Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

2. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    klikken op registreren :)
    en dan even wachten op acceptatie van mij
    *sorry ben druk bezig mn forum testen :)*

3. gaby1986

waar registreren... snap het niet haha :oops:

4. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    linksboven ;) staat inloggen en registreren

5. gaby1986

t lukt me niet,, ben niet zo'n computer wonder.. er komt te staan.. dit e-mail adres is al in gebruik...vraag wel of suus me wil aanmelden ofzo

6. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    wat is t meest recente nodlijst?

7. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Staat op me laptop, dus heb altijd de laatste bij de hand ;)

8. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dan probeer ik daar een topic in te maken die jij en sammie kunnen wijzigen, soort sticky. Als t lukt

9. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Mooie buik natassie! super!1
    @Suus als je vriend z,n zaadjes goed zijn gaat de gyn echt niets doen, aan je cyclussen te zien heb je zeker weten een ei sprong en je hebt ook een posi ovulatie test dus je zal toch moeten afwachten.

10. Niet meer actief

Hoi allemaal,

Dank jewel allemaal voor de felicitatie`s.
    Nu ben ik echt over over overgrootoma geloof ik.
    Ik heb wel een leuke dag gehad.
    We zijn naar de horeca vakbeurs geweest en daarna in Den bosch geweest om even te winkelen en toen naar Prenatal in Den Bosch die grote.
    Ik heb daar kledinghangertjes gekregen en een ooienvaar hanger voor voor het raam.
    We hebben naar kamertjes gekeken en naar kinderwagens gekeken.
    Helemaal in m`n nopjes was ik en m`n mannetje weet dat ik dit heel leuk vind dus dat was mijn verjaardags kado.
    Ik ben dus zeer tevreden.
    Andere verklaren me voor gek, maar daar schijt ik op.
    Mijn ovulatie-test was trouwens weer wat duidelijker en ik had vanmiddag ineens wat bloed in mijn onderbroek.
    Heel raar en het is bij dat kleine beetje gebleven, was heel helder rood eigenlijk.
    Heb het ook nog nooit gehad zo midden de cyclus zeg maar.
    Misschien toch eitje geweest?
    Wie weet.
    Ik ga gewoon door met testen met ovulatie-testen.
    Zou wel erg vroeg zijn, maar goed alle wondere zijn de wereld nog niet uit.
    Mannetje zei net tijdens het vrijen dat dit het moment is dat we raak klussen, zo voelt hij dat.
    Ik hoop dat hij gelijk heeft, ik duim.
    Hoe was het hier, nog zwangere of testers erbij?
    Iedereen veel succes.

Groetjes

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hoi hoi allemaal

zo na een weekendje weg kan ik echt niet alles bijlezen hoor....
    wil iemand mij even op de hoogte brengen
    zijn er nieuwe zwanger sinds donderdag bijvoorbeeld?
    of andere nieuwtjes die ik gemist heb dit weekend...

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    blijkbaar is er niemand meer?

nou dan moet ik toch zelf maar terug gaan lezen of er nog nieuws is ben ik bang :( als dat maar geen nachtwerk word :)

13. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden,

Het lijkt wel of iedereen hartstikke druk is! Het is best rustig op t forum. Als ik een cyclus aanhoud van 28 dagen zou ik morgen ongi moeten worden. Maar ik heb de hele maand nog niks gevoeld. Geen teken van een eisprong of andere krampjes ofzo. Heb alleen gevoelige tepels. En van mijn slijm kan ik ook geen wijs worden. Dus het is nog ff spannend. Ik ga denk ik niet morgen al testen, maar ik wacht nog een paar dagen. Pco heeft me al vaker voor de gek gehouden....

Liefs

14. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Heeft trouwens iemand al ervaring met die zwangerschapstest van "praxisdienst"? Die van 20 voor 9.95? En ik bedoel meer in de zin van, worden ze wel geleverd? :p
    Misschien ben ik ouderwets hoor, maar ik heb nog niet zoveel vertrouwen in internet-shoppen ;)

Ik hoor het graag!

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    pff heb het bijlezen nu al gestaakt :oops: het is echt te veel.

@agneta: lief dat je me nog even een mail stuurde. balen dat je ei nog niet echt groeit. vandaag moest je weer terug komen toch? en....

Dreamer en kristel: hoe is het met jullie. jullie hebben getest toch van het weekend? en dreamer morgen uitslag van het zaadonderzoek? spannend...

@suus had jij vakantie deze week of was het iemand anders.... ga je nog weg of lekker vakantie in eigen huis....

@my: ons weekendje weg was heerlijk. we hebben echt genoten van de zon, de stad en van elkaar. helaas niet echt uitgerust want echt rustig is het niet als je een hotel midden in de stad hebt en ook nog eens hele harde bedden hebt maar goed uitrusten doen we wel weer thuis.
    ik heb nog steeds af en toe buikkrampen en mijn buik is ook vaak opgezet. af en toe moet de knoop even los. denk dat mijn darmen gewoon even van slag zijn ofzo....en de puisten zijn ook nog steeds gezellig aanwezig :cry: . zo weer genoeg gemopperd he....
    morgen weer gewoon werken en mij NOD is in aantocht (als mijn cyclus weer normaal is)

16. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @hoi Nen: ik heb helaas geen ervaring met praxisdienst....sorry...
    ga je testen morgen of wacht je nog even af?

het is zeker wat rustiger de laatste tijd hier.... viel me vorige week ook al op...

17. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Ik twijfel. De vorige keer voelde ik me zwanger. Ik had allerlei symptomen, maar nu voel ik niks. Behalve dan iets gevoelige borsten. Ik wil best wel testen, want ben nieuwsgierig, maar ik wil niet die teleurstelling. Dus ik weet het nog niet haha.
    De vorige keer had ik die licht posi test en werd ik daarna ongi. Maar toen was mijn cyclus ook ong 32 dagen en morgen zit ik op dag 28. Als ik zwanger zou zijn, kan ik al posi testen, maar ik denk dat ik ff moet afwachten.

Wat heb jij allemaal gedaan in Barca? Ben je naar de Sagrada Familia geweest? Die vind ik zoooo mooi!

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @nen: lastig is dat he als je twijfelt.... om de teleurstelling te voorkomen kun je beter wachten maar om uit de onzekerheid te zijn kun je beter testen. je moet doen waar je jezelf goed bij voelt. daar kan niemand je advies over geven...

ja daar ben ik geweest. niet normaal wat een kerk zeg....
    we zijn op een hoop plekken geweest het was erg mooi.... en we hadden echt super weer het was 23,5 graden toen we weg gingen :( maar ja ze geven vanaf morgen 16 graden en regen op :) dus niet zo erg om weer weg te gaan. maar het is wel koud nu zeg hier.....

ik heb ook last van mijn borsten (al ruim 3 weken) word er gek van. het gekke is dat ik wel gewoon op mijn buik kan slapen want ze doen voornamelijk aan de zijkant zeer. raar maar waar.... maar ja mijn borsten zijn sinds ik gestopt ben met de pil zoiezo gevoelig een week of anderhalf voor mijn NOD.

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Dames,

Ik ga er vandoor! Vriend-lief zit zich geloof ik te ergeren aan het feit dat ik nog mijn laptop op schoot heb..

Fijne avond allemaal!

xx

20. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    fijne avond.

ik ga er ook maar vandoor want geloof dat er niemand meer is he...

Deel Deze Pagina