Hoi allemaal, Heel even een vraagje vanuit Tilburg. Als je heel kort ongi bent, kan het dan zijn dat je eitje ook weer eerder komt? Ik heb namelijk weer ovulatie-testen gedaan en zit nu op dag 8 en heb nu al 2 streepjes en die had ik vorige ronde pas op dag 16. Heb ze even naast elkaar gelegt. Heb ook steken net als vorige keer rond de eisprong. Daarom ben ik gaan testen. Zou het dus kunnen als je bijna niet ongi bent geworden dat je eitje ook eerder komt. Ik ben onregelmatig dus het zou ook kunnen dat ik gewoon weer een korte cyclus heb. Als ik in deze dagen een eisprong zou hebben zou ik zo rond een cylus van 26 a 27 dagen uit komen. Ik hoor graag jullie mening. Ik ben weer weg want ik heb een kaakonsteking van een kies trekken dus ben er daaom niet veel. Ik wens iedereen veel succes. Groetjes ps. heb ook een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, had zo m`n twijfels of ik toch zwanger was, maar dus toch niet zwanger.
@ wendy: jij ook steken..? ik had vandaag in 1 keer vette steken onderin mijn buik.. beetje aan de linkerkant..! kan dat zijn omdat mijn eisprong eraan komt.. had namelijk daarna een positive ovulatietest.. Hoe is jou cyclus normaal.. de andere maanden.. is het heel verschillend bij jou qua lengte?
hoi.. ik heb even een vraag.. zoals ik al eerder zei had ik vandaag een positieve ovulatietest en steken in mijn buik.. maar nu had ik net voor ik naar bed ging en op de wc een grote boodschap deed flink wat bloed bij het afvegen.. best wel veel bloed met slijm (sorry).. maar wie weet wat dit kan zijn? Morgen ga ik naar de HA dus dan kan ik het ook vragen maar wil eigelijk al eerder weten of iemand dit ook ooit heeft gehad en weet wat dat is?
goeiemorgen.. suus: ik moet vandaag op jou werk werken.. sms mij maar ff als je bij de huisarts bent geweest..ben wel nieuwschierig.. hoe laat moet je..?
hallo allemaal op de vroege morgen. hihi, allereerst: suus succes bij de ha. laat je straks wat weten? ben benieuwd...... ff over mezelf: had vanochtend een temp van 37. dus denk echt dat ik mn ei heb gehad eindelijk. dus ben niet ongi geweest maar heb een superlange cyclus. oftewel ik kom toch echt in aanmerking voor pcos....ben benieuwd als ik morgen naar de ha ga wat hij ervan zegt. we hebben wel op woensdag geklust en donderdag mn ei gehad. volgens mij is datdan wel goed geloof ik.....spannend. wie weet is het nu wel raak. dan kan ik in het weekend van 8 november testen....... vandaag weer werken na een weekje thuis te zijn geweest. mja we maken er een leuke dag van. iedereen een fijne dag en vanaaf kom ik weer bijlezen... grtz suus
Zie maar mijn onderschrift. Ik heb nu pas voor de 2x die steekjes gevoelt en in de vorige ronde was mijn eitje, dus denk nu weer eitje.
hmm.. niemand die antwoord weet op mijn vraag van het bloed.. :S zal ik het zo maar even aan de dokter vragen.. heb om 9.10 een afspraak! ben benieuwd. gaby ik sms je wel en zal het ook wel op de site zetten wat hij gezegd heeft..
{|= Er is er een jarig HOERA HOERA, dat kun je wel zien dat ben jij!{|= Wendy, Hartelijk Gefeliciteerd meis, en maak er een fijne dag van! Liefs
maar ik heb dat nog nooit eerder gehad en heb ik mijn ei nu dan al gehad? want had gister pas een positieve test :S.. hebben eergister voor het laatst geklust.. stond vandaag weer in de planning ik ben even douchen nu.. ben er zo weer
Suus, Het is bij iedereen verschillend, je kan hem voor je ei, na je ei en tijdens je ei bloed verliezen. Zo heb ik het altijd voor mijn ei.
Hahaha Sam, Hoop dat jouw dromen uitkomen Heb rond 4 nov. NOD dus nog een weekje wachten. @ Wendy GEFELICITEERD! En een fijne dag vandaag! Nu ben je dus nog meer een overgrootoma @ Kristel en Gaby balen van de ongie meiden. Snel weer aan de slag in de nieuwe ronde. @ Oma nog steeds geen ongie? Geen bloed geeft moed dus laten we blijven duimen. Vanochtend bloed gaan prikken maar krijg de uitslag pas als ik weer naar zh. moet (en dat is op dag drie van de ongie) Druk weekend gehad en vermoeiend maar nu wee rop kantoor dus kunnen we wat uitrusten @ Knarboor s6 vandaag bi de gyn.