Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    hoi meiden

Hier weer eens een berichtje van mij

Probeer deze maand wat minder bezig te zijn met het zwanger worden en vooral met andere dingen bezig te zijn, dus ben er ff niet zoveel als anders meer

Vandaar dat ik het gister druk had hihi, heb bezigheidstherapie haha

Het is ongelofelijk, maar ik heb ondertussen 10 pendels voor nov van dit jaar, zal dat toch echt een teken zijn?

@sammie, balen dat je test negatief was zeg, echt shit, had het je zo gegund deze maand
    Wer gaan samen voor november hoor!

@dreamer, oei dit word spannend, heb alleen je berichtjes gelzen, ga zo je kaartje ff bekijken
    Hoop voor je dat je echt een lange lf hebt, en dat dit komt door dat je zwanger bent

@kirstel, in ondertrouw lees ik dat nou :D

@meisje, knap geadaan hoor die songtekst, en dat op je 14de!
    Ik wist niet dat je helderziend was haha, kun je voor mij ook niet even iets voorspellen ;)

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hoi allemaal,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik op het forum ben geweest. En zo te zien zijn er al weer 200 pagina's volgekletst! :)

Zijn er al goede berichten? Veel roze?

Liefs

3. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48

Zwangeren

30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009
    17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april
    07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009
    08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009
    10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009

NOD lijst

Oktober

19: Debby86, 1e ronde
    20: Dreamer83, 6e ronde
    24: Kristel86, 10e ronde
    26: Gaby1986, 6e ronde
    27: Meisje87, 4e ronde
    30: DesSa, 18e ronde
    30: Bos, 8e ronde

November

04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid
    05: Linda85, 7e ronde
    08: Lala87, 2e ronde
    11: Sannehai, 2e ronde
    12: Rose, 1e ronde
    12: Suus1987, 8e ronde
    14: Agneta, 3e ronde met Clomid
    16: Sterretje08, 6e ronde
    18: Suusje23, 3e ronde
    20: Wendyvanliemde, 7e ronde

December

10: Sammie88, 5e ronde

Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Jeetje al 10 pendels voor november :confused:
    Dat kan haast niet missen dan toch!
    Al zou het wel een enorme teleurstelling zijn als het dan niet zou kloppen..
    Behoed jezelf daarvoor he meis!

Verstandig hoor, even wat meer rust krijgen!

Hey Nen, we verwachten natuurlijk wel dat je alle 200 pagina's even gaat lezen he ;)
    :)

5. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik heb nog maar 4 dagen vakantie dus dat gaat em niet worden haha :p maar ik zag net al op de lijst dat er nieuwe zwangeren bij zijn! Dat zijn de goede berichten :)

6. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Daarom heb ik de lijst maar even neergezet, kan je het in 1 oogopslag zelf zien :D

7. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Haha apart he die 10 pendels

Heb er ook nog 1 voor dec en 1 voor jan, dus ik zit de aankomende maanden goed haha

Ik staar me er niet blind op hoor, heb wel ergens een hoopje, maar weet wel dat het maar pendels blijven haha

Lastig hoor om er niet mee bezig te zijn, iedereen zegt zet die knop nou gewoon om, maar ja hoe doe je dat dan he?
    Dus tja gewoon lekker ook met andere dingen bezig zijn, en ik sta mezelf wel toe af en toe hier te komen hoor, maar probeer het wel met mate

Je kaartje he, het lijkt er op dat dag 20 misschien je ei is geweest?
    Zo ziet je temp er wel normaal uit lijkt me...
    Of misschien dag 15?

Waneer wil je weer gaan testen?

8. muthje

muthje Lid

22 okt 2008
    52
    0
    0
    kok

hallo ;)

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Voor Sterretje

10. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    NOu ik ben benieuwd meid!

Afwachten geblazedn dus, spannend!

Ga je zaterdag ook testen als je nog niet ongi bent?

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ja ik zou vrijdag ongi moeten worden dan, dus als dat niet gebeurd ga ik zaterdag testen denk.

Maar hoe het ook went of keert, ik hoop niet dat ik op 29 oktober ga bloeden ...
    Zou wel heel gemeen zijn van mn lichaam!

Heb net even die ovu test vergeleken met Natas der ovu test toen ze zwanger was .. komt aardig overeen ...

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Heb even Natas der ovu test ook in mn album gezet.

13. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @suus: ja is gelukt hoor :oops: gisteravond...

@Mutje: welkom hier. gezellig dat je er bent...als hij dan de goede 14 dagen thuis is is het goed :)

@sammie: oh heb jij je daar ff uitgelult zeg... hopen dat de ongi snel doorbreekt dan ben je er ook sneller vanaf en kun je door voor de volgende ronde.

@mariss: van harte en ga er van genieten...zat ook in het verkeerde album te zoeken naar je foto :)

@kristel: balen van die negatieve test maar wie weet dit weeken positief of wanneer wil je weer testen.

@dreamer: jee nog steeds overtijd..... duim, duim, duim pak die rolator en ren naar de winkel, gooi een test in dat karretje, reken snel af en testen maar zou ik zeggen....
    oh en je mag wel chocolade eten alleen niet te veel...dus de hele doos zou ik niet doen... ;)

@meisje: is de rest ook welkom bij de julie beebs :( wil ook graag mee hoor....

@rose: ik heb ook 1 maand etos pillen genomen. mijn cyclus was ook van slag maar heeft niet echt geholpen... niet zwanger en cylcus ook niet weer normaal. misschien had het geholpen als ik ze wat langer had genomen maar ja ben niet zo van de pillen en dacht probeer het eerst 1 maand. als ik nu langer dan een jaar bezig ben ga ik er wel weer aan denk ik...

@nen: he hoe is het met jou? waar zat je toch...

@sterretje: :confused: 10 pendels voor nov... te gek zeg......

@cristel: heb jij nog kunnen pendelen voor mij... ben eigenlijk wel nieuwschierig..

@myzelf: nog steeds beetje raar gevoel in onderbuik (sorry dat ik er weer over begin) ging net naar het toilet en toen had ik echt onwijs veel nat bij het afvegen. kan slijm zijn (als mijn cyclus nog van slag is en mijn ei laat komt) maar kan ook oud sperma zijn wat er nog uit is gekomen vandaag toch? pfff nog geen duidelijkheid

ben vandaag nog ff op het forum maar van het weekend niet. we gaan morgen een weekendje weg naar barcelona....

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Was het doorzichtig?
    Want als het wit was maakt het niet uit, dat is sowieso niks vruchtbaars.

Zooooo toe maar, ff naar Barcelona toe :D
    Ik heb nog nooit gevlogen en was t niet van plan ook :)

Maarre .. is een halve doos wel erg :oops:
    Kon t niet weerstaan :oops:

15. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    @ bos, ik ben inderdaad een tijdje weg geweest. Was ook erg druk met mijn studie en ik merkte dat het forum mijn interesse meer had dan mijn studie waardoor ik op het laatst erg druk was. En mijn vriend en ik hebben veel gepraat over zwanger worden. Ik studeer immers nog en ondanks de grote kinderwens, moet mijn studie wel afgerond worden. Daarom is het eigenlijk niet heel verstandig als ik nu zwanger zou raken, want dan zou precies mijn afstuderen in de knoei komen. Maar het voelt wel als balen, want we willen zo graag een beeb.

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ja het was doorzichtig geloof ik....het zat niet in mijn onderbroek en heb niet goed gekeken op het papier met afvegen. kan ook nog sperma zijn.. :oops: toch?

heb je vliegangst? heb nu al 7 keer gevlogen en twee verre vluchten (langer dan 8 uur) en vind het altijd zo saai..
    halve doos kan vast geen kwaad haha ;)

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hebben jullie nu een pauze dan Nen?

*vraagt heel zachtjes: heeft iemand nog iets te zeggen over de ovu testen van Natas en mij?*

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Altijd kijken als je niet weet waar in je cyclus je zit ;)
    En het kan heel goed een restje sperma zijn hoor!
    Dat kan je dan weer testen door het uit elkaar te trekken (ja ja, het kan altijd ranziger :) )
    Hoe dan ook, als je morgen in Barcelona nog een vakantie wip doet en zondag ook, dan zit je 100% safe lijkt me ;)

Nou ik ben heel erg reisziek.
    En ik heb overgeefangst.
    Dus vliegen lijkt me dan geen succes nee :)
    Lijkt me wel een keer gaaf om te doen, maar moet er toch ook weer niet aan denken :)

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: jeetje zeg wat een beslissing. het lijkt wel of ik steeds vaker hoor dat mensen toch nog even wachten terwijl ze al bezig waren.... kan me voorstellen dat je er van baalt...maar je blijft wel hier kletsen of vind je dat te moeilijk....

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @dreamer: ja dom he dat ik niet gekeken heb 'bos slaat zichzelf even heel hard voor haar hoofd'
    misschien heb ik straks nog meer dan kijk ik wel even....

maar helpen reispilletjes niet bij jou dan?
    lijkt me lastig als je het hebt dan kun je nooit ver weg op vakantie alleen met de auto? wij willen volgend jaar ook met de auto op vakantie. vooral als er een klein is en ja nieuwe auto even inrijden he 8)
    mijn lief wil het liefste nog een keer naar curacao of 1 van de tropische landen maar ik wil echt niet meer zo ver vliegen en barcelona is maar twee uurtjes

Deel Deze Pagina