@meisje: ik hoop dat je temp morgen lekker hoog van je termometer afknalt... lijkt me heerlijk met zo'n kinderwagen door de stad slenteren 'bos zwijmelt weg....' zo ik moest bijna huilen vanmiddag omdat mijn vriend even kortaf deed tegen me. pff voel me zo zwak...
Meiden, Ik doe zo de pc uit en ga lekker op de bank hangen, morgen ochtend testen, daarna uwv arts. Spreek jullie morgen! Welterusten allemaal! Liefs, en xxx
truste. ik ben ook weg. heb nog verjaardag vanavond . eerste even de boel opruimen hier en dan weg...
Bos, Als mijn vriend tegen mij tekeer gaat moet ik ook weleens even slikken of een traan laten, meestal van de schrik denk ik.
oh ik ga echt weg hoor anders blijf ik achter die laptop zitten. fijne avond allemaal... en alle testers morgen succes ik duim voor jullie (mijn vriend vertelde net dat ik vannacht over mijn buik lag te wrijven en zei: zie je het al... pfff hoezo ermee bezig...
zo het aquaruim staat op zijn plaats.. de rest doen we morgen want we moeten de computertafel helemaal uit elkaar halen Als mijn lieverd zo gemeen tegen mij doet huil ik ook wel ooit eens.. dan is de avond altijd echt verpest.. wil gewoon niet dat hij dan zo doet tegen mij @ meisje: ik hoop dat je temp morgen heel hoog is
asl mn man boos doet dan doe ik t zelfde terug... nouja cailynn doet t ook vaak.. terug zo leuk.. dan is ze boos op papa
goedemorgen allemaal.. Ik heb vandaag een heel lange werkdag.. moet om half 8 beginnen en ben pas om half 6 klaar komt omdat ik ook mee moet draaien op een peuterspeelzaal Veel plezier allemaal hier zonder wij.. Ik ben er vanavond denk ik wel weer even..!
suus: nou succes he,.. ik moet vandaag ook naar psz om mn meisje weg te brengen... nou fijna dag allemaal ga maar es ontbijten
sammie succes met testen! ik heb geen zin vandaag! wil weer terug naar m'n lekkere warme bedje! maar ja.. vandaag van kwart voor 8 tot kwart over 5... dus tot vanavond allemaal.. fijne dag vandaag.
goeiemorgen! ik heb weer een hoge temp hoewel ik heel beroerd heb geslapen, had m lager verwacht. http://fertilityfriend.com/home/meisje87
Goedemorgen meiden! Werkze voor de degene die aan t werk moeten en voor de rest veel plezier met jullie bezigheden! Nou ik dacht dat zaterdagochtend na het oefenen de zich melden, maar later op de dag weer helemaal niets... zondagochtend een beetje met het afvegen maar verder weer helemaal niets! Ik snap er echt niets meer van! Het enige wat ik kan doen is maar weer afwachten... Liefs Debby
Meiden, Hier een negatieve test. Vanmiddag om 15.10 naar de huisarts, eerst zo om 10.30 naar uwv arts dus ben er straks weer.
Hoi meiden, Hier is de ongi losgebroken...erg laat...en lijkt meer op troep verlies dan een ongi...maar goed! Wij hebben besloten om tot jan.2009 niet meer er me bezig te gaan...het vergt veel van me...vooral de teleurstelling...! Ik voelde echt dat ik zwanger was..dus dit voelt als nog een verlies...ook al is het niet aantoonbaar...! Ik lees nog wel af en toe mee misschien om te kijken of er nog zwangeren bij komen... liefs Eva