wij moeten de honden meenemen.. dus barcelona is geen optie.. en centreparcs is best duur zit nu op hogeboomvakantieparken te kijken.. maar ga zo filmpje kijken met me lieverd.. en dan het huis verbouwen en met de honden lopen
wil mijn aquarium in de hal.. de pc naar beneden.. en de kast aan de andere kant van de kamer dus valt nog best mee..
suus: waren idd ook duitsers.. maar kan dr slecht tegen als ze t zien er er blijven staan heb nog 2 sites voor je www.weekendjeweg.nl of www.bungalows.nl bos: ik vind t niet onhandig om de kinderwagen me te nemen in een stad.. dat is toch best normaal? of is dat in nl anders? in amerika was dat vrij normaal om te doen yorgos is zelf mee geweest naar disney toen die 2 maand was ( was 15 min van ons app.. en we hadden een jaarkaart) sterretje toch ongi meid.. nou is ook niet echt leuk.. hopelijk deze ronde raak dat t maar snel weg is..
cristel: dat is ook heel normaal maar als het heel druk is zie ik sommige mensen zo tobben en dan lijkt het me onhandig maar heb er zelf weinig ervaring mee.....
ooooh zoo ik denk al ligt aan de wagen ook hoor bis als ik de duo wagen neem vind ik zoooon rot ding.. de quinny die rijd heeeeerlijk suus waar hwb je zin in
ik ga weer .. joey is klaar met douchen.. dus gaan we lekker filmpje kijken.. tot morgen allemaal... en een fijne avond!
haha bij ons op het werk hebben we hele oude wagens en voornamelijk dubbelen. nou je ligt in een deuk met die dingen want ze zijn zooooo onhandig... ze rijden altijd de kant op waar je niet heen wilt.
ga der ff aan beginnen.. als mijn mannetje wil helpen eerst maar eens 80 liter uit me aquarium halen.. tot straks
knuffel voor sterretje. balen meis Zo ik ga vroeg slapen, ben kapot. Heerlijk gereden op mn paard, binnenhoefslag geoefend, en veel voltes gereden, werd ie lekker los van maar ik blijf last van mn rug houden helaas, hoewel hij wel fijn over zn rug liep vandaag. Daarna heeft mn buurmeisje les gehad (hij wordt heel af en toe als beginners paard gebruikt haha, is zo lief met mensen die amper hebben gereden) We willen naar walibi, met mn buurmeisje, haar man en wij twee, maar t is gewoon een krappe maand deze maand, nog een paar betalingen, nieuwe winterdeken voor mn paard, duurdere stalling deze maand en een weekendje weg met schoonfamilie. Baal er echt van.. maar in november gaan we dan naar de winterefteling, hopelijk met zn 5 zij laat de kids dan thuis. Ik ga lekker afsluiten en nog even one tree hill kijken. Ben heel benieuwd wat mn temp doet morgen, als ie omhoog schiet is er een grote kans dat ik inderdaad een innestelingsdip heb gehad weltrusten meisjes!
suus ou succes jij liever dna ik hahah hopelijk blijft t droog bij jullie bos:ja idd zon wagen heb ik dus ook rijd zo zwaar zoo irri ding maarja en die quinny kun je met 1 hand besturen zoo soepen en makkelijk.. de neem ik ook vaka mee