ja dat klopt. en anders moet ik altijd weer zoveel bijlezen mja ik ga denk ik toch maar want hij zit al te sjagrijnen. morgen ben ik er weer.. grtz suus
Zo bijgelezen. stelletje kletskouzen..... @dreamer: have fun met bejaardenzwemmen. pas om dat je hippe rolator niet gejat word @suus: ik snap hem nu... @sammie: jeetje zeg wat een info heb je vandaag allemaal gekregen....maar ja je weet nu wel waar je aan toe bent. al is het niet wat je wilde horen waarschijnlijk... @gaby: misschien moet je hem eens even verwennen vanavond. word hij misschien vrolijk van. de rest: sorry heb niet alles onthouden Myzelf: onrustige en drukke dag gehad vandaag. blij dat de dag er op zit en dat ik maar 3 dagen hoef te werken deze week. kan de laatste twee weken beetje weinig hebben heb ik al gemerkt. niet zozeer van de kids maar van mijn collega's. alles komt beetje op mij aan en daar word ik gek van....blij als we van het weekend lekker weg zijn.... mijn darmen rommelen als een gek zeg. lijkt wel of er een slang aan de binnenkant van mijn buik kriebelt. heel apart gevoel.. en die puisten he... heb zelf in mijn puberteit nog niet zoveel puisten gehad.... is er 1 weg komen er twee terug.... hoe is het verder hier...
Bos, Heb ook nu niet voor niks hoofdpijn.. Meiden ik doe de pc uit spreek jullie morgen! Alvast welterusten! Ryanne, Jij hebt toch ook Provera? Hoe zit dat bij jou, als je eerder ongi word tijdens gebruik van Provera, moest je dan stoppen of door gebruiken? Ik heb overigens Provera 10 mg
ik ga nog maar eens die FF proberen.. maar kan geen engels dus gaat wel moeilijk worden.. zal eens kijken.. Wie zijn er nu nog allemaal online? mijn lieverd ligt nu te slapen.. meestal is hij al weg als ik om 6 uur ga tempen.. en anders slaapt hij er doorheen
Help wie kan dit vertalen voor mij.. probeerde me aan te melden bij FF maar toen kreeg ik dit.. Unfortunately your request for membership could not be processed favorably at this time. If you have a friend who is already a member you may want to ask her to invite you using the FertilityFriend.com's referral program. NOTE: This is not an error, please consult Membership Policy for more information. In addition please review the following important notes: If you have lost your password or if you never received it, please use our Lost Password form to retrieve your login information. Make sure to verify your SPAM/Junk mail setting before doing so to ensure that our email will not be incorrectly deleted. If you have lost your password and have also changed email address since you registered, please use our Change Email form to retrieve your login information. Scroll down on the form to see the provision for lost password. Please do not try to submit multiple requests as this will prevent you from getting and/or keeping a membership. We only allow one membership per person and per computer. Note that both our Charting and Pregnancy sites use the same login information, you only need one account. Thank you in advance for your understanding FertilityFriend.com