Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    maar is het dan niet raar dat ik dit bij mij andere cyclussen nog nooit gehad heb.. in ieder geval niet zo veel bloed?

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @knaboor: laat je vanmiddag zeggen wat de gyn gezegd heeft.. ik ben er nu vandoor.. ga nu naar de HA!

3. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    hoi allemaal.. het is echt zo rustig hier.. ik ben weer terug van de HA.. hij is zo'n fijne man he:D.. mijn lieverd mag zijn kwakje al weg gaan brengen.. hij denkt dat ik wel gewoon een eisprong heb..wel spannend.. want het gaat nu echt beginnen.. ik moet over een paar weken terug komen bij de huisarts.. Hijzei ook gewoon kwakje.. da vond ik wel relax.. hij was echt heel relax en heel meelevend.. en ik mocht beslissen of ik nu al stappen wilde ondernemen of nog een paar maanden wilde wachten.. maar we gaan dus al stappen ondernemen.. Hij zei wel dat ik heel mooie cyclussen had en waarschijnlijk ook wel echt elke maand een eisprong gehad had..

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    bloed was waarschijnlijk gewoon van de eisprong.. dus je had gelijk sammie ;)

5. muthje

muthje Lid

22 okt 2008
    52
    0
    0
    kok
    goeddemidaag mensenik zag dat er 1 jarig was:D feli van deze kant ps nog ik ben nog stetds niet oongie

6. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    hallo meiden,
    moest weer veel bij lezen.. heb een druk weekend gehad dus ben neit online geweest.
    jammer van de negatieve testen had het zo gehoop voor jullie.
    @sammie hoe zit het dan met het risico als je een aangeboren ahrtafwijking hebt en wat is hun mening daarop met medicijnen enzow?

@all ik heb nu al 2 dagen een raar gevoe in mijn onderbuik echt een zeurend gevoel ent als een soort ongi soort zenuwachtig gevoel ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven en heb een soort wit eigeel (rauw) als slijm dat is toch vruchtbaar slijm? denk dat mij eisprong ongeveer nu is en heb ook flink geklust dus hopen dat het raak is.
    hoe is het met jullie?

@suus1987 wel goed dat je zelf mocht kiezen of je al stappen ging ondernemen he.

7. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ suus
    beter zeg! dan kom je hopelijk snel wat verder!

ik ga de badkamer ff soppen en gelijk ff de boel bijwerken wie weet vanm weer eene cho kan er maar op voorbereid zijn he hahaha

8. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    net in de douche een beetje bruindoorzichtig slijm verloren dit kan dan toch heel goed mijn eisprong zijn vandaag?

9. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Rose, ja kan je eisprong zijn ja.

@Suus: als je gewoon een nette cyclus hebt zal de gyn vrij weinig gaan doen.
    Vestig dus niet al je hoop daarop, dan kan het een grote teleurstelling worden namelijk.
    Je bent nog geen jaar bezig, dus grote kans dat de gyn je meteen weer wegstuurt met de mededeling kom over een half jaar maar terug.
    Beter teleurgesteld in mijn antwoord, dan in dat van de gyn ;)

@Oma: zooo .. dat is alvast een mooie voorspelling van Sam :D

@Kristel: heeft je ongi doorgezet?
    Zo ja, dan is je LF 12 dagen.

@Wendy: gefeliciteerd, lees dat je jarig bent? :D
    Je ei kan eraan komen, maar denk dat ie nog wel een paar dagen op zich laat wachten.
    Gewoon elke dag goed je testen doen en in de gaten houden!

Ehh ik weet echt even niks meer, haal iedereen door de war op dit moment geloof ik.

Ik ben nog niet ongi.
    Temp ook nog boven de 37 elke dag.
    Geen kwaaltjes, geen pijntjes, geen idee dus.
    Als mn ei werkelijk dag 20 is geweest zal mn temp morgen flink moeten zakken en dan woensdag ongi.
    Ben benieuwd.
    Hoop t niet natuurlijk!
    Laat t dan maar donderdag komen als t toch moet komen..

10. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @dreamer sterkte wachten is echt rot.. je geduld word wel op de proef gesteld met zwanger worden zeg.
    ik ben er zlef rustig onder voel van alles in me buik ook last van mijn boven been en onderbuik.. hopelijk over 14 dagen uitslag of het raak is he

11. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb deze ronde gelukkig totaal geen moeite met het wachten.
    Voor het eerst.
    En voor het eerst ook dat mn hele cyclus zo vaag doet.
    Ben blij dat ik geen moeite heb met wachten, anders had deze ronde echt hel geweest zolang :p

Ben trouwens wel zenuwappig voor morgen ...
    Zo eens kijken hoe laat de gyn kan bellen met de uitslag.

12. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    heey dreamer spannend zeg morgen uitslag.. mijn duimen draaien hoor! beneiuwd...

kristle balen dat je ongi bent geworden :( klote meis.

@ knarboor hoe was het bij de gyn?

@ de rest weet het niet meer ;) hou jullie neit echt bij ohh voor de liefhebber ik heb ook eens eenbuikfoto gemaakt ;) mijn dikke buik staat erin :)

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Mooi buikie al Natas :D

Dames, het forum gaat binnenkort verhuizen.
    Sla al je onderschriften en pb berichtjes die je wil bewaren op!
    Voordat ze verloren gaan, zou zonde zijn.

Hoop wel dat ons hele topic mee over gaat, zou zo zonde zijn als alls ineens weg is.
    Kan je niet meer terugkijken naar wanneer wat gebeurde enzo.
    Als het goed is gaan alle berichten mee over, hoop het maar dan!

Zal wel afkicken worden, aangezien ze waarschijnlijk dagen offline zijn :p

14. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ all

zo weer thuis pffoe
    bloed was goed! nu kwakkie van mannetje inlveren en aan de dusphaston en clomid.

dus gaan ons best doen

15. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
  16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ben vanochtend naar de cardioloog geweest en heb een versnelde harstlag met af een toe een stoornis, waar ze niks aan kunnen doen.

Mijn hartslag is in rustige toestand nu 140, medicatie moet ik stoppen.

Verder niet veel te vertellen, wel af en toe ongi krampen gelukkig nog maar tot donderdag provera en dan maar kijken wanneer het komt (of niet).

Dreamer,

Hoe gaat het meis?
    Niet ongi worden hé!

Uhmz over de site, ja ik heb een leen computer dus kan niks opslaan, ik zie het dan wel hoe het gaat.

17. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik ga snel naar huis, boodschapjes doen, zal vanavond t tijdelijke forum een mooi jasje aandoen ;)
    Hij is in ieder geval al reclame vrij :D Lijkt bijna proffesioneel

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Meisje is super!
    Alle ladies van dit topic even aanmelden daar wanneer je wil, dan hoeven we niks te missen :D

Knarboor: wat fijn dat je aan de clomid mag zeg!
    Hoop dat je net zo snel resultaat hebt als Suhe :D

Samsam: wel fijn dat je niet aan de speciale meds hoeft zodat je niet zwanger mag worden.
    Hoop dat je er niet al teveel last van hebt meis!

En hoop dat ik niet ongi word nee en al helemaal niet op woensdag.
    Maar mijn geluk kennende ;)

Morgen vanaf 13.30 uur lig ik angstig te loeren naar mn foon oftie afgaat, want vanaf dan kan de gyn bellen.
    Ben echt heel benieuwd!

19. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    ik wist niet dat dit forum tijdelijk weggaat? waarom is dat dan? heb me in ieder geval vast aangemeld.. maar als de dokter mij straks doorstuurd naar de gyn dan helpt ze mij toch wel :S vind ik anders beetje raar als zij en de dokter niet op 1 lijn zitten.. gaan nu zowiezo eerst zaadjes testen.. 11-11.2008 potje wegbrengen..

20. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als jij gewoon een ei sprong hebt en zijn zaad gewoon goed is, wat voor hulp wil je dan?
    Dan is er dus geen indicatie voor hulp en moet je het gewoon zelf doen.
    En aangezien de dokter verwacht dat je een eisprong hebt en jij zelf ook zal er dus weinig hulp geboden gaan worden door de gyn.
    Maar wat verwacht je er zelf van dan?

Deel Deze Pagina