Hoi, Ik heb nog niet terug gelezen maar heb even zitten rekenen met m`n cyclus. Ik ben er bijna zeker van dat mijn tijd vanaf eitje tot ongi 16 duurt en wordt dan op dag 17 ongi. Hier heb ik op de site laten rekenen en hun zeggen: 19 Oktober 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 3 November 2008 Een beetje vruchtbaar 4 November 2008 Vruchtbaar 5 November 2008 Erg vruchtbaar 6 November 2008 Eisprong 11 November 2008 Innesteldag 20 November 2008 Vanaf hier kun je testen 30 Juli 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Ik heb dus een eigen berekening en dat is, cyclus 32 uitgegaan: 19 Oktober 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 31 Oktober 2008 Een beetje vruchtbaar 1 November 2008 Vruchtbaar 2 November 2008 Erg vruchtbaar 3 November 2008 Eisprong +/- 7 November 2008 Innesteldag 20 November 2008 Vanaf hier kun je testen 30 Juli 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum Dreamer ben blij dat je me een beetje hebt geholpen in de andere topic met dat eitje en dan zoveel dagen verder pas ongi kunnen worden. Ik zit dus als ik alle cyclussen terug kijk op 16 dagen en dus eigenlijk alijd verkeerd geklust. Nu met ovulatie-testen wordt het hopelijk wat gerichter en is het sneller raak. Ik begin met de ovulatie-testen denk zo rond dag 12 of 13 dat zou dan 30/31 Oktober zijn. Ik wens iedereen alvast veel succes met klussen. Ik zit weer vol goede moed en heb zin in deze ronde, ik heb er zo`n goed gevoel bij, ik ga zwanger worden in November, ik ga niet voor minder. Yes we gaan allemaal roze! Groetjes
Mag ik trouwens op NOD lijst op 20 November in ronde 7. Ik wil pas 22 November gaan testen als ik overtijd zou mogen zijn.
ik wil deze keer ook niet te vroeg testen.. wil zo wie zo uitgaan van mijn langste cyclus van 33 dagen.. En dan eigelijk pas gaan testen op dag 34.. maar ben benieuwd of dit gaat lukken
@ sterretje, Heb je al getest en/of wanneer ga je testen? Heb net je temp.kaartje gezien en dat ziet er volgens mij heel veel belovens uit. Heb er niet zoveel verstand van maar dat is toch heel goed dat temp. hoog blijft? Nou succes en jij bnet gewoon zwanger en je mag op roze. Voel het aan m`n ongi.
@sterretje: ik duim voor je hoor. heb je kaartje niet gezien maar hoor alleen maar positiever verhalen erover dus ik heb er ook vertrouwen in.. @myzelf: ja hoor de krampjes in mijn buik beginnen weer. laat de viste maar komen dan heb ik afleiding...
@sterretje: is wel een erg mooi kaartje.. kan toch bijna niet anders dan dat je zwanger bent? hoop het echt voor je
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 16: Sterretje08, 5e ronde 16: Suusje23, 1e ronde 19: Debby86, 1e ronde 20: Dreamer83, 6e ronde 23: Nicole84, 1e ronde 23: Sammie88, 4e ronde 24: Kristel86, 10e ronde 26: Gaby1986, 6e ronde 27: Meisje87, 4e ronde 30: DesSa, 18e ronde 30: Bos, 8e ronde November 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid 20: Wendyvanliemde, 7e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
fijn weekend allemaal? Hier drukdruk maar wel leuk. Zaterdag met mn vader gaan shoppen en zoveel geld uitgegeven :s maar wel leuk S'avonds gaan bowlen met vrienden en uiteraard verloren. Vandaag met de hond het bos in gegaan en 2 uur heerlijk gewandeld. Net lekker gedoucht en vanavond uiteten. Morgen naar gyn. voor fm meting dus spannend! Wat een veelbelovende kaartjes hier! @ Wendy knuffel voor jou. Kom eens op met dat rose!
Ben ook net terug van een lange boswandeling met de hond :smile: Ja Ryanne, kom op met de roze :smile:
@all: ja ik vind ook dat er snel iemand zwanger moet worden.. misschien wel een idee om met de honden te gaan wandelen.. Lindsey en jayden zijn weer naar huis.. zijn net opgehaald. ik heb ook zin om te gaan uiteten maar het geld van deze maand is op Wie heeft er een idee wat ik kan gaan eten @ bos: duurt dus nog even voordat je kan testen.. hoop dat het wel positief is
ryanne: nou vaddag vruchtbaarste dag dat wordt klussen bowlen verlies ik ook altijd bij cuijk meiden.. ne eben jullie ook niet tegen gekomen. ben ook eerts ron 10.15 naar de vrije makt geweest en pas rond 12.15 was ik in cuijk.. heb wel weer wat gekocht. een auto met figuurtje voro yorgos en nog zon lop wagen dat je kan maken tot speeltafel ook voor yorgos. cailynn heeft al zoveer voor sinterklaas zou niet eerlijk zijn he.. ik ben jullie ook niet tegen gekomen heb wel eff egekekn.. hebben jullie alex nog gezien? bij music store nou mieden die toch ongi zijn succes in deze ronde
kwart over 12 was ik er ook nog.. wij zijn rond half 1 naar huis gegaan.. Rond die tijd waren gaby en ik allebei in de hema denk ik of in de trekpleister (ik in ieder geval).. Ik heb hem wel gezien ja.. maar wist niet dat dat alex was jayden werd er wakker van
hahah ja yorgo was dus rond ana het kijken van wat is dat dan. wel grappig want rond die tijd was ik ook in de hema
zo visite is weer de deur uit. erg gezellig maar wel druk hoor 1 van 3 jaar en tweeling van 1 jaar. kan nu wel mijn vloer dweilen krampjes in mijn buik is wel minder maar heb nog wel een vol gevoel. alsof mijn blaas de hele tijd vol zit...
@bos: hmm.. vreemd... laten we hopen dat het een goed teken is.. @cristel: Ik had nog goed rondgekeken naar een oranje kinderwagen maar niet gezien Vrije markt had ik ook wel heen gewild maar had helemaal niet in de gaten dat die vandaag open was :S