bos: ja fijn he kleine kindjes ik kan ook de hele dag door stofzuigen maar toe t toch echt maar 1 kee rper dag suus: nou vrije markt was zoooooo druk was ook gewoon niet leuk joh om dr te lopen.. zeker niet met kids.. en dan vn die mensen die menen midden op t pad te kunnen gaan staan praten als je vragt of je dr lags mag met kidnerwagen wodt je vuil aan gekeken en gewoon blijven staan he
ja dat kan ik me voorstellen ja. ik zie vaak mensen lopen met kinderwagens in zo'n drukke stad. erg onhandig maar ja je kan ze moeilijk thuis laten he.
misschien dat de mensen die niet aan de kant gingen duitsers waren.. en verstonden ze je niet. Haha.. er komen daar altijd zo veel duitsers Ik ben aan het zoeken naar een midweekje weg op 27-10.. heb er wel 1 gevonden maar dat ligt in wehl.. we betalen dan nog niet eens 100 euro geloof ik.. voor 2 volwassen en 2 honden
heey meiden hoe is het hier? is er nog nieuws? ik ben net terug uit schoorl. zijn gister tot vandaag naar zijn vader geweest en nu is leon zijn zusje meegekomen en die blijft hier tot dinsdag. zijn er meiden in het roze? xx
hey iedereen.. ik ga zo lekker filmpje kijken met m'n lieverd.. voel me al een paar dagen niet helemaal fit.. vaak plassen, met vlagen misselijk, buikpijn, ben niet in m'n humeur.. net alsof ik morgen ongesteld moet worden.. ben altijd de dag ervoor erg snel geiriteerd... heb ik nu ook steeds...slaat nergens op...heb het ook erg warm de hele tijd terwijk ik echt een koukleum ben...maar ja.. wie weet... fijne avond allemaal.. heel misschien kom ik straks nog ff spieken. x
@gaby: ik hoop het voor je dat je zwanger bent.. maar maakt jezelf niet te gek he .. anders valt het tegen als het niet zo is.. ik duim voor je
ja hopelijk ligt het daaraan.. maar ik ga pas na dag 34 testen als ik dat volhoud...en natuurlijk niet eerder ongesteld word..joey gaat zo nog eerste douchen. dus ben nog wel ff hier..
hey meiden, Allemaal een leuke dag gehad? Hier lekker geshopt en uiteten geweest, was heerlijk Helaas verpeste mijn buikpijn het wel een beetje, en zeker toen bleek dat ik toch ongesteld was geworden Heb er echt een vervelend gevoel over, en echt heel erg last van buikpijn, ff erg shit allemaal Maar je doet er niets aan Ga maar eens kijken wat mijn nieuwe nod word
heb trouwens ook echt last van mijn (.)(.).. maar dat heb ik altijd precies een week voordat ik ongesteld moet worden.. en dat is vandaag..
@gaby hopelijk heeft het wat te betekenen meis, ik ga voor je duimen hoor! @agneta, gezellig dat je schoonzusje er is zeg! Is wel zo gezellig met zijn allen! Wil iemand mijn nod op 16 november zetten, dreamer of sammie toch?
ja ik hoop het ook sterretje..maar als ik er al aan denk..dat ik misschien volgende week ga testen.. word ik al zenuwachtig.. dus ik ga proberen me er van de week niet te veel mee bezig te houden..
*bos rent naar sterretje, pakt haar stevig vast en geeft haar een dikke knuffel, kijkt haar aan en spreekt haar vol goede moed toe dat het allemaal goed komt. daarna laat ze sterretje los en schopt even heel hard tegen de muur omdat ze het oneerlijk vind dat we niet gewoon zwanger worden allemaal (en ook een beetje omdat bos zelf gek word van haar eigen lichaam)*
hahaha jaa. gelukkig wel. en anders weet ze de weg in dit huis! haha. *agneta geeft bos een dikke knuffel en zegt het komt goed*
@sterretje: wat klote voor je ik zou willen dat ik je kon helpen maar dat gaat helaas niet.. hele dikke knuffel voor jou.. @gaby: word moeilijk er niet aan denken.. is bijna onmogelijk toch tenminste da vind ik wel
suus.. is ook moeilijk om er niet aan te denken.. tot nu toe lukt dat ook niet echt.. maar morgen ben ik toch lekker de hele dag aan het werk.. en word je toch wel afgeleid enzo,.. dat zal wel schelen denk ik