Vertel, welke datum gaat t worden voor me? En hoeveel zijn het er? Welk geslacht? Nu ben ik benieuwd Zou wat zijn als je alles goed zou hebben he
1, in de nacht van 3 op 4 juli, van een meisje andere datum die in me opkomt is 13 september. Maar dan loop je wel heeeeel lang overtijd hihi
Dan zou ik in december zwanger raken voor 13 september mag ik toch hopen Maar een meisje op 4 juli 2009 zou ik ook niet erg vinden
hey wat zie ik nu een helderziende....... tja dreamer dat zou wat zijn als alles zou kloppen wat meisje nu zegt.
Dan verschillen mijn meissie en jouw mannetje maar 10 dagen. Zou wel gaaf zijn zeg Haha ik ga meteen zitten dromen
hihi ben niet helderziend hoor. Wel hoogsensitief maar dit wordt versterkt bij mij door hormonen, en dat is nu dus niet dus ik heb er een hard hoofd in
dan kunnen we elkaars buddy zijn als ik lig te puffen ben jij net weer in staat berichtjes hier te typen
hihi, zeg ik vind het wel jammer dat ik nog niet met jullie kan meepraten over echt overtijd zijn enzo. dat omdat ik nog geen ei heb gehad.....mja wie weet de komende 3 maanden. wat denk jij meisje? haha
Ik heb het idee dat ik met een keizersnee ga bevallen, dus zal mn laptop meenemen t ziekenhuis in dan En dan zal t toch een juni kindje worden, want geplande keizersnede doen ze vaak in week 39 Maar als de kleine net zo eigenwijs is als der mamma .. dan komt ze pas met 42 weken na het opwekken van de weeen
mooi cadeautje dan dreamer Ik had t in de puberteit extreem, nu rond mn ongi alleen nog, grappig hoor. Je kan ook cursussen volgen om signalen te ontvangen en interpreteren Ik kan soms ook intunen op mensen en dan met name de mensen die me dichtbij staan. suus ik ben ook nog niet overtijd hoor, heb alleen een mooi kaartje
Ik heb zo'n trekkkkkk. Heb net al een appel met suiker en kaneel gegeten (jammie jammie) Maar er staat een doos zeebanket (choco bonbons met praline vulling dus..) en die wil ik! Alleen wil mn man die ook mee eten .. Arghhh Mag je eigenlijk wel chocola eten als je zwanger wilt worden/bent? Ikdacht dat het niet mocht en heb maanden geen chocola gegeten aan het begin.
Door mn ziektes. Als mn kindje de 1e ziekte erft kan het compleet gebroken geboren worden of doodgaan tijdens de bevalling. Over mams maar niet gesproken dan En als mn kindje ook Graves heeft of iig een struma (verdikte schildklier) moet het ook met een keizersnede komen ivm verstikkingsgevaar. Dus heb toch een aardige kans dat ik een keizersnede ga krijgen. En anders verplicht ziekenhuis bevalling (had ook niet thuis willen bevallen denk)
hallo allemaa, z na 1 week geen internet te hebben gehad eindelijk heb ik het weer ik kwam even kijken hoe is het hier allemaal? best stom toeval hier gisteren had me uitgekende datum gewees als het de eerste keer niet mis was gegaan komt er een vrouw aan de deur de blije doos brengen.... diehad ik expres niet opgehlaad meer... maruh zag 1 nieuwe zwangere gefeliciteerd diegene hoe is het ? allemaal ga eit allles terug lezen
oeh klinkt gevaarlijk hopen dat het allemaal niet nodig is he. ik zal ook verplicht in het ziekenhuis moeten bevallen vanwege mijn hart maar van de ene kant vind i kdat wel fijn maar had ook graag zo'n waterbevalling willen hebben thuis lijkt me wel wat.
ik moet ook in het ziekenhuis bevallen met een keizersnee. dit omdat ik hartpatient ben en geen persweeen mag hebben.
oh echt ik weet daar nog helemaal niks over dus moet het nog afwachten ik weet dat ik in het zh moet bevallen en meer niet maar zal ook wel veel meer bij komen kijken bij mij maar als het maar goed in de gaten word gehouden vind ik het goed.
even tussendoor, moet m ff delen. Kreeg via hyves een songtekst toe gestuurd, die ik op mn 14e had geschreven There was a boy, cute as could be And just for a moment I thought he was the one for me I felt for his looks, the perfection he showed And at that point I realized My love for him didnt grow Cause he aint you He doesnt laugh like Doesnt talk like Doesnt smile like Doesnt act like you do He aint you There was a boy just what I need He gave me attention He was careful tender and sweet My feelings where wrong I thought what I felt was love Ive made this mistake before And twice was enough Cause he aint you He doesnt laugh like Doesnt talk like Doesnt smile like Doesnt act like you do He aint you No matter how I toss and turn No matter how many times I walk away You know I will always return You know I will be back someday Cause he aint you He doesnt laugh like Doesnt talk like Doesnt smile like Doesnt act like you do He aint you goede oude tijd