Ja ik ga gewoon door. Zolang de kans op een mk niet 100% is is er dus altijd een kans dat het wél goed gaat toch En ik kan beter leven met de gedachte dat we het geprobeerd hebben, maar dat het niet zo mocht zijn. Dan met de gedachte dat we het maar gewoon niet proberen en daardoor kansen mislopen. Ik laat me niet verslaan
Meiden, sorry dat ik hier even inbreek, maar dit is voor Cristel1986: ik kan je niet meer mailen...? Als ik de mail verstuur, komt ie in de wachtrij en niet bij verzonden... Zit je mailbox vol soms? Ik hoop dat je dit leest.... Groetjes, mexican.
dag oma fijne dag nog ik ga even een stokbroodje halen.. denk ik.. of zo soep eten vanmiddag lekker met mn buurmeisje op stap
goeiemorgen allemaal, alles goed met iedereen afgezien van de ongi buikpijnen en de nega testen? we hadden gisteravond nog verjaardagsvisite. wat waren die mensen druk zeg. was eigenlijk best blij dat ze weer naar huis waren....erg he. ik zie dat er een aantal mensen vanmiddag in cuijk gaan neuzen......veel plezier en wie weet tot straks. grtz suus
hoi meiden, ff snel een berichtje voor dat ik er vandoor ga @dreamer, fijne dag meis! En nog een hele dikke knuf voor jou ook @wendy, balen da tje ongi bent gewordne, meis, had er zo voor geduimt voor je zeg! @sammie, fin he die buikpijn, is echt niet leuk, dikke knuf hoor! @suusje, lekker druk geweest dus, gezellig hoor! Jij gaat vandaag ook ff de stad in dus? HIer nog geen verandering, heb nog niet getest, maar heb ergens het idee dat ik toch ong ga worden helaas Voel me nergens meer zeker van op het moment Is best vervelend, heb liever gewoon een posi test of dat ik dan gewoon maar donderdag wel ongi was geworden, maar ja we hebben het niet voor het zeggen Gister was mijn temp extreem hoog 37,2 vandaag 0,2 gezakt, maar weet niet of dat zoveel zegt? 37,0 i nog steed best goed volgens mij? Heb ook wel wat korter geslapen dan normaal, dus misschien ligt het daaraan? Gister wel gelukkig een dagje buikpijn vrij geweest, maar vandaag wel weer erge buikpijn helaas Maar geen bloed of iets, dus das allemaal wel mooi Nou ja we zien wel Wij gaan vandaag lekker weg, ff naar de stad, lekker shoppen! Alweer haha, gister ook al met een vriendin de stad in geweest Meiden fijne dag!
@dreamer: wat goed dat je je niet uit het veld laat slaan. ik zou toch nog even voor de zekerheid bellen naar de gyn en uitleggen dat je twijfelt omdat je zo veel verschillende verhalen hoort. @wendy: shit toch ongi. op naar lucky 7
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 17: Wendyvanliemde, 6e ronde 19: Debby86, 1e ronde 20: Dreamer83, 6e ronde 23: Nicole84, 1e ronde 23: Sammie88, 4e ronde 24: Kristel86, 10e ronde 26: Gaby1986, 6e ronde 27: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
ik geloof dat bijna iedereen aan het genieten is van het mooie weer en de winkels die vandaag open zijn..........het is zow rustig
haihai.. de kinderen liggen weer te slapen! rust toch wel vermoeiend.. wij zijn net al in cuijk geweest.. ben wel gaby tegen gekomen maar cristel niet heb nog goed rondgekeken naar een oranje kinderwagen.. We hebben een nieuw jasje voor jayden gekocht zal rachel blij mee zijn want het jasje dat hij nu heeft is te klein.. Alleen gaby dacht dat rachel al zo'n jasje had hangen.. dus maar goed het bonnetje bewaren:S