Ster ikke is HIER! was er wel maar ben hard aan het werk. Lees wel met jullie mee maar zit in mijn wachtweken dus erg veel heb ik niet te melden. @ Sammie eindelijk, op naar de volgende ronde. Wil iemand nog eens de link van de site van meisje geven? * heeft zin in een ei dans*
heey rianne de link http://jongenzwanger.yourbb.nl/viewtopi ... 6&p=28#p28 sammie gelukkig je ongi. klinkt misschieneen beetje gek maar toch nieuwe ronde. sterretje ja ik was gister naar de gyn maar hij heeft deze maand laten stoppen er groeit niets hij vertelde dat mijn borstklierhormoon te hoog van waarde is en dat je dan gewoon ei kan krijgen. heb nu weer provera en dan clomid met vrhoogde dosis nu 150 mg
rianne of ryanne? ik lees in mn pauze zo bij nouja beetje rose slijm vanochtend, dus of ongi of een innesteling, met beiden ben ik erg blij: korte cyclus of t is raak
ik ga er van door.. moet zo gaan ..naar m'n werk. allemaal een fijne dag en tot vanavond.. x {|= {|= \/ \/ =D> =D>
Nou weer iets te vertellen, ik belde de huisarts voor herhalingsrecept van mijn longmedicijnen, geen gehoor. Dan maar de praktijk wat blijkt zijn alle computers en telefoons gestolen vanacht tijdens een inbraak! Liggen mijn gegevens en van honderden andere nu mooi op straat! Dus via apotheek besteld en die wisten van situatie. * Doet ook mee met de eidans! {|= =D> \/ *
@sammie het zit jouw ook niet mee he op het gebied van arts! @ gaby nee nooit last vAn gehad ook toen ik aan de pil was nooit last van gevoelige tepels. gelukkig maar want lijkt me toch vervelend zo'n last als je je bh antrekt enzow
@ Sammie, waarschijnlijk zullen die pc's wel beveiligd zijn met een wachtwoord dus hopelijk kunnen de inbrekers niet zomaar de gegevens opvragen!
Even snel hoor, moet nog hoop opzoeken, maar moest gewoon even bijlezen @Sam: ben blij dat je ongi is doorgebroken! De beta blokkers moeten niks doen voor je ei, dus denk dat je dokter daar geen gelijk in heeft Ze wilden mij ook beta blokkers geven voor mn hart (ivm de Graves) maar heb nee gezegd. Heb zelf geen last van mn hartslag, waarom dan medicijnen nemen toch! Dus moet niks uitmaken verder. Op naar de volgende ronde! @Bos: fijn dat het zo leuk was zeg Heb je het idee dat je ei is geweest in Barca? @Sterretje: zou fijn zijn een vroeg ei he! ehh de praxisdienst testen hebben meisje en kristel, ze leveren dus zeker weten! Ik was gisteravond zo ziek! *kijkt Agneta boos aan * Heb de hele avond zielig op de bank gezeten met mn emmertje. Keihard mn best moeten doen om niet te gaan spugen. Voelde me echt doodziek. Vandaag gaat t weer helemaal super, geen idee wat het was. *zegt tegen Agneta, kwam niet door jou hoor * Nu ben ik doodzenuwachtig voor het telefoontje. Moet nog even wat dingen opzoeken ervoor (speciale waardes die ik wil weten) De hond gaat maar extra vroeg uit vandaag, want die gaat altijd precies in de tijd dat de gyn kan bellen. Zal je net zien natuurlijk, loop ik buiten en kan ik niks opschrijven! Nog geen ongi hier trouwens, temp ook nog boven de 37, dus snap der de ballen van. Nu ben ik echt even zoeken hoor dames!
@dreamer gelukkig ben je weer beter, misschien wat verkeerds gegeten daar reageerd je lichaan heel sterk op en kan ook weer snel herstellen. ik had afgelopen weekend mosselen die niet goed waren:s terwijl de datum wel klopte ben gelukkig niet ziek geworden
Nee had niks gegeten wat verkeerd kon zijn. Had er ook al aan gedacht hoor, maar het enige wat dan fout kon zijn was mn brood. Dan zou ik straks weer ziek moeten worden, want heb net weer van hetzelfde brood gegeten. Voelde me ook heel erg wagenziek, moest echt mn ogen dicht houden. En heb niet eens in de auto gezeten gisteren! Misschien weet iemand hier dat wel. Mijn man en ik zijn geprikt op fertiliteit. Weet iemand waarop je dan wordt geprikt? Wil de juiste vragen stellen, anders weet ik het wel met dat ziekenhuis hier, dan weet ik nog niks. Maar kan zo snel niks vinden *stress stress stress* Van het zaad heb ik al, hoeveelheid, beweeglijkheid en vorm + welke waardes zij in het ziekenhuis gebruiken.
Heb ik ook aan gedacht ja, maar werd helemaal bang daarvan Als het werkelijk daardoor zou komen en ik me dus maandenlang zo zou voelen .. pff! Dat zou echt een ramp worden Maar zou het er met alle liefde voor over hebben natuurlijk. Zal alleen wel steen en been klagen dan hier Want als er iets is waar ik niet tegen kan is het wel overgeven
Ja dreamer, daar ken ik alles van. Overgeven vind ik ook echt verschrikkelijk. En al helemaal als het zou gebeuren in het bijzijn van anderen! Maar ik zou het er ook voor over hebben.
Dreamer, De cardioloog zijn dat de mogelijkheid er wel was, dat de eisprong kan mislukken door betablokkers. Je hebt namelijk een hoop soorten beta-blokkers.
Wel stom dan dat ze niet even opletten wat voor medicijnen ze je meegeven Sam! Gelukkig hoef je ze niet meer te nemen dan. Maar niemand die weet waarop je geprikt wordt voor fertiliteit?
Dreamer, Fertiliteit heeft te maken met vruchtbaarheid. Dus bij jou zal dat screening ´vrouwelijke´ hormonen, schildklier en of je ooit contact gehad hebt met chlamydia. Bij je man vruchtbaarheid, afwijkingen en chlamydia.