hello ladies, ik kom even snel een knuffel geven aan dreamer en aan dees.....ik denk aan jullie... voor de gene die het leuk vinden om te weten wij krijgen een zoontje...
Meisje jammer dat je ongi is gekomen veel suc6 in de volgende ronde.. hopelijk precies op tijd klussen dan Dreamer hoe is het vandaag? En Kristel hoe is het verder met jou? Thanks ook voor alle medeleven enzo.. ik heb er overheen moeten stappen dat het natuurlijk er niet in zal zitten dus heb me hoop gevestigd op de MMM of donorzaad. Ik moest naar de tandarts vanmorgen gelukkig was alles goed.. en me verstandskies mag er ook in blijven..
Lynn wat leuk een zoon! gefeliciteerd! Suus mag echt maximaal een uur oud zijn, na de zaadlozing moet het gelijk weggebracht worden en het moet warm blijven. Ze adviseren om het in je jaszak dicht bij je te houden. En het komt vaker voor dat het zaad slecht is dan dat er geen zaad is.. maak je nog maar niet al te veel zorgen meid.. voor hetzelfde geld is het helemaal niet zo dramatisch en dan heb je je al deze tijd onnodig zorgen gemaakt.
dreamer en desiree ik hoop en duim voor jullie dat de test de volgende keer wat anders uitwijst! sterkte in ieder geval
He natasssie hoe is het met jou? Last van klachten of wel goed? Weet zijn familie het al eigenlijk, die waren er toch niet zo van?
Lynn, Leuk een zoontje! We hebben nu 2 jongens van de roze lijst :smile:.. Dreamer, Meis hoe gaat het vandaag met je? Een beetje geslapen? Meisje, Balen dat je ongi bent geworden. Hier gaat het weer tegen me zin in... werd vanochtend wakker met onwijze kaakpijn, dat komt omdat ik al ruim 1 week weer met een ooronsteking loop en KNO eerst pas halverwege November tijd hadden. Maar vanochtend toch aangedringd en nu kan ik morgen 10.00 :smile: Ongi pijn is hier niet te harde pfff...
ff een vraagje..(misschien een domme) als je de vriezer schoonmaakt..moet de stekker er dan ook uit om te ontdooien..of kan ik de deur gewoon open laten staan?
Ik zou de stekker eruithalen anders is het zonde van de energie. Anders vriest het ook zo weer aan denk ik.. De spullen die je ingevroren wilt laten zou ik in kranten verpakken ter isolatie. Hmm moet mn vriezer ook maar eens ontdooien.
Gaby, Stekker eruit anders vriest heel je huis mee en dat vreet pas stroom Domme vragen bestaan niet, wel domme antwoorden.
haha okeej.. maar mijn koelkast zit er ook aan vast..heb trouwens de vries spullen in de andere vriezer in de berging gedaan....haha
zo even een berichtje tussen het opruimen door.. ik heb net al tegen mijn vriend gezegd dat hij moet zeggen dat hij 11 november wat later is.. maar als dat niet kan dan moet ik een nieuwe afspraak maken en dan moeten we 2 weken langer wachten.. ze doen maar 1 keer in de 2 weken ongeveer op zaadjes testen :S Ik ga weer verder met de grote schoonmaakbeurd van mijn huis
Gaby, Heb je het over een kleinvriezertje in de koelkast, of zo'n 2 in 1 kast? Want anders kan je de spullen in de koelkast laten staan maar dan wel met de deuren dicht en niet openen tussendoor dan blijft het daar nog 2 uur koud.
haha ja een kleine..zo'n vriesvak boven op de koelkast...de stekker is eruit ..hopelijk gaat het nu een stukje sneller thanks..
hahaha ik had er een theedoek in gelegd voor vast het eerste water op te vangen.. uhm... hij zit nu vastgevroren.. haha... ook lekker slim
heey meis nee heb haast geen klachten veel rug en buikpiijn maar kan ook door me cyste komen. Zijn familie weten het al reageerden heel droog maar maak niet uit... vind zo klote voor jou en dreamer zo jong dan verwacht je zulke dingen toch gewoon niet... echt onverklaarbaar... ik hoop zo dat ze de voglende keer wel zaadjes vinden en die dan bij jou kunnen inbrengen of iets hoe dat gaat! hoop zo voor een kindje van jullie echt samen gewoon! echt ik duim zo erg ben er gewoon stil van... weet ook echt niet wat ik moet zeggen bah... en ik dan maar klagen over me miskrkamen soms nou ik kan zwanger worden en dit gun je gewoon echt niemand dat van jullie! maar hebben ze jullie ngo een kans gegeven of niet? dat het de voglende keer anders kan zijn de test? ik hoop het echt gewoon zo! echt waar! nogmaals dikke knuffel...
gaby wij doen altijd een bak met kokend heet water erin zetten... uit de waterkoker en dan ontdooid het zo