Oke, dus de soa testen en hormoon testen dus. Ik had idd net iets gevonden erover. Tnx! Wil gewoon hele duidelijke vragen stellen, anders krijg ik toch maar halve antwoorden. Alleen een ja het zit wel goed of een nee het is fout. Zo zijn ze hier helaas
Zo heb wat vragen opgeschreven. Zal je zien dat ze pas om 5 uur belt ofso, zit ik al die tijd te stressen.. Ben wel heel bang voor de uitslag hoor...
Ik duim voor je dat het goed is dreamer Wij kregen vorige week ook de uitslag van de zwemmers van mijn vriend. Vonden we ook echt spannend!
Dreamer, Succes! Heeft iemand weleens de testen besteld van ebay? Meisje, jij wou dit toch doen, heb jij dit gedaan?
dreamer succes! Ja sammie dat heb ik inderdaad besteld, hele nette service binnen 5 dagen ontvangen. 50 ovutesten voor 12,- Mijn cyclussen vanaf pilstop: 28 - 28 - 28 -28 - 28 - vmk5,5- 33 - 28? (als t rose slijm inderdaad doorzet ben ik deze maand weer netjes 28 dagen) Ga me steeds meer afvragen of ik 2 streepjes had gezien als ik vorige maand op dag 29 had getest..
De ovu testen werken gewoon daarvan Sam (staat een topic over in het test onderdeel, Limmeke heeft ze besteld en meer die veel met haar op het forum zitten, ze zullen dus wel goed werken!) De zw testen weet ik niet. @Nen: en wat was de uitslag? Het eerste half uur angstig wachten zit erop ... Hoop toch dat ze wel belt vandaag Zal je altijd zien van niet natuurlijk! De andere afspraak hadden ze ook al verkeerd gedaan (had ineens een bel afspraak met een gyn die ik helemaal niet ken en hij mij niet )
Meisje, als je vandaag ongi wordt, dan heb je een cyclus van 27 dagen met een LF van 14 dagen. Morgen ongi is een cyclus van 28 dagen met een LF van 15 dagen. Heb je een cc nodig voor die ovu testen? Of pp? Ik heb geen van beiden namelijk.
dreamer weet ik ik kan nog wel tellen hihi als ik uitga van hoe t normaal verloopt breekt de ongi vannacht/morgenochtend door vandaar 28 dagen. Creditcard, paypal of giro met iban, heb t ook gewoon via internetbankieren betaald. Paypal kun je gratis aanvragen en dan overmaken via internetbankieren, ook heel makkelijk
De uitslag was goed! 88.000.000 zwemmers per ml dus dat was ruim voldoende Van de 100 moeten er eigenlijk 20 perfect zijn (geen geknikte staart of andere misvormingen) en dat was in zijn geval 16 van de 100. Maar omdat hij zo ontzettend veel zwemmers heeft, compenseerde dat elkaar weer. Aan hem zal het dus niet liggen
ohh dame,s geen zaadcellen gevonde. ik ben alleen thuis moet weer naar ziekebhuis ik ben kapot nu! as z bang
ach meissie wat schrik ik van je berichtje, wat ontzettend klote! Bah ben zelf ook helemaal naar van t nieuws. Wat nu? Heeeel veel sterkte, meer weet ik ook niet te zeggen..
weet njiet moeten naar het ziekenhis weer/ weet niks meer van het gesprek. be helemaal van treek nu. zit helemaal te hyperventieleren kan me man niet bellen hier,ee he kan och nie zeggen je ben onvruchbar over de foon was zo bang hiervoor.
Ja jeetje, dit is natuurlijk een enorme klap.. Kun je hem misschien smsen en vragen of hij thuis kan komen? Dan zit je in ieder geval niet alleen... Bah, ik vind het echt heel erg voor jullie! *nog een dikke knuf*
Ook geen vriendin met wie je het er wel eens over hebt gehad? En anders misschien toch je man bellen om te vragen of hij thuis komt? Dit kun je toch niet alleen verwerken...