Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    ik zit nu ook te overwegen om als t volgende ronde nog niet raak is naar de ha gaan en te zeggen dat we al een jaar bezig zijn..
    jezus wat een schok, klote nieuws, ben nog steeds beduusd..
    dreamer ik zou je man toch echt gaan bellen denk ik.. is voor jou ook niets, zo in je eentje thuis met dat nieuws..

2. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @rose
    Nee niet 30.. maar 25! had 5 dagen te weinig ingevoerd in die calculator!

3. matta1986

matta1986 Fanatiek lid

17 jul 2008
    1.525
    0
    0
    klassenassistent
    Drenthe
    @dreamer.
    Succes..! ik denk dat hij en jij er meer aan hebben als je eht recht voor raap doet! niet omheen draaien! maakt het alleen maar moeilijker!

4. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    @ dreamer heel veel sterkte meid we denken aan je en aan je man.

@matta oh oke je kan heel makkelijk je banner aanpassen he gewoon een nieuwe banner maken op de site en in je profiel plaatsen. heb je altijd zo'n lange cyclusen?

5. knarboor

knarboor Fanatiek lid

21 apr 2008
    1.201
    0
    0
    @ dreamer

sterkte meid! veel suc6 zo met het vertelle

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    dreamer lieverd wat ontzettend klote.
    heb er even geen woorden voor. ik heb je
    een mail gestuurd.

dikke kus

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Dreamer,

Hele dikke knuffel!

Ik denk dan dat het verstandig is dat mijn vriend ook zijn zaad laat nakijken.. na 6 jaar drugs gebruik...

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh sammie dat zou ik idd laten doen.

9. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Lieve, lieve lieve Dreamer...
    Ik ben niet zo heel actief meer op het forum (druk druk verbouwing enz :() Maar wil je toch ook nog via deze weg ongelovelijk veel sterkte wensen..!
    Ik hoop van al het hopen uit de hele wereld dat dit een moment opname was en dat ze op de één of andere manier een kerngezond vruchtbaar zaadje kunnen vinden bij jou lieve mannetje, die ervoor zorgt dat jullie toch nog een mooi wondertje mogen krijgen.
    Als ik ook maar iets voor je kan doen, let me know!
    Een super dikke knuffel,
    Romy

10. Hoi Dreamer, wat een rotbericht he.. ik weet hoe het voelt.. praat er goed over met je mannetje, wij hebben dat ook gedaan en als het de volgende keer ook nog steeds niks is gaan we voor donor. Maar doe eerst elkaar troosten en uithuilen en helaas nog wachten tot de volgende keer dan weet je het pas 'definitief' :(

(Wij hadden helaas vorige x ook die uitslag gekregen)

11. romytamara

romytamara Fanatiek lid

23 mrt 2008
    1.360
    0
    0
    Purmerend
    Jeetje Desiree, jij ook.... :( Word er echt een beetje verdrietig van.. Voel me zo bevoorrecht...
    Jij ook super veel sterkte in deze tijd!
    Knuf!

12. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hee romytamara ik heb op je babysite gekeken wat super een jongen. geweldig. en wat heb je een mooie buik! haha

13. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    dreamer meis hoe is t nu met je? *knuffel*

Welke effecten zouden blowen hebben op de vruchtbaarheid? Mijn vriend heeft 10 jaar stevig geblowd, en nog wel.. Nu hebben we 2 rondes verkeerd geklust, een ronde goed maar dat ging mis en deze ronde hebben we misschien op een halve dag mn ei gemist dus ik kan niks met zekerheid zeggen.. Maar ik ben wel bang voor een dergelijke uitslag..

Even een vraagje in t algemeen, hebben jullie daar wel eens over nagedacht?
    Ik wil echt niet ongevoelig klinken ofzo, spijt me als dat zo over komt, maar door het nieuws van dreamer ben ik echt een beetje van slag. Zeker voor dreamer, heb elke maand zo meegeduimt voor een positieve test, en we zijn een leuk clubje met zn allen, kletsen al een paar maanden intensief met elkaar. Maar tegelijkertijd komt zoiets erg dichtbij en hard aan.
    Maar wat als je na maanden proberen te horen krijgt dat t niet vanzelfsprekend zou lukken? Wat zouden jullie dan doen?

Ik heb net met mn vriend gesproken, wij gaan eind november als het na ronde 5 nog niet is gelukt ook langs de ha, juist door zijn verleden met blowen. We kennen ook niemand die zo lang heeft geblowd die kinderen hebben, de enige blowers die we kennen zijn vader geworden op hun 18e.
    Dus ja ik heb goede hoop omdat we kort bezig zijn en verkeerd hebben geklust maar aan de andere kant..
    Mocht het negatief uitpakken heeft mn vriend al gezegd dat hij alleen een kindje van ons samen wil, en dat hij geen papa op papier wil worden.
    Terwijl ik sowieso zelf ons kindje wil dragen, of het kindje nu van zijn zaadje is of niet.

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Dames jullie zijn stuk voor stuk schatten!
    Ik (en ook mn man) heb heel veel aan jullie berichtjes.

Mn man vroeg of de gyn had gebeld.
    Ik zei ja.
    En?
    Ik kon alleen maar nee schudden en zeggen je hebt 0 zaadjes.
    Hij zei niks.
    Een uur lang niks.

Hij heeft zich vreselijk moeten inhouden om niet naar buiten te rennen en alles kapot te slaan wat ie tegen kwam.
    Mn hart brak toen die dat zei :cry:
    Hij heeft er alles voor over om te kijken of er écht geen zaadjes te vinden zijn, zelfs operaties als het moet.
    Maar hij wil het nu nog niet geloven.
    Hij wil eerst alle testen hebben gehad en dan pas zal hij het geloven.

Morgen gaat ie meteen met zn baas praten.
    Hij hoopt dat ze dan niet zo moeilijk doen wanneer hij onder werktijd naar het ziekenhuis moet (ze zijn vreselijk moeilijk daar)

Hij zei ook dat ik het met mn moeder of mn zusje mag bespreken als ik dat wil, dat ik dit niet alleen moet dragen.
    Ik weet nog niet of ik dat doe, maar denk het wel.
    Dit is te zwaar om met zn 2-en te dragen.

En heb gezegd dat hij toch moet proberen met me te praten, zn gevoelens te uiten.
    Dat hij zich niet van me af gaat stoten.
    Want wil niet dat onze relatie hierdoor kapot zou gaan.
    Verwacht dat ook niet, maar wilde het toch maar besproken hebben.

Volgens mij zijn mn ogen 2x zo dik op dit moment.
    Zoveel huilen.
    Mn hoofd klappert enorm.
    We gaan zo lekker even naar buiten, even wandelen.

Het was me het dagje weer wel zo ...

15. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

wat lees ik nu toch allemaal :confused:

dreamer!: heel veel sterkte..ik weet gewoon niet wat ik tegen je moet zeggen :( ik vind het echt heel erg voor jullie!

16. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    jeetje dreamer.....

zelfs mijn vriendlief is er stil van. die hoorde me schrikken en kwam kijken.

wat rot ook om het aan de foon te moeten horen. notabene als je alleen thuis bent. dreamer weet wel dat we er voor je zijn. dit is even niet te bevatten......ben er even stil van.

meid een hele dikke knuffel!

17. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik ben ook behoorlijk van slag van het nieuws van Dreamer, elke dag praten wij (iedereen) hier met elkaar, je leert elkaar kennen en zo kan je ook niet zonder elkaar.
    We hebben met z'n alle een hele hechte band, zo voel je ook heel erg met elkaar mee.
    Ook van Desiree vond ik het zwaar vallen.

Beide meiden wens ik heeel veel sterkte, willen jullie praten, ik heb een goed luisterend oor, en kan goed een troost geven.

Ook een super mega dikke knuffel!

Ook beide mannen veel sterkte in deze moeilijke tijd!

18. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Blowen is niet goed natuurlijk, maar dat is doorgaans niet de drugs waarvan een man minder vruchtbaar wordt.
    Mijn man heeft net als Sammie haar vriend veel harddrugs gebruikt.
    En dát zijn de dingen die alles kapot kunnen maken.
    Of het daadwerkelijk daardoor komt is niet te zeggen nu, dat zal de onderzoeken wel uitwijzen.
    Maar als je vriend nú nog blowt is dat wel heel slecht.
    Net als roken, ook heel slecht.

Kan me voorstellen dat het een schok is wat ik teweeg heb gebracht vandaag.
    En als je bang bent kan je altijd bij de huisarts een test aanvragen.
    De kans is klein dat jullie ook dezelfde uitslag zullen krijgen (Dees en ik zijn uitzonderingen, maar dat zijn we wel gewend ;) )
    Maar je kan het maar beter zeker weten, toch!
    Gewoon naar de dokter gaan wanneer je dat gevoel hebt.
    Hebben wij ook gedaan.

Ik heb voordat we begonnen gezegd dat wanneer 1 van ons onvruchtbaar zou blijken te zijn, dat het dan over is voor ons.
    Ik wil een kindje van ons samen, niet van mij en een andere vent.
    Op dit moment weet ik niet wat ik zou doen.
    We zijn een half jaar verder natuurlijk.
    Ik wil er eigenlijk nog niet overna denken.

En meisje, het is echt niet raar dat het je zo raakt hoor!
    Is helemaal niet ongevoelig, juist heel gevoelig.
    Ik heb het ook hoor als 1 van de andere dames iets overkomt, zeker de dames die hier al maanden rondhangen en je dus idd die sterke band mee voelt.

19. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    wat een klote dag zeg

20. suusje23

suusje23 Fanatiek lid

7 jul 2008
    1.061
    0
    0
    cuijk
    ik weet ook even niet zo goed wat ik nu wel en niet kan zeggen.....

Deel Deze Pagina