ooh zal zo is kijken... bij gsm track suus ja de fotos op mn hyves kloppen ook niet echt meer want heb nu permanent maar diie 2 kids van me herken j wel is dat schreeuwende meisje hahaha
Zo dat was niet veel bijlezen Wendy: hoe was je test vandaag? En tuurlijk is er nog hoop, geen bloed geeft moed! Samsam: volgens mij ben jij elke keer na je ei ziek. Kijk het eens terug van alle rondes. Als dat zo is, dan is er iets niet goed namelijk. Dan reageer je te sterk op de progesteron. Maar ik hoop dat het door hcg is dat je je nu zo voelt natuurlijk Ik zal zo eens mn kaartje in mn album zetten, die is nogal vaag. Ik heb pijn in mn buik! Maar dat kan ook komen door het enorme vele gesnoep de hele vakantie door Voelt niet lekker in ieder geval en we hebben zometeen een meeting waar de dichtstbijzijnde wc een kwartier lopen is...
owkee.. haha.. wij hebben een groene kinderwagen.. gewoon zo'n goedkope.. met een meisje erin.. en een rode driewieler kinderwagen met een babytje erin.. maar misschien mag lindsey wel lopen .. zal eens goed rond kijken als ik in cuijk ben.. wij gaan meteen om 11 uur
ik dacht dat de winkels pas om 12 uu open wren alleen de tuincentra enzo om 11 uur nouja.. wij gaan ook vroeg.. ben nu al zolang wakker ik heb een oranje zapp buggy.. en mn man loopt er naast en die vaklt vaak wel op.. dreamer: ooh t eveel gesnoept hahah wel lekker heb een gsm nu met een wii heb een samsung b320 met tmobile relax 150 met onbepekt sms en voor 21.95 per maand
Kaartje staat in mn album. Gisteren trouwens op een graves forum gehoord dat het toch echt beter is dat ik niet zwanger word nu. Heb veel onderzoeken gelezen en maak me nu over 1 ding wel een beetje zorgen. Maar dat ga ik de 28e aan de gyn vragen als ze belt. Zowel de gyn als de internist hebben niet gezegd dat we niet zwanger mogen worden, dus dan zal het vast wel mogen toch! Dames veel plezier in Cuijk.
dreamer: ik hoop voor je dat je gewoon zwanger mag worden... als dat niet was hadden ze dat toch wel gezegd? ? ?
Omdat ik de ziekte van Graves heb, een auto-immuun ziekte. Maar daardoor heb ik veel meer kans op een miskraam, maar ook op ontwikkelingsachterstand. Alleen, dan zouden de gyn en de internist toch wel tegen me hebben gezegd dat ik moest stoppen tot mn waardes goed zijn? Ik heb heel duidelijk gevraagd of we met deze medicijnen gewoon zwanger mogen worden. Ja mag zegt de internist. Bij de gyn ook gevraagd, ja het zou een wonder zijn als je het voldraagt (dus geen miskraam) Als het echt zo slecht was geweest, dan hadden ze toch wel gezegd stop met zwanger worden? Ik raak daar zo onzeker van he Ik weet nu mn waardes ook niet, ga van de week de huisarts bellen of zij ze weet. Dan weet ik of ik echt moet stoppen nu of niet. Gelukkig is zwanger worden op zichzelf al geen onzeker gedoe ...
jeeje das idd ook lekker.. maar op dat forum zeiden ze dus dat je beter kon wachten? je gyn weet toch dat je dr mee bezig bent dus wel vervelend zeg... nou meid ik hoop voor je dat alles goed komt o snel mogelijk natuurlijk
1 enkele temp zegt helemaal 3x niks meisje En het kan zelfs iets goed betekenen, namelijk een innestelingsdip. Dus niet zo sip Ja op het andere forum zeggen ze dat ik moet stoppen. Even wat quotes van dat forum.
Dreamer, Je kaartje is wel mooi hoog! Was mij ook opgevallen dat ik iedere keer na mijn ei ziek word... Heb nu minder gevoelige tepels, maar heb zo'n rare buikpijn! Het zit zeg maar tussen de wand van baarmoederhals en anus. Verder nu minder misselijk... Temp was iets gezakt... Zijn er nog testers vandaag? Hoe gaat het verder met iedereen?
sammie: jeetje meis ook niet leuk temp gezakt dreamer: ja dan begin je je idd wel onzeker te voelen maarj jezou toch zeggen dat de gyn t wel weet .. zou gewoon morgen even bellen voor de zekrheid meisje: ik denk innestelings dip aangezien je pas over 9 dagen kan testen vaak is de innesteling ook tussen de 8 -10 dagen
nou niet veel er tussen zien staan In almere zijn vrijwel alle winkels op zondag open dreasmer jeetje das schrikken dat nieuws.. Hoop dat t loos alarm is en alleen maar de mening van 'leken' dus geen gyn of dokter Maar de gyn noemde het ook een wonder als de kleine voldragen zou zijn? Jeetje hoelang duurt t gemiddeld voor je goede waardes zou hebben?
Goede morgen allemaal, Ik ben vanmorgen ongi wakker geworden, dus nu weten we echt zeker dat het gisteren een valse posi-test was of een fabrieksfoute test was. Ik nu ronde 7 in en daarvan de 2e ronde met ovulatiet-testen. Met volle moet ga ik weer verder. Groetjes Wendy
Dreamer, Dikke knuffel! Als de internist en gyn hebben gezegd dat je door mag gaan, dan mag dat gewoon. Anders hadden ze echt wel gezegd dat je moest stoppen.
@Wendy: precies op je nod dus zoals ik gisteren heb uitgelegd in je test topic. Wel balen meis! @Meisje: sja, het zijn ook meningen van onderzoekers, dus wat nu waarheid is weet ik niet Maar de gyn heeft het een wonder genoemd, dus veel hoop hou je dan niet over he. Het is heel verschillend hoelang het duurt voor mn waardes goed zijn. Moet eerst nog 2,5e week afwachten of de medicijnen uberhaupt wel aanslaan. Dus voorlopig weet ik nog helemaal niks