@ bos, ik zie nog net op tijd je reactie dus nog even terug reageren Bij mij is het ook voornamelijk de zijkant en de tepels. Wel vervelend. Maar ik wacht nog ff af met testen denk ik. Tot de volgende keer!
@bos: ja ik ben degene die vakantie had.. Maar ga niet meer weg.. ga lekker de hele week leuke dingetjes doen.. morgen de hele dag winkelen in maastricht.. Er zijn geen zwangeren momenteel en ook geen testers geloof ik.. Ik was vandaag bij de HA geweest.. vriendlief mag een kwakje weg gaan brengen @ all: Ben net met rachel en gaby naar nijmegen geweest naar zo'n vrouw met kei veel babykleertjes te koop.. dus ik heb ook 2 jasjes.. wat vestjes.. broekje.. shirtjes en een huispakje gekocht echt heel leuk allemaal.. Rachel heeft ook heel veel gekocht voor lindsey en jayden
@ nen: ik hoop dat je zwanger bent.. Zal dan misschien toch je ei zijn.. als je en bloed verloren hebt en een positest.. hoop het wel echt voor je..! @ bos: wel leuk geweest dus in barcelona trouwens nog veel geklust Je mag bijna testen he? wat denk je zelf.. heb je het gevoel zwanger te zijn? (ik kan wel eens een keer positief nieuws gebruiken) is alweer lang geleden.. @all: ik had trouwens vandaag mijn 2de positieve ovulatietest.. maar moet met de eisprong toch uitgaan van de eerste test? dus gister binnen 24 en 48 uur.. heb vandaag en eergister geklust dus dat moet wel goed zitten Nu ga ik lekker naar bedje toe.. lekker slapen..! tot morgenavond denk ik wel even!
goedemorgen.. ik heb me toch een buikpijn... vandaag weer werken tot half 7...maar gelukkig ben ik vanmorgen vrij..
goedemorgen allemaal, heb me ten eerste ook aangemeld op de nieuwe pagina. @ suus 1987 kom je even bij me langs in maastricht hihi. je boft met het weer en maastricht is zeker een goede stad om te gaan winkelen. bij mij is de buikpijn weg ik heb alleen een beetje spierpijn aan de zijkant verder niks. hopen nu maar op een innesteling de aankomende dagen
hallo allemaal, @bos: weer lekker een beetje bijgekomen in barcelona? lijkt me zo mooi daar. en nog lekker weer volgens mij. iedereen druk aan het werk? @all: ben net weer bij de ha geweest. hij wilde me vanmiddag bellen dus datwas erg toevallig. hij vermoed nu toch ook dat ik pcos heb. en volgens hem heb ik misschien toch echt een ei gehad afgelopen donderdag. dus dan wordt ik straks toch echt zwaar ongi vermoed ik. of juist niet hihi. zou wat zijn als het nu raak is. dan kan die verwijsbrief voor de gyn mooi de prullenbak in haha. ik heb een verwijsbrief meegekregen voor het radboud in nijmegen. is wel handig als ik met alles in 1 ziekenhuis ben natuurlijk. als ik zwanger ben moet ik toch naar de cardioloog in het radboud. voor januari/februari ga ik een afspraak maken. spannend! jeetje wat een verhaal zeg. dalijk lekker naar de kapper... grtz suus
Goedemorgen! Nou hier word ik gek van de provera! Gister bij het eten provera ingenomen, gister avond bruinverlies en buikpijn dus ik dacht hé hé breek misschien toch door. Vanochtend ineens bijna niks meer... * zucht * Maar ik neem vanavond niet meer in, want provera kan ook de menstruatie uitstellen. Suus, Ik had het met de cardioloog over, en waarschijnlijk heb ik mislukte eisprongen gehad door de hartmedicatie die ik sliktte.
@ sammie wat voor meidcatie slikte je dan? en moet je dat niet even overleggen met je ha als je stopt met die pillen? @ suus ik hoop voor je dat het toch raak is zou wel heel fijn zijn. de wonderen zijn de wereld nog niet uit. ik heb trouwens gister een bezichtiging gedan in een leuk appartement en we gaan het nemen. precies tussen mijn ouders en opa en oma in hihi allebei 5 minuten is straks wel makkelijk als de kleine er is hihi.. hoop alleen niet dat het een zoete inval word. verder kunnen we er dan waaschijnlijk in januari in en dat vind i kwel jammer want we hebben allebei 2 weken vkantie in december en dan kunnen we dus niks doen en kunnen we ook niet onze (hopelijk) laatste kerst met z'n 2en vieren omdat we nog niet een plekje hebben maar ja je kan niet alles hebben he. heb best zin in de feestdagen en de gezelligheid hier in maastricht winterwonderland komt er weer aan dus lekker aan de gluhwein hihi
Goede morgen allemaal, Hoe is het met iedereeen? Ik zie dat er heel veel gekletst is weer, maar ik heb ff niet de zin om dat allemaal bij te lezen hoor, dus wat zijn de nieuwste dingen? Dreamer en kristel, hoe staat het met jullie, hebben jullie al getest? @dreamer, je kreeg vandaag toch de uitslag van eht zaadonderzoek? Ik duim voor je meis! @suus, ik hoop dat het een mega ei geweest is en dat je dus ook mega bevrucht ag raken ervan! Zou geweldig zijn! Ik hoop dat je je verwijsbrief dan ook daadwerkelijk in de prullenbak kan gaan gooien! Wanneer is je nod nu dan? @sammie, he meis, wat balen zeg dat die medicatie je cyclus dus dwarsboomt! Wanneer mag je daar mee gaan stoppen dan? @agneta, hoe was het in het ziekenhuis? @ryanne, hoe is het met jou meis, heb je al een tijd niet gezien! Denmk wel aan je hoor! Hier lekker vrij, vanmiddag ff de stad in, nu lekker ff hier weer eens neuzen, heb me zo'n tijd niet laten zien, dus had het nu wel verdiend vond ik Hier het idee dat ik misschien mijn ei deze maand eerder krijg weer eens, last van mijn boobies, en dat heb ik geloofik altijd een paar dagen voor mijn ei, dus moet als de wiedeweer ovutesten gaan bestellen nu, heb er gelukkig nog wel 3 liggen dus kan de dagen wel overbruggen geloof ik Zal wel heel fijn zijn, een wat vroeger ei deze maand
@rose, gefeliciteerd met jullie nieuwe appartementje joh! Weet je bekijk het van de zonnige kant, het is wel heel speciaal om jullie eerste kerst in jullie nieuwe huisje met zijn drieen te mogen vieren toch! Is er verder echt geen mogelijk heid dat de overdracht net iets eerder is? Of anders de vakantie verzetten, dat je toch kunt gaan klussen als jullie vrij zijn?
Ster, Inderdaad beter een vroegere ei! Rose, Ik had beta-blokers. En provera mocht ik stoppen wanneer ik bloed begon te verliezen, maar afgelopen week was het te weinig en begint nu wat meer te worden.
Ja zou zoooo fijn zijn hihi Tot wanneer moet je je hart medicatie blijven slikken? Want anders kan het zijn dat je elke keer daardoor je cyclus van slag is of niet?
oh oke, dus dat hoef je ook niet meer te gaan gebruiken dan? Dus waarschijnlijk volgende maand gewoon weer een normale cyclus en volop kans
JOEHOE! Doorgebroken, nieuwe ronde kom maar op! Gister verloor ik bruin met wat rood net naar de wc veel meer bruin en meer rood..
@sammie super gelukkig kun je nu weer vooruit kijken! ik heb selokeen dit zijn ook betablokkers maar staat dat er niets bekend is over dit medicijn ivm zwangerschap. maar moet ze wel blijven slikken @ sterretje dankjewel, ja misschien maar dnek het niet die man die daar nu woont heeft een huis gekocht en de overdracht is april en nou kon het misschien naar 15 januari of februari maar ja kan altijd hopen he. maar het is al bijna 1 november voorsdat alles geregeld is ben je al snel 6 weken verder dus reken ik al op 1 januari. tijd vliegt voorbij tenzij je wacht op je nod natuurlijk.. flink klussen voor jouw dan he als je ei eraan komt, ik heb de mijne gister gevoeld en ook flink geklust ook de dagen ervoor al dus hopen dat het raak is daarbinnen! ik heb alleen last van mijn buik en bovenbeen gehad niet mijn borsten wat voel je dan?
rose: ik heb altijd precies een week voordat ik ongi moet worden last van mijn borsten.. en wat ik dan voel is.. als je je bh aan doen..en hij raakt je tepel aan... spring ik zowat een meter achteruit,.. of als ik mijn pyama aan doe.. en de stof raakt mijn tepel.. erug pijnlijk.. maar denk dat dat toch bij iedereen anders is..en iedereen voelt altijd alles verschillend
@sammie, wat goed meis, echt super fijn zeg! Nu kun je weer door! Ik heb me net bij ons nieuwe forum aangesloten, voor asl deze dcht gaat Waarom is dat eigenlijk? Net ook nieuwe ovu testen besteld, dus hopelijk mrogen al binnen! Heb voor het eerst een set besteld met zwangerschapstesten ineen, dus ben erg benieuwd of ik met die testen deze maand een mooie streep mag krijgen