oh gelukkig was het geen buiten baarmoederdinges. nu weet j egelukkig wat het was. en betekend het iets dat je een grote baarmoeder hebt? ik heb een hele kleine zei de gyn.
hey sammie, gelukkig maar dat het niet iets echt superergs was dan. wil je mijn nod op 18 november zetten? alvast bedankt knuffel suus
Hoihoi! Ben er weer.. Sollicitatiegesprek gehad vanmiddag.. Maar twijfel of ik wel weg wil ik weet niet wat ik wil Ze bellen donderdag tussen 12 en 1 en als ze dan denk dat je geschikt bent willen ze een afspraak maken om een keer mee te komen draaien.. en dan kunnen we van allebei de kanten of het klikt. :S @sammie: gelukkig dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is.. Kan het nou zo zijn dat je veel vaker 2 eisprongen hebt..
hoi iedereen.. ben weer thuis.. heb al gegeten... sammie... wat een stomme huisarts zeg...zo mag hij je echt niet behandelen hoor! suusje: hopelijk is het niks en kun je gewoon zonder zorgen zwanger worden.. suus1987: ben benieuwd wat de huisarts zegt..
hey gaby en suus, tja wij hopen ook dat het over 3 maanden raak is.die medische molen heb ik net als de rest weinig zin in. hoe was het op je werk gaby? suus das ff twijfelen dan. goed erover nadenken en geen impulsieve beslissingen nemen.maar je bent een suus en suusjes doen zoiets niet......haha grtz
moest eigenlijk werke van 13.15 tot 18.30.. maar werd gebelt..ben om 9.15 begonnen op een kleine groep met 16 kinderen....erg druk.. haha.. vanmiddag was het gelukkig een stuk rustiger.. had wel een kind gekotst.. maar ja.. en bij jou
ik ben ook benieuwd wat hij zegt ben nu wel bij een aardige HA.. Hoor het maandag wel.. dan bel ik je wel even
@ gaby: moet je toevallig op kasteellaan? @ suusje: moet er gewoon even goed overnadenken.. ze zoeken ook voor 12 uur iemand op een psz.. als dat nou te combineren valt.. maar eens even bellen woensdag of donderdag
jeetje sammie dat is even schrikken, gelukkig was je er snel bij! Ik hoop voor je dat het andere eitje wel is bevrucht. Slijt zo'n cyste van zelf? Ik ben zooo benieuwd wat mn temp morgen doet vind mn eerste kaartje wel erg mooi! En ik heb zin in vrijdag! dan ben ik vrij, en ga ik met mn buurmeisje, haar kids (5 maanden en een van 2,5) en de broertjes van mn vriend (2,5 en bijna 4) naar ballorig toe. Voor t eerst alleen, verantwoordelijkheid over 2 kids en voor t eerst 2 kids in mn auto
nee die bestaat volgens mij nog niet ik wil je best helpen met de site van FF is supermakkelijk als je het eenmaal weet grtz
Sammie, ik neem aan dat je dan pas over 2 dagen moet beginnen met de provera? Want je moet 100% zeker zijn dat je niet zwanger bent voordat je begint met die pillen. Wel balen dat je nu zulke cystes hebt ervan zeg. Maar wel goed dat je er snel bij bent. Ik ga zo zwemmen. Je zal net zien dat ik ongi word en niks in heb dan natuurlijk Heb dus maar een tampon ingedaan uit voorzorg. Hoop dat ie nog wit is wanneer die eruit gaat
@ suusje: je mag mij wel helpen.. ik heb het 1 kieer geprobeerd en toen lukte het me niet.. kan echt zooooo slecht engels..