegt allemaal niks. stom he dat ik ongi word, negatief test en toch ga twijfelen. op dat soort momenten word ik gek van mezelf.

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    dankje voor het antwoord;) haha.. grappig.. is hij er dus echt mee bezig.. nog even en hij komt ook op het forum.. Meestal is het bij ons om de dag maar een enkele keer 2 keer per dag ;) maar dat zullen we maar niet meer doen dan.. dat van die kussen en dat blijven liggen wist ik al en dat heb ik vorige maand ook al geprobeerd.. maar geen resultaat dus:p

3. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja ik wilde het invullen op goolge en zag dat er al naar gezocht was. ja had hij opgezocht zei hij haha. vind het echt te gek dat hij er zo mee bezig is want was vooral in het begin heel erg bang dat het vooral mijn wens was... is jullie vriend er ook mee bezig...

4. Niet meer actief

Mijn mannetje is net zo gek als ik, dus hier is mannetje er ook veel mee bezig.
    Vraagt hoe het gaat zegt wat hij denkt en voelt, vraagt wanneer ik m`n nod heb, wanneer we testen waneer ovu-testen doen enz enz.
    Streepje laat ik ook altijd zien, zo grappig en leuk om het echt samen te doen.

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke... wij doen het ook met kussen baad het niet dan schaad het niet...

oh er komt nog meer haha vitamine c is goed voor het zaad. een tekort is slecht voor je sperma euh... zaad want ook tussen zaad en sperma zit verschil maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien haha....

ik blijf altijd liggen na de sex. wij doen het namelijk voor het slapen gaan maar dat heeft de laatste acht maanden al geen resultaat..

6. Niet meer actief

Wij deden het eerst ook voor het slapen gaan zeg maar.
    Nu deze ronde niet.
    Deze ronde ook met kussen op bank gelegen, benen in de lucht en wachten maar.
    Altijd een grappig moment als ik daar zo lag uit te hijgen en de zaadjes z`n gang liet gaan. ;)

7. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    owkee.. haha.. mijn vriend is er zelf ook wel mee bezig maar niet zoveel als mij.. hij zal ook nooit zelf iets opzoeken via internet maar laat mij het dan vragen.. wel weet ik zeker dat hij net zo graag wil als mij.. want laatst vroeg zijn tante of hij nog geen kinderen wilde en toen hij thuiskwam en het vertelde had hij de tranen in zijn ogen staan..
    Owja.. mijn mannetje slikt heel veel vitamines.. :p zo'n potje.. zit ook vitamine c in.. heb je nog meer tips;)

8. Niet meer actief

ben even de was doen.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou jullie heben heeeel wat bij geschreven zeg pff weet het begin niet een smeer wat ik gelezen heb dat was pagina 1112 ofzo..

steretje: wat vervelend die bloedingen en diepijn waarom ga je na t weekend niet gewoon effe langs de ha zo onzeker allemaal he

over zaad : ;) in voorvocht kan nog wel zaadjes zitten daar zijn mensen nog wel zwanger van geworden. dus gewoon lekker klussen als je zin hebt.. en niet te veel er over na denken want dat kan ook tegen werken he.. asl je er te veeeel me ebezig bent..

verder rustig hier...vanavod weer lekker knuffelen :p

iedereen hier ene goeie (werk) dag gehad?
    en nog plannen voor t weeken?

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    haha.. echt een vent ja..
    mijn vriend moet lachen en ik moest zeggen dat hij jou vriend nu al mag.. haha

11. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    dit weekend ben ik ff proefmama.. lindsey (1.5 jaar) en jayden (10 weekjes) komen logeren.. Wel lekker gewerkt.. maar tot 1 uur maar..

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
  13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    Ik ben er nog :D:D:D:D

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    was effe pben :p haha ja doe alle stegelijk.. en mn papier etertje in de gaten houde..

suus ooh mama op proef.. en gaat dat luken :p zal toch wel hahaha nee veel plezier al vast..

15. Niet meer actief

Ik ben weer terug van m`n wasje.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oke haha.... ik heb het gezegd en hij moest er om lachen....

wij gaan morgen proefritje maken in nieuwe auto..
    mijn lief heeft me vandaag verrast. ik kwam thuis en toen had hij het hele huis al gestofzuigd, de wc gedaan en hij was aan het koken. hij had de middag vrijgepakt. de schat dan hoef ik het morgen niet te doen. alleen nog ff de badkamer en wc boven en dan is het huis weer klaar voor dit weekend.

zondag komt mijn collega met man en 3 kids (meisje van 3 jaar en tweeling van 1 jaar) en 's avonds verjaardag

17. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    gaat wel lukken hoor.. heb er zin in:D..
    Zal wel moe zijn zondag:p jayden slaapt nog niet door ;)

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha...ga je nog wat leuks met ze doen...goed moe maken zou ik zeggen...

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    zaterdag eerst ff boodschapjes doen :( .. daarna even naar een tuincentrum.. bezoekje aan schoonouders.. :) kunnen we ze vast in de stemming maken.. Lindsey moet overdag nog naar bed.. Zondag gaan we denk ik ook lekker naar het centrum :) maar is zó zielig om jayden wakker te houden.. dat ga ik niet doen..
    Wat voor auto willen jullie?

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klinkt leuk allemaal.
    een seat leon.

Deel Deze Pagina