Nee is ook niet raar, van week 2 tot 50 kan t, weet ik (ex-burgerzakenmiep he ) maar omdat de datum's zo vlug vol zitten althans bij ons dan Dreamer, jij kristel en ik komen gewoon bij de juli-beebs als tempkenner, , kun jij mn rare temp verklaren? (zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight=)
Hoezo rare temp dan? Ik zie alleen een gewone stijgende lijn. Of mis ik iets? Je kan een jaar vantevoren al in ondertrouw, dus tot en met week 52 vantevoren En voor ondertrouw zijn de data's niet snel volgeboekt hoor, zeker geen gewone data. Je trouwdatum staat niet pas vast wanneer je in ondertrouw bent Tenminste, bij heel sommige gemeentes nog, maar bij 90% toch niet meer. En de afspraak met de babs is niet de ondertrouw he. Ik heb geen idee of ik bij de juni/juli moeders zou komen. Ik heb niks geen kwaaltjes, dus zal vast nog geen hcg in mn lichaam hebben dan...
Ik heb een hogere temp maar kortere nacht gehad Dat is zo raar Ja dat snap ik maar als je in ondertrouw gaat voor een huwelijk op een bepaalde datum kun je beter vroeg in ondertrouw anders is de trouwdatum weg Oh en ik vergis me, het is week 2 tot 52 na de ondertrouw trouwen Ik heb ook nog geen kwaaltjes hoor
De trouwdatum staat niet pas vast wanneer je in ondertrouw bent Dat is alleen bij heel sommige gemeentes nog. Bij 90% allang niet meer Tegenwoordig zet je de datum gewoon vast wanneer de gemeentes hun agenda hebben Of ervoor als je dan de datum al weet en een vriendelijke ambtenaar treft
Ja beetje lastig dat niet elke gemeente dezelfde regels hanteert. Zou het voor de burgers toch een stuk makkelijker maken Maar das Nederland he Ik heb mn kaartje van vandaag in mn album gezet trouwens.
hallo dames ff naar mijn werk geweest en ff langs opa en oma. heb ook meteen bij de etos tabletten gehaald van zwanger worden wie zei nou dat je daardoor een betere eisprong kreeg ofzow? wie neemt ze nog meer?
En dat terwijl ik nog niet anders dan 12 dagen heb gehad he Ja vorige ronde, maar de reden daarvan is bekend. Zit vandaag al op 16 dpo Dus er zijn 4 mogelijkheden. - ik heb spontaan een extreem lange LF - ik ben zwanger - mn ei is op dag 15 pas geweest - mn ei is op dag 20 pas geweest Alleen zijn zowel dag 15 als dag 20 temps die eigenlijk gediscarted moeten zijn (rond 6 uur getempt, wakker door de wekker) Ik denk zelf niet dat mn ei op dag 20 is geweest. Geen enkel ander iets wijst erop behalve dan die hoge temp vanaf dan. Mn ei op dag 14/15 zou nog kunnen, ook met de kwaaltjes die ik opgeschreven heb die 2 dagen. Als mn ei op dag 14/15 is geweest ziet het er wel heel goed uit Ach ja, ik zal zaterdag merken of mn ei dag 15 is geweest of toch dag 20 dan maar.
Je hebt vorige ronde niet getest toch? En niet getempt ook toch? Dus je weet het niet zeker. Een LF van 20 dagen heb je niet zomaar namelijk
nee niet getest, niet getempt, ei gevoeld op dag 13. Dus misschien was t weer mis maa dat zal ik nooit weten, dus ga ik maar uit van een lange lf
Ja ik weet dat je het niet wilde weten. Dus daarom noemde ik het ook niet zo. Ik heb ook geen idee wanneer ik dan uitgerekend zou zijn, juni of juli. Zal eens kijken voor de gein
Het ligt aan mn ei. Bij mn ei op dag 11 ben ik een juni mamma, ei vanaf dag 13 een juli mamma. Nou ga ik er niet vanuit dat ik bij juni óf bij juli kom hoor.
ik 6 juli ja we merken t volgende week wel, ik heb nog 19 testen dus ik denk dat ik morgenochtend en anders woensdagochtend ga testen