nou wij zijn ook jong en gek op elkaar maar moet er niet aan denken hoor elke dag...... haha maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn.. hoe lang zijn jullie samen?
pasta is altijd lekker. heb laats een saus gemaakt van verse basilicum en knoflook met mosseltjes en garnaaltjes was erg lekker. nee niet elke dag moet ik ook niet aan denken maar ben ook pas net bezig he dus is nog allemaal nieuw en spannend hihi als ik een ahlf jaar bezig zou zijn weet ik niet of het nog steed zo gaat hihi.. @ bos we zijn 1,5 jaar samen maar al langere tijd bevriend en jij?
vriendlief en ik kennen elkaar nu bijna 2 jaar en we wonen net een jaar samen. mijn mannetje is 34 bijna 35 en ik ben net 24.
ik vind 2 jaar nog niet zolang vergeleken met sommige andere dames hier..... mja. garantie heb je nooit dat het goed gaat. al ben je 40 jaar samen dan kun je nog uit elkaar.toch?
@suus: vind ik ook. er zijn genoeg mensen die na 25 jaar huwelijk nog uit elkaar gaan. garantie heb je NOOIT....
ja dat is ook zo.. maar wij zijn nu 10 maanden samen.. dus vergeleken bij dat.. is 2 jaar lang.. dat bedoelde ik..
wha heb net een para gepakt voor die lage rugpijn. aauuuww. de duiveltjes zijn zow welkom. dan ben ik tenminste van die rugpijn af.
oh balen is dat he....heb je altijd last van je rug voor dat je ongi moet worden? op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu
10 maanden? das idd wel wat korter. dan ben je ook vrij snel gestopt met de pil. tja als je er helemaal zeker van bent is er niks aan de hand.