ja ging wel, beetje ups en downs vandaag. vriendin belde net om te vertellen over haar 20 weken echo. slik. mja. en ben nu best onzeker en hoop dat ik over drie maanden niet naar het ziekenhuis hoef. dus tja. en hoe is het met jou? grtz
@Suus: oh dat is wel ff op je tanden bijten ja... weet je vriendin dat je bezig bent. met mij gaat het wel. ben wel erg moe... zelfs collega en stagiaire zeiden dat ik er moe uit zie.... en dan nog maar niet te praten over die puisten op mijn hoofd.... zelfs in mijn puberteit zag ik er niet zo uit... ook heb ik nog wat krampjes in mijn buik en vandaag voornamelijk linksonderin.... maar goed mocht ik zwanger zijn dan zou het wel erg vroeg zijn als dit daarvan is.. dus ja het enige wat ik kan doen is afwachten...
das wel vervelend dat je zo moe bent enzo. ik heb 3 puistjes meer nu ik gestopt ben met de pil. dus heb er nu steeds 4. hihi. die vriendin weet dat we bezig zijn en dat ik geen eisprong heb. dus tja. ze houd er eigenlijk geen rekening mee. zij was na 2 rondes zwanger. tja. en ze kan het alleen daarover hebben. ggggrrrrr.
@suus: ik heb altijd 1 puist als ik ongi moet worden maar nu....pfff een puber is er niks bij klinkt beetje als mijn vriendin die is zwanger zonder dat ze er zelf mee bezig was. foutje dus... en die komt ook gewoon met dvd's van echo's aanzetten enzo....terwijl ze weet dat het fout is gegaan en we al tijdje bezig zijn.... jeetje zeg of ik kan niks hebben of mijn vriend is gewoon erg irritant
weet niet of dat het is. hij is nu ff de deur uit dus ff rust. dat was toch vandaag van agneta. moeten we even de eidans doen. zou dat nog zin hebben?
nou... baad het niet dan schaad het niet..... als mijn cyclus nou nog van slag is en net zo lang is als vorige keer komt mijn ei misschien wel dit weekend.... zou wel tof staan op een shirt...made in barcelona.....
hahaha ja idd. das ook leuk een weekendje barcelona...... wij zijn laatst in brussel geweest. was ook wel even fijn om eruit te zijn. mooi stad ook.
geloof dat we de enige twee zijn he hier.... misschien stomme vraag maar is de sex bij jullie nog spontaan en spannend? ik heb het idee dat het bij ons een moetje aan het worden is en vind het zo moeilijk om soms nog zin te maken....ik weet dat ik eigenlijk moet klussen vanavond voor als mijn ei nog komt maar ben zo moe dat ik echt zin moet maken....maar hoe...
hoe is t hier? zo net de rekeningen gedaan, ook weer gebeurd. Ohjee.. ik heb een nieuwe verslaving, zou dat bij een zwangerschap horen? Wij eten nooit kip, heb nu spareribs gehaald met ketjap, die kleine pootjes. Stond in de ah, heb bijna alle schappen kip leeggetrokken, had zo'n zin in kip! Kip met pesto en kruidenboter, kipspareribs, gegrilde kip uit de oven.. heerlijk!
ik ben er weer vandoor. ga ff douchen, klussen (eerst zin maken) en dan slapen. morgen weer vroeg op... fijne avond allemaal
hey, meisje jij bent zwanger hoor....ben benieuwd als je moet testen.... maar dames ik ga er ook vandoor. morgen kom ik weer kijken. grtz suus
hoi allemaal! Hoe gaat het hier? @meisje: Hopelijk blijft je temperatuur lekker hoog @Bos: wat vervelend van die symptomen de hele tijd en die pukkels...ik moet zeggen nu ik weer gestopt ben met de Nuvaring heb ik ook weer meer pukkels....ook toen ik stopte met de pil kreeg ik meer pukkels...anticonceptie zorgt er vaak wel voor dat je minder pukkels krijgt..maar misschien is het wel gewoon iets anders (HOPELIJK) Hier gaat het wel goed...heb buikpijn etc..maarja dat hoort erbij he..heb wel zin in deze ronde..dit is eigenlijk mijn eerste echt egoede cyclus...SPANNEND
hey iedereen... ik kwam alleen ff hoi zeggen.. hebben net bij rachel gegeten.,was echt gezellig.. maar ik ben zooooooo moe.....dat ik lekker op de bank ga hangen...morgen werken + vergadering.. van 9 tot half 7 en vergadering van half 7 tot half 9... lange dag dus... nou fijne avond allemaal.. tot morgen..