ik had er volgens mij 10 maar heb moeten stoppen toen ik ongi werd, had dit overlegt met de apotheker....dus heb er nog een aantal in mijn medicijn kastje...
@gaby: vraag hem dan wat er is.. Ik ga zo of morgen die nederlandse site wel ff uitzoeken.. ben toch niet aan de engelse gewend want snap die toch niet wil graag duidelijke lijsten hebben als ik naar de HA ga..
heb ik nu net gedaan.. hij weet het zelf niet.. hij is de laatste 2 dagen ook niet echt vrolijk..maar als ik het vraag weet hij zelf niet waarom :S.. hij zal t wel zeggen als die dat zelf wil..
@ gaby: En je hebt gevraagd wat heb dwars zit? als hij zegt dat er hem iets dwars zit dan m oet ik ook wel zeggen wat toch...dan kan je ook wat voor hem doen anders verandert er niks..
tja dan zal het wel goedkomen gaby.... menstruatiekalender.net is wel anders dan FF. en FF is een stuk handiger. tenminste dat vind ik....
Ik zou ook wel willen temperaturen maar snap echt niet hoe dat werkt, en heb geen temp. in huis Ik voel aan mn baarmoeder nu of ik vruchtbaar ben ofniet..das ook wel handig..maar helaas kan je dan niet voelen of je zwanger bent .
ik ben een pulletje (dat zei mn moeder altijd, mn zusje was een wasbeertje en ik een pulletje) Ik ben nu voor t eerst aan t tempen. Hahaha had t mn vriend verteld, oow ok. Werd ie van de week sochtends wakker, toen mn wekker ging, dus hij slaperig, stop je dat ding nu in je r......? ja schat. Elke ochtend om kwart voor 7 dan kan ik mn eitje zien. ELKE ochtend? das veeel meer dan ik eigenlijk wilde weten. Nou ga maar weer lekker slapen dan
ja normaal gesproken hier ook, maar mijn wekker lag bij hem ipv bij mij dus vandaar dat ie wakker werd