Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

haha nee om een lang verhaal kort te maken..mijn vriend woonde eerst bij mij in huis.. terwijl hij zijn eigen woning ook nog had.. ddus dat waren dubbele kosten..ik had huur en hij heeft een koopwoning.. en huur is makkelijker opgezegd..dus hadden we toch maar besloten om in zijn huis te gaan wonen.. maar we hebben alles opgeknapt.. nieuwe vloer.. behang alles geverft.. enz..

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: oh dat is lief. wij hebben het bed ook gekregen toen we gingen samen wonen. heerlijk zo'n boxspring.

@gaby: ik snap het..

3. gaby1986

wij hadden alles dubbel.. dus lekker 2 bedden haha..

4. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    heb bij de ikea zon supergroot schilderij gekocht met een roos erop. en die hangt boven het bed.

5. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    waar heb je eerst gewoont dan gaby?

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    mijn vriend is deze zomer 30 geworden en ik ben 20 en hebben eht gevoel dat we elkaar al jaren kennen kan niet meer zonder hem.een relatie is nooit gegarandeerd voor slagen maar je kan er zeker voor knokken als het is wat minder gaat ik ben niet een opgever.

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh die rode?

ik heb een rode muur in mijn slaapkamer en 3 schilderijen boven het bed met witte rozen...

hoe wonen jullie eigenlijk meiden. vrij, flat, appartement, rijtje: midden of hoek of anders.? sorry hoor ben nieuwschierig...

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    oh dat is wel heel mooi zat te dneken voor de babykamer als het een emisje word een hele muur te behangen met een grote witte roos lijkt me heel mooi en classy hihi

9. gaby1986

wij hebben een tussenwoning.. 4 slaapkamers.. geen verwarming.. gaskachel beneden.. verwarming komt er volgend jaar in... badkamer.. is mega super klein. dus kom over een paar jaar boven een badkamer op een van de slaapkamer.. we hebben een grote achtertuin...met een berging aan het huis vast..kleine voortuin..
    en een flisotrap naar de zolder.. waar ooit ook nog een vaste trap in komt.. zo genoeg info.. haha

10. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik woon huur 2 onder 1 kap.....we kunnen doordat ik hartpatient ben helaas geen huis kopen ivm de levensverzekeringen.....snik snik maaaaaaaar waarschijnlijk wordt de wetgeving veranderd en kan het misschien in de toekomst wel.

11. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    wij hebben nu een huis op het ook, een heokhuis met een mooie tuin en uitbouw bijna te mooi om waar te zijn . maar even afwachten of het mogelijk is

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    klinkt leuk allemaal...

roze: woon je nu nog thuis dan? omdat je iets op het oog hebt... of willen jullie verhuizen.

13. gaby1986

suus ik heb eerst in de mgr zwijssenstraat gewoont appartementencomplex.. maar 3 hoog.. ik had de bovenste woning.. en in huis gewoon een boven en zolder.. 3 slaapkamers..

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Nou, dat zou niet opschieten hier hoor :)
    Doe maar gewoon ehhh .. een lampje in je navel die verkleurt dan :)

Ik ben 5 jaar samen met mn man, woon al 5 jaar samen en we zijn al een jaar getrouwd.
    Maar mijn man is nog jong vergeleken met sommige hier :)
    Die is net 26 geworden :D

15. gaby1986

dit is trouwens bij t tunneltje achter de school die gelige huisjes..

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    @ gaby,

ja zoiets dacht ik al dat het daarzou zijn. leuk

17. gaby1986

ik woonde tegenover rachel.. als zij boven stond op haar slaapkamer.. en ik in de huiskamer bij t raam. konde we naar elkaar zwaaien.. haha..

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    haha dreamer...

mijn is ook 26 hoor

19. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    we woonden op ons zelf maar nu even tijdelijk bij mijn ouders maar dat is binnekort weer over. heb hiervoor op mezelf gewoond in een huis daarna een appartement en nu moeten we wachten totdat we wat vinden, maar willen niks overhaast beslissen en daarom heel even bij mijn ouders niet ideaal maar is maar tijdelijk ben blij als i kweer op mezelf zit dat zeker.

20. gaby1986

ik denk niet dat ik terug zou kunne wonen bij mijn ouders... niet dat het daar slecht is ofzo.. helemaal niet!

maar omdat je nu je eigen regels hebt enzo...

Deel Deze Pagina