@ desiree ik zie dat je mk in je lijstje hebt staan dat betekend dan toch dat er swel degelijk zaadjes aanwezig moeten zijn als je al een keer zwanger bent geweest? @dreamer heel veel sterkte en laa het even bezinken je kan nu toch niks beslissen. wees er voor elkaar en veel praten inderdaad. denk aan jullie dikke knuffel
Geen idee hoe het kon dat ik toen zwanger was ik was ook niet zo lang zwanger toen ik mk kreeg.. 5 weken ofzo.. ze weten bij het zh ook niet zeker hoe het kon dat ik een jaar geleden wel zwanger werd. Groot vraagteken dus.. net als bij Dreamer.. Blowen is toch juist heel slecht voor het zaad? Ik ken eigenlijk maar 1 blower die vader is, en die heeft in 1 x ook nog eens raak geschoten.. Ik ben ook iets vroeger dan 1 jaar naar de HA gegaan, ik had al snel het idee dat er iets niet goed was.. ik denk toch dat voel je zelf ook van te voren. Een soort van instinct. Toch vind ik het wel gek dat ze die mededeling door de telefoon deden, normaal gesproken doen ze dat tijdens een afspraak. Sinds dat wij te horen hadden gekregen dat er geen zaadcellen aanwezig zijn leef ik een beetje doelloos rond.. het meeste interesseert me niets meer en geestelijke klachten zijn weer lekker aan het opspelen. Vooral als je dan andere zwangeren en baby's ziet (in het echt dan). Mijn man voelt zich ook regelmatig 'geen man' hierdoor en hij wilt het er niet zoveel over hebben als ik over donors begin. Ik begin er wel eens over omdat het voor mij toch nog een soort van hoop is dat ik in ieder geval wel een kind zou kunnen krijgen. Want voor mij een leven zonder kinderen zou geen leven zijn. Pff, het is me toch allemaal wat he.. ik hoop dat de rest dit niet hoeft door te maken en voor ons Dreamer, dat de volgende uitslagen beter zijn..
Goedenavond iedereen, Hoe gaat het hier,volgens mij is de sfeer niet zo heel goed en dat kan ik me ook goed voorstellen. @ Dreamer: wat een verschrikkelijk nieuws! ik heb er geen worden voor, ik leef echt met jou en je vriend mee. Goed dat je er vanavond even samen met je vriend uitgaat om te lopen..dat helpt toch altijd een beetje om iets een plekje te geven. Ik wens je de komende dagen iedergeval veel sterkte. @ Meisje: heb je al getetst of niet, of heb je gepland wanneer je gaat testen? spannend hoor Vandaag was het een rustig dagje jheb vanochtend een voedingsles gegeven aan groep 8 was echt heel leuk, de kinderen vonden het echt leuk om te doen en interessant.. De leraar vond ons super proffesioneel Ik ga deze maand lekker veel klussen en vooral begin November...want dat is mn ei ergens ...hopelijk haha xxxx
nou meiden ik ga weer.. even lekker tv kijken,, morgen ben ik vrij.. komt het huisje weer aan de beurt... poetsen dus... fijne avond allemaal.. en tot morgen,.
Dreamer meis heel veel sterkte! Goed dat jullie er wel over kunnen praten samen. Blijf dit vooral doen en ik hoop dat jullie snel een gesprek krijgen bij de gyn. Ik ga heel hard duimen dat er nog iets aan te doen is of dat de kwaliteit toch nog beter kan worden en er wel zaadjes zijn. *knuf*
Het doelloze gevoel en de geestelijke klachten herken ik nu al Dees! En weet het pas net een paar uur. Maar gewoon, meteen je complete toekomstbeeld wordt weggevaagd. Waar ik het meeste mee bezig ben, online en in mn hoofd, is zwanger worden. Als dat in 1 klap wegvalt onstaat er een gat. Moeilijk uit te leggen, maar degene die het kennen weten wat ik bedoel. Ik ken genoeg drugsgebruikers die wel kids hebben gekregen. Mn zusje is 3x zwanger geworden van zware ex verslaafden. Mn zusje is zelf ook aan de drugs geweest. Het kan allemaal wel, maar het kan ook anders. Mijn man heeft nu al zn hoop gevestigd op de volgende testen. Ik ben doodsbang dat hij zwaar teleurgesteld gaat worden en echt 100% steriel is. Maar ook ik hou hoop. Ben al de hele dag proberen iets positiefs te vinden hierin. Aan alle negatieve dingen zit een positieve kant. Maar kan hem nu niet vinden. Als iemand het weet, zeg het me dan. Ik hoorde ook dat het nooit via de telefoon wordt verteld. Dus wel blijkbaar. Misschien omdat die andere stomme achterlijke stomme *&^%&( gyn die ik had en niet hoorde te hebben blijkbaar, vond dat verdere onderzoeken niet nodig waren totdat mijn waardes stabiel waren. Dat we daarom geen afspraak hadden en het dus wel telefonisch gedaan is. Ik krijg nu wel gewoon de gyn die ik hoorde te hebben. Zij was degene die me belde en zij klonk echt heel aardig. Dees, ik hoop dat jullie geen donor hoeven te zoeken. Wanneer krijg je precies de uitslag van de 2e test? Ik voel me wel weer een heel stuk rustiger nu. Morgenochtend ga ik bellen voor een afspraak en hoop erg snel terecht te kunnen.
@dreamer en desiree ik vind het echt verschrikkelijk en kan me het niet voorstellen. ook voor julie mannen moet dit niet makkelijk zijn snap wel wat desiree haar vriend bedoeld met mannelijkheid. maar hoop dat er zeker nog goed nieuws aan komt binnekort en dat er anders goede oplossingen zijn waar jullie je in kunnen vinden. ik zelf heb weer wat last in mijn rechter lies beetje strak gevoel alsof er een spanning op staat. verder nog wat nieuws?
ik weet dat ik de laatste tijd bijna geen berichtjes meer stuurde, maar ik Moet gewoon even een berichtje sturen voor dreamer ( ook voor desiree) Lieve meiden, Hele dikke knuffel van mij....ik zou niet weten wat ik zou doen in jullie situatie... het lijkt me zo onwerkelijk.. ik hoop echt dreamer dat jij en je mannetje er goed over kunnen blijven praten, want ik denk dat dat wel belangrijk is.. en dat jullie in al deze donkerte toch nog een puntje licht kunnen vinden en jullie daar aanvast kunnen houden (ookal zal dat moeilijk zijn) hele dikke knuffel dus en heel veel sterkte hier mee groetjes xx mij
@desiree, he meis goed je weer eens te lezen hier! Wanneer krijg jullie de uitslagen van het laatste onderzoek? @dreamer, als eerste nog eens een hele dikke knuf! Wat moeilijk moet het zijn geweest om het je man te vertellen zeg! Ik vind het wel een heel geod idee als je het met je moeder of je zusje het er over gaat hebben, ik denk dat het wel lekkeris als je er met iemand over kan praten Dit is een te grote last om samen te dragen! Wanneer mogen jullie weer bij de gyn komen? Weet je ook wat voor onderzoeken ze dan gaan doen? Ik ben best wel geschrokken van je nieuws zeg, had het totaal niet verwacht, zeker niet omdat je al 2 keer zwanger bent geweest natuurlijk! Ik denk al heel de avond aan je hoor! Als er iets is, dan weet je me te vinden he!
Meiden, Ik word gek, ben deze week voor de 3de keer gevraagt voor modellen werk, maar heb het ook 3 keer geweigerd. Waarom, geen interesse en modellen werk is en blijft een apart wereldje
Zo zo hebben we zo;n knap kopppie in ons midden haha Nou het lijkt mij ook helemaal niets hoor Sammie!
wat voor modellenwerk dan? je hebt van alles he ik heb het ook 3 jaar gedaan maar toen gestopt het verdiende wel lekker maar moest me op andere dingen focussen. toch vind i khet bizar dat 2 dames zwanger worden van mannen die onvruchtbaar blijken te zijn missschien zijn het echt moment opnames en kan het zo zijn dat er toch een kleine kans is. we zijn immers niet de heilige maad maria dus die bevruchte eicel moet toch ergens vandaan komen en we gaan er ook vanuit dat wij dames onze mannetjes trouw zijn dus 1+1 =2 in mijn ogen ookal is het sperma slecht dan is er nog een kleine kans het is toch al eens gelukt... of zie ik dat verkeerd
Ja rose, zo klinkt het wel he, ergens moet het toch gewoon kunnen dan zou je zeggen Misschien is het echt een moment opname geweest en is er wel ergens levend zaad aanwezig maar weining en of sporadisch
Ik wil wel even duidelijk hebben dat ik niet vreemd ga natuurlijk. Zo komt het berichtje een beetje op me over. En Dees gaat ook echt niet vreemd. Ik twijfel nu ook keihard aan mezelf, aan de testen, aan mn lichaam, aan zijn zaadjes, aan alles eigenlijk. Die krampen heb ik gehad, geen twijfel over mogelijk. De streepjes stonden er, ook geen twijfel over mogelijk. Of de streepjes dan vals zijn net als bij Kristel deze ronde, ja daar twijfel ik dan wel over. Of hij echt compleet onvruchtbaar is? Ja daar twijfel ik ook over, dat merken we vanzelf wel komende tijd. Dus of het zijn valse testen geweest en ik ben niet zwanger geweest. Of ik ben wel zwanger geweest en zijn zaadjes waren bij deze test gewoon slecht. Voor nu gaan we gewoon van het 2e uit.
@suus: ook lekker leuke dingen doen in eigen land. barcelona was te gek. niet echt veel geklust alleen vrijdagavond. weet niet hoe mijn kansen liggen deze maand. durf daar geen uitspraak over te doen want heb er al vaker naast gezeten. kan alleen maar afwachten... @suusje: het was daar rond de 20 graden maar vanaf deze week word het wel kouder daar en geven ze meer kans op regen op in barcelona. @sammie: jeetje zeg dat is ook wat met die provera.... gelukkig dat het nu is doorgebroken. @rose: leuk joh je eigen appartamentje. moet je er veel aan doen of valt het mee....gefeliciteerd alvast ermee. *bos rent naar dreamer to en geeft haar een dikke knuffel en een hele dikke zoen* wat een verschrikkelijk nieuws heb je gekregen zeg.... ik zou graag willen dat het anders was....ik word er sprakeloos van. jezus zeg......... *bos schopt even tegen de tafel omdat ze vind dat het oneerlijk verdeeld is in de wereld*
nee lieverds dat bedoel ik net helemaal niet ik bedoel ermee dat het dan hopelijk toch nog mogelijk is omdat het al is ooit voorgekomen is. sorry dat het zo overkwam. ik wil je geen valse hoop geven maar zou toch nog zelf een beetje moed willen hebbn als het zo zou zijn.