Jong, en zwanger willen worden!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by prinses, May 31, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Heb al wel langer veel hoofdpijn, maar sinds ik met de pil ben gestopt wel veel heftiger. Zelfs voor het eerst 3 dagen migraine aanval gehad, normaal maar 1 dag.
    Heb nu wel speciale medicijnen voor mn migraine, maar ja, ik weet meestal pas achteraf of het migraine was :(
    De gewone hoofdpijn heb ik wel meer sinds ik gestopt ben ja.
    Dacht dat je juist hoofdpijn kreeg van de pil, niet als je ermee stopte?

2. Niet meer actief

Ja dat dacht ik ook.
    Van 1 soort pil kreeg ik wel veel hoofdpijn, van andere soorten nooit gehad.

Sinds ik gestopt ebn heel erg.
    Net of er een grote ty-rip of hoe je dat schrijft om je hoofd zit die steeds iets strakker wordt aangestrokken :(

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik heb meer last net achter mn ogen zeg maar.
    En bij de aanhechtingspunten van mn hoofd.
    Erg vervelend, want daar zit je braakcentrum ook :( Het is minimaal 1x in de maand raak hier met overgeven :( Echt megavervelend dus!

Ik ben trouwens al de hele week misselijk.
    Hoop toch dat het een keer weggaat, is nu toch wel duidelijk dat ik niet zwanger ben :p

4. Niet meer actief

haha ja, als je denk zwanger te kunnen zijn dan is misselijk zijn nog "leuk"..
    Maar zodra je weet dat het niet zo is wil je dat er echt niet meer bij hebben he ;)

5. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hallo allemaal...

@lynn hopelijk toch over 6 dagen voor je een positest

@sterretje klinkt goed al die positieve ovutesten :)

@kirstel HOOOII weet niet meer precies wat je hebt geschreven ;) of iets niet alles goed doorgelzen

@debora leuk dat je gaat trouwen.. ik ben zelf bijna 1 jaar verloofd.. maaruh je verlovingsring is je trouwring.. althans bij ons wel ;) en dacht ook dat het zo hoorde... maar sommige kiezen ervoor dan nog nieuwe trouwringen te kopen maar normaal zet je eerst je verlovingsdatum in je ring en dan je trouwdatum tenzij je een hoop geld hebt kan je 2 keer ringen kopen ;)

@dreamer pff hoofdpijn hopelijk gaat het snel weg...

en dan wie nog nieuwsgierig is naar mij ;)
    heb weer een ovutest gedaan en even vergelijken hij is net zo donker als mijn donkerste test van mijn vorige cyclus ben benieuwd wat die test morgen dus gaat doen.. en anders mag ik deze weer als posi beschouwen en is mijn cyclus toch korter door de wonder pillen van de etos.. en me ene borst doet oppeens heel verveldn zeer :( hopelijk snel over en heb een dikke keel en koppijn :( hopelijk niet ziek worden moet wel op vakanite..

zo ladies dikke knuffel voor jullie allemaal

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ja en de laatste week voor mn ongi had ik ook geen last van misselijkheid meer, dus waarom nu weer wel? Geen idee!
    Mn lichaam is 1 groot raadsel voor me.

Haha mn man zit trouwens elke keer: heb je al een ei? (altijd fijn als je net gebakken ei zit te eten :) )
    Merk echt dattie er best mee bezig is, zooo schattig :D
    Kwam die gisteren in de Etos met 2 oranje rompertjes aanzetten .. echt superlief, maar heb hem ze toch maar terug laten leggen ;)
    Het is gewoon een schatje en ben na al die jaren nog superverliefd op hem :D

7. Eleni wat goed dat je kunt wachten zeg... Bij gaat de tijd zo langzaam voorbij...

@ debora super dat je hem gaat vragen.

Net terug van wokken ga me omkleden en klaarmaken om gezellig de stad in te gaan.

@ dreamer dat zijn echte oma kwaaltjes ;) Ik ben elke keer na het eten misselijk en mijn test is negatief dus denk dat dat door de ouderdom komt :p

8. Niet meer actief

Haha dat is echt lief ja..

En Natassie.. ik ben wel niwuesgierig naar je hoor.
    Hoop voor je dat je je ei lekker vroeg hebt!

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    hihi die etos rompers heb ik gisteren gekocht voor alyisa en een oranje holland speen en een hoofdoek :p

10. @ dreamer mijn vriend vind het ook spannend allemaal. Hij vond het moeilijk om te praten over de MK. Het enige dat ie zei was ik wilde het zo graag.
    Ook ik ben nog helemaal verlief en op sommige momenten krijg je dN echt de kriebeld

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Goeieeeeeenavond!
    Druk dagje gehad, en nu super moe :(
    Ennnnn nog steeds geen ongi!

Is veel afscheiding een zwangerschapskwaaltje?
    Ik heb namelijk de hele dag het idee ongi te zijn en te 'lekken' maar het is dun, witachtig slijm.. :(
    Ik ga morgenochtens testen...... [-o<

Deboor, jammer dat je ongi bent, nu lopen we niet meer gelijk :(
    Hoop voor je dat het na jullie pauze snel raak is!

@de rest, sorry niet zo goed terug gelezen, maar verder alles goed met jullie?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Als het oma kwaaltjes zijn .. jemig, dan moet ik er nog 79 jaar mee leven! (jaja ik word 104!)

Grappig dat jij die rompertjes wel hebt gekocht Natas :D

Mijn man praat ook niet over de mk.
    Heb hem zo vaak gevraagd voel je er niks bij dan?
    Maar hij is geen prater.
    Mannen gaan er heel anders mee om he.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Veel slijm kan idd een zwangerschapskwaaltje zijn ja.
    Ik hoop het voor je :D

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    mannen gaan er inderdaad anders mee om..
    toen het hier was ik was kapot dagen janken enz.. maar mannen verwerken dat anders me vriend leek er niet mee te zitten... ik zei het ook doet het jou niks? zegt hij ja echt wel hoor maar ik ga er anders mee om... en komt denk ik dat wij vrouwen toch het vruchtje gedragen hebben en voor jou lichamelijk en geestelijk daarom meer pijn doet.. maar aghh mannen hee ik kan niet met ze en niet zonder ze ;) hihi

en afschieding is inderdaad een zwangerschapskwaal :p

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ja idd wij hebben alles gevoeld en zij niet, dat maakt het al heel anders natuurlijk.
    En vrouwen zijn veel meer gevoelsmensen dan mannen.

Ik ga even een hele gore vraag stellen he (iedereen zn zak ships aan de kant leggen ..)

Als je ongesteld bent he, moet je dan altijd dikke klodders erbij hebben van het slijmvlies? Of kan het ook gewoon zonder, dus alleen bloed?

16.  
  17. romytamara

romytamara Fanatiek lid

Mar 23, 2008
    1,360
    0
    0
    Purmerend
    Ik heb altijd, klodders haha :rolleyes:

18. Niet meer actief

Ik heb bijna nooit klodders :rolleyes:

19. ik ook vaker. als je onder de douche staat valt dat wel eens op

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Was dus toch niet zo'n hele rare vraag :p
    Ik had met de pil altijd klodders en amper alleen bloed.
    Maar nu deze ongi dus alleen bloed en maar heel weinig.
    Ik ben echt enorm aan het twijfelen of het een echte ongi was :(
    Vandaar dus de gore vraag :oops:

Je had idd verteld van de kaart ja en over een gedichtje voor erop.

Ik heb niet eens een kaart of kadootje voor mn vader :oops:
    Wist dit jaar gewoon echt niks te kopen!
    Voor mn moeder had ik voor moederdag een fotoalbum van de bruiloft in tasformaat. Zeer geslaagd kado en iedereen moet eraan geloven, ze krijgen allemaal het fotoalbumpje te zien, of ze willen of niet :)
    Ze is er helemaal trots op :)

Share This Page