Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eva R

Eva R Niet meer actief

@natas: :) ja daar was ik ook echt super trots op.. en daar heb ik meer leuke reacties op gekregen.. maar hoe duur denk je dan dat die taarten zijn? of wat zou je ervoor uit willen geven.

2. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik zal niet weten hoe duur die taarten zijn weer wel dat ik er echt voor naar een taartenwinkel moet en dat je er een heleboel voor betaald.. want vor hoeduur verkopen jullie ze :oops:

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als ik savonds temp, dan is mn temp altijd veel lager vreemd genoeg :p Ik zit raar in elkaar :p

Erg he die batterijen van de rookmelder!
    Gelukkig waren het maar de batterijen.
    En knap dat ze doorsliep zeg :p

Hier zullen ze ook geen geld verdienen aan condooms :p Ondingen ;)

4. Eva R

Eva R Niet meer actief

deze was voor m'n zusje, maar voor deze zou ik E20 vragen.

maar dat komt ook door de moeilijkheid van het plaatje, bijvoorbeeld de kleine zeemeermin of wat anders zijn vaak wat makkelijker en dan kost hij ook minder.. maar inderdaad, bij de hema ben je vaak goedkoper uit :D

5. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    weet je ik zal toch moeten tempen als ik denk dat ik koorts heb.....

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    okee vind ik nog wel mee vallen de prijs dan... maar vind ze super echt waar...

en dreamer ;) comdooms kan ik zelf geen eens tegen dus hier krijgen ze er ook geen geld van van mij ;) krijg en een soort allergische reactie op.. krijg er onwijs inwednige jeuk van en hele erge afscheiding :p dus hier lekker zonder ;)

@lynn sorry meis ik heb totaal geen verstand van tempen dus kan je neit helepn :oops:

in ieder geval nu staat be banner goed.. en hopelijk vandaag daan een poosi ovutest aangezien die gsiteren alweer bijna posi was dan klopt me cyclus weer met de 34 dagen :) ben benieuwd ;) maar klus gewoon elke dag vrolijk verder ;)

7. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    ik wil ook wel kijken..

8. Niet meer actief

Hey lynn, dat begrijp ik helemaal!
    Maar het is niet zo dat je die temp mee moet nemen in het hele cyclus gebeuren.
    Die temp van vannacht mag je eigenlijk al helemaal niet meer meenemen omdat je al opgestaan was.

Ik temp ook wel eens savonds hoor, maar neem dit absoluut niet mee in het hele zwanger worden gebeuren. Ik weet namelijk dat ik dan mezelf ga gek maken voor iets wat totaal onvergelijkbaar is met het tempen voor de cyclus.

En meid het is maar een advies, maar die temp heeft helemaal niks met je cyclus te maken. Ook niet wat je voor vandaag op je kaart hebt gezet.

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Krijg trek als ik die foto's zie :)
    Vooral die met hartjes (ik ben gek op hartjes :p )

10. Niet meer actief

Ziet er erg mooi uit Alexia!

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    oohh en dei taart met de naam jayden vind ik helemaal geweldig oohh en nog wel meer...

echt super gaaf meis die taarten wou dat ik het kon super gewoon

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    En weet je .. ik lust geen eens taart!
    Maar toch krijg ik trek erin als ik ze zo zie en wil ik er 1 bestellen voor mn 1 jarige trouwdag :p
    Ze zijn zo schattig :D
    Maar ja, we gaan maar gewoon onze eigen 'taart' gebruiken met de trouwdag denk :p

13. Eva R

Eva R Niet meer actief

hihi dank jullie wel :oops:
    is gewoon een leuke hobby van me :D en het valt zeker wel te leren natassie.. ik ben ook pas sinds januari bezig :)

14. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    echt waar...

maar de onderdelen zullen er wel duur voor zijn vooral dat uhm. marsepein heet het ;) haha
    maar echt knap hoor terwijl je nog geen eens zo heel lang bezig bent.. :)

en ladies wat gaan jullie vandaag allemaal doen met het vaderdag spectackel ;)

15. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Kan je geen taart maken alleen van marsepein? :p
    Dus zonder die vieze taartzooi ertussen? Hahaha.
    Dát zou dan pas een lekkere taart zijn zeg!
    Die lust ik wel :)

16. lynn1986

lynn1986 VIP lid

7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    lekker hoor...ziet er uit als kunst

17. Eva R

Eva R Niet meer actief

in het begin is het heel duur (marsepein is niet goedkoop idd.) maar uiteindelijk heb je steeds meer spulletjes en dan heb je alleen nog maar je ingredienten nodig. dus dat valt ook nog wel mee..

wij gaan straks even naar mijn vriend zijn ouders en grootouders. Misschien gaan we nog even naar mijn ouders maar dat weten we nog niet.

18. Niet meer actief

Hey Natassie..
    Ik ga zo ff mijn vader bellen,
    Mijn moeder komt even op bezoek :)
    En daarna op naar mijn schoonfamilie :)

19. goedemorgen meiden

@lynn sterkte meid!
    @ alexia wat mooi zeg, echt gaaf
    @ Natass echt ff lekker weg heerlijk naar de zon... ik wil ook...

Vandaag niets doen vader is op vakantie en schoonvader weg. Maar zijn gister met ze gaan uiteten. Ga nu huishouden bijwerken...

Deel Deze Pagina