het lukt nog niet.. ook niet met die uitnodiging.. nog 1 keer.. wat betekend dit? NOTE: If you do not have access to the email address registered with us and you have lost your password, just enter the secret word that you gave us when registering instead of the password. Please note that because of obvious privacy issues we cannot send a password to a different email address without the secret word or the password.
dan dans ik wel mee \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
als je geen toegang hebt tot het emailadres of je paswoord kwijt bent moet je het geheime woord intypen wat je opgegeven hebt toen je je hebt geregistreerd. dat moet je noteren want om privacy redenen kunnen ze niet je paswoord toesturen zonder het geheime woord. snap je...
opgelet: als je geen toegang hebt tot je email adress waar je mee hebt geregistreed en je bent je passwoord kwijt, gewoon je geheime woord dat je ons gegeven hebt toen je je registreede. alsjeblief begrijp dat we om privicy regels niet zomaar je paswoord naar een andere email mogen sturen, zonder het antwoord op de geheime vraag zo hoop dat je nu verder kunt
misschien dat ik me op me werk wel een keer opnieuw aan kan melden.. of ik sluit de oude pc weer eens een keer aan.. denk dat ik dat morgen misschien wel ga doen als ik er dan nog zin in heb
haha lynn....zullen we voor jou ook even dansen dan.. (kom agneta dans even mee je weet nu hoe je ''snel' moet dansen he )
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ \/ Zo heb ik ook nog even meegedanst en dan ga ik naar bedje toe weltrusten allemaal