Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voor mn vader heb ik een Bjorn Borg onderbroek haha

2. zaten net in de auto toen mn schoonmoeder vroeg of ik alweer normaal ongesteld was en of ik al zwanger was. Ws moeilijk om er met haar over te praten. Nu ze weten dat we kinderen willen kunnen ze ook niet wachten. Wordt voor hun het eerste kleinkind.

Wie hebben juullie verteld van MK? Ik mn baas omdat ik een paar keer vrij moest hebben. En mn schoonouders omdat ik zag dat mn vriend het er moeilijk mee had. En we hadden een pup van 8 weken en ik kon geen smoesje verzinnen om haar een paar keer bij hun te brengen

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik mn familie en verder eigenlijk iedereen die wilde weten waarom ik zo verdrietig was.
    Maar wij waren niet bezig met kindjes krijgen toen (oneerlijk he ..) en waren toen ook niet van plan om voor kinderen te gaan, dus dan vertel je het wat makkelijker denk.

Nu weet niemand (echt niemand behalve dit hele forum dan ;) ) dat wij bezig zijn voor een kindje, dus die vragen krijgen we gelukkig niet.
    Lijkt me heel vervelend als je die vragen krijgt.

Als je het vervelend vind, kan je dan niet aan je schoonmoeder vragen of ze er niet meer naar wil vragen? Dat ze het echt wel hoort wanneer het zover is?
    Elke maand die vragen krijgen lijkt me erg confronterend.

4. Niet meer actief

Dames ik wens jullie een fijne avond..
    Ik ga lkker slapen
    Weltrusten allemaal!

5. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Slaapse Debora :D
    Droom maar fijn over je aanzoek ;) :D

6. meiden ik ben ook weg fijne avond nog en tot morgen

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hahaha...ik durf gewoon niet :p ! Jij bent ook drie daagjes overtijd, jij al nieuws?

kus

8. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Ennuh... Jeuk daar beneden... :oops: Is dat ook een kwaaltje..?
    Hahah!

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ligt eraan als je afschiding hebt en er een appart luchtje aanzit heb je een schimmelinfectie.. en zelfs dat is een zwangerschapskwaal ;) dacht ik :oops: ;) althans is mij verteld :p

10. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Nee het ruikt niet anders haha, het jeukt wel hahaha!

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    kan het nog een schimmelinfectie zijn :oops: als je er last van blijft houden wel even als ik jouw langs langs de HA gaan aangezien het besmettelijk is voor je vriend.... maar hoeft niet zo te zijn hoor ;) kan ook normale afscheiding zijn en jeukt ook omdat het natuurlijk vochtig is

12. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    oke thnx, ik hou het daar beneden in de gaten :)

13. hey wat leuk dat jullie gaan trouwen :)
    maar in het park kan niet tenzij het een park is die aan een gebouw vastzit zeg maar. de ambtenaar moet zich er kunnen omkleden en er moeten toiletten zijn dat zijn de eisen voor een trouwlocatie.

Enne van ringen ik heb 1 verlovingsring en 1 trouwring :) het is maar wat je zelf wil je kan kiezen wat je wil

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als het jeukt kan er idd een schimmelinfectie zitten.
    Kan komen door een zwangerschap (verandering van je ph waardes) maar ook door wat anders.
    Je moet in ieder geval geen vaginale douches gebruiken.

Ik zeg net tegen mn man dat ik soms denk dat ik wel zwanger kan zijn (door mn korte, klodderloze :p ongesteldheid en aanhoudende misselijkheid) zegtie: wil je niet testen dan?
    Haha zit ik me zó in te houden gaat hij me aansporen :)
    Mannen!

Ga niet testen hoor, want heb maar heel af en toe die gedachte dat het wel zo zou kunnen zijn.
    En over een paar dagen begin ik toch weer met de ovu testen, dus dan merk ik het vanzelf wel!
    Als die de eerste dag meteen een 2e streepje geeft waag ik er wel een zw test aan, anders niet.

15. Dreamer: hier iedere maand ook hetzelfde, altijd misselijk en amper bloed, maar het is toch echt me ongi. Nooit zwanger helaas. Maar je merkt het vanzelf ja.

Pff moet weer gaan me man gunt me geen moment achter zijn computer nu die van mij stuk is.

16. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja het is ook echt de eerste cyclus na mn eerste echte ongi, dus moet mn lichaam nog leren kennen.
    Maar heb jij ook geen klodders erbij dan?
    (haha moet denken aan dei tv serie, kloddertje hierrrrr, kloddertje daarrrr :p )

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ow je pc stuk?
    Vervelend is dat he!
    Mijn laptop loopt op zn eindjes en dat is de enige pc hier in huis ..
    Moet een nieuwe bestellen maar durf niet!
    Hoop dat je pc snel gemaakt is :)

18. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Fijne avond nog girls :)
    Slaap lekker en tot morgen!

19. Nee geen klodders, alleen met miskraam had ik dat. maar dat waren meer stolsels eigenlijk. ik heb wel van die sliertjes zeg maar maar vooral bruin/oud bloed.
    Bah wat vies weer :) .
    Wanneer gaat natassie eigenlijk op vakantie?
    Enne mijn computer is bijna 2 jaar oud, heb nog garantie tot de 17e van deze maand. We hoopten het probleem verholpen te hebben met de voeding maar waarschijnlijk is het mijn moederbord! Behoorlijk balen.
    Romytamara weltrusten en de rest ook alvast! Ik moet nu echt weg anders krijg ik ruzie :)

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Met mn mk had ik idd ook stolsels, hele grote.
    Maar nu heb ik echt alleen bloed gehad, enkel helderrood en zeer weinig.
    Dus niks geen slijmslierten, geen klodders, geen bruin, niks. Echt alleen een beetje rood bloed.
    Zou superblij zijn als dit altijd zo zou zijn hoor!
    Maar dat zal ik pas eind van deze cyclus weten als het slecht is (als het goed is word ik pas over een dikke 9 maanden weer ongi natuurlijk :p )
    Ben wel een zeur he :p

Zou wel balen zijn als het je mb is zeg!
    Duur geintje.

Deel Deze Pagina