Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja zoiets heb ik nu net ook gedaan.. ben beneden bijna klaar met opruimen enzo.. maar wil niet boven beginnen voordat de vriezer ondooit is...maar ja.. moet gewoon geduldig zijn..

2. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    @ gaby: moeilijk he geduldig zijn gaby ;) ik heb nu al geen zin meer om op te ruimen en pascal ook niet.. als je geen zin hebt om met poetsen boven te wachten mag je ook wel hier even komen poetsen ;)

@ natassie: wel erg lullig dat ze heel droog reageren.. ze moeten blij zijn dat je zwanger bent toch :D

@sammie: hoe is et met jou eigenlijk?

3. @ natasssie, ja me man is 24 maar helaas leeftijd zegt toch niets.. gelukkig is bij mij wel alles goed (waarschijnlijk).
    En dat klagen over je miskramen, pff niet zeuren daarover ;) miskramen zijn ook vreselijk hoor! Dat moest je toch ook kwijt. Dat is geen klagen hoor gekkie. Ik voel me soms ook een zeur in vergelijking met sommigen die veel langer bezig zijn.
    Gyn zei er niet zoveel over.. pas dat we na de volgende keer meer weten. Kwaliteit sperma kan bij een man best wel wisselend zijn. Als er maar een aantal goede zaadjes zijn, dan is icsi tenminste mogelijk. Dat hoop ik dus heel erg, óók voor dreamer!
    Suus meestal moet je het voor een bepaalde tijd in het ziekenhuis afleveren, hebben ze dat niet doorgegeven? En hoe eerder hoe beter inderdaad. Scheelt je weer wachten.
    Sammie gelukkig kan je morgen dan al naar de kno arts. Dat gedoe met je oren blijft ook maar terugkomen bij jou he?

4. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @ desiree: ja wel ik moet om kwart voor elf op 11 november wegbrengen! je krijgt een vaste afspraak.. pascal heeft de hele dag vrij gekregen net.. das wel fijn :p
    Hoe lang duurt het meestal voor je dan de uitslag ervan krijgt..
    En hoeveel dagen duurt het meestal na je eisprong voordat je ongi word.. ik denk dat ik gister mij eisprong gehad heb? wanneer kan ik dan mij ongi verwachten?

5. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Desiree,

Ja om gek van te worden.
    Nou heeft mijn rugpijn ook doorgezet.
    Weet niet of jullie tips hebben, het is van die lage rugpijn dat je niks meer kan doen.
    Volgens mij iets van kou op de rug gehad,dus kan niet meer bukken en benen haast niet meer optillen.

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    @ suus ben eht gewend van me schoonouders;)

@ desiree ik hoop het gewoon dat ze goede zaadjes kunnen vinden echt waar ik duim verschrikkelijk veel voor je! en natuurlijk ook voor dreamer! echt waar..

7. gaby1986

suus ben ondertussen met de was begonnen.. dus helaas .. kom je niet helpen.. jou kerel helpt je tenminste mee.. ik doe alles alleen.!

8. Suus, het meest komt voor dat het 2 weken duurt (een lf van 14 dagen) dat wordt ook meestal aangehouden. Maar een lf kan wisselen tussen 10 en 18 dagen, korter of langer is niet goed. Maar fijn dat hij vrij heeft dan dan kan hij het rustig wegbrengen en produceren.
    Lage rugpijn is wel moeilijk ik heb helaas geen tips.. behalve dan niet teveel bukken enzo. Recht zitten scheelt wel. Ik hoop dat het snel minder wordt voor je.

9. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @sammie: ik heb wel een tip.. je moet op bed gaan liggen.. hand van jezelf of iemand anders op je buik en dan naar die hand toe ademen.. dat is mij geleerd dat ik moest doen om de pijn te verzachten en dat helpt wel altijd heel goed..
    Of tocotolin of midalgan kopen bij de drogist en dat erop smeren..!

10. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    @desiree: ik heb een vrij regelmatige cyclus.. dus denk dat ik dan rond 11 november mij nod wel zou hebben.. das ook stom.. precies op de dag dat we de zaadjes weg moeten brengen.. De dat ik dan pas zaterdag 15 november ga testen:p wil niet te vroeg..
    Hoe lang duurt het voor je uitslag krijgt van zaadtest?

@ gaby: Pascal helpt ook.. maar we hebben nu even pauze :p

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Meiden,

Ik spreek jullie vanavond denk ik weer, als ik nog mijn bureaustoel uit kan komen van de rugpijn.
    Ik ga zo plat op de bank liggen pfff.

12. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    probeer maar eens met dat ademen.. bij mij helpt het echt !

13. gaby1986

ja dat bedoel ik.. jullie ruimen samen op.. ik alleen...joey is werken..

14. Bij ons duurde het 5 dagen ongeveer maar ze kunnen snel een uitslag hebben. Kan ook wel eerder dacht ik. Hebben ze dat dan niet van te voren doorgegeven? Wij hebben bijv. 10 november de afspraak en moeten een paar dagen daarvoor het zaad ingeleverd hebben. Mag iedere ochtend tot 10 uur..

15. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Cuijk
    bij ons doen ze 1 keer in de 2 weken een dag plannen.. en dan moet je een bepaalde tijd een afspraak maken.. wij hebben dus 11 november om 10.45.. maar ze hebben niks erover gezegd wanneer wij dan de uitslag krijgen.. ik zie het wel.. is denk ik toch bij elk ziekenhuis anders

16. Idd verschilt per ziekenhuis, blijkt maar weer.
    Sammie, rustig aan, hoop dat het snel minder wordt..
    Ik ga nu maar even naar de winkels, nog even wat spullen voor mezelf kopen (troost).

Liefs xx

17. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Over het zaad, bij ons mag je het 3 uur vantevoren produceren.
    Tussen half 9 en 9 moet het bij ons binnen zijn in het ziekenhuis (zie je het voor je, om half 6 al beginnen met produceren? ;) )
    Het moet op 15-20 graden vervoerd worden.

Maar elk ziekenhuis zegt weer iets anders!
    Want lees soms 2 uur, soms 1 uur, soms lichaamstemperatuur, soms maakt het niets uit.
    Je krijgt altijd een papier mee waarop staat wat je moet doen en anders wel instructies.

Ik heb niet echt geslapen vanacht.
    Voel me ook echt niet lekker nu.
    Heb net dit filmpje gekeken en moest echt keihard huilen erom:

http://www.tearsandhope.com/emptyarms_video.html

We hebben nu woensdag 5 november om half 9 weer een afspraak met de gyn.
    Mn man gaat vandaag een gesprek aan met zn baas.
    Hopen dat ie niet moeilijk doet en op zn minst mn man niet als een nummer maar als mens behandeld.

Ik moet de hele tijd bijna spugen als ik eraan denk dat er geen mini opa en oma rond zal lopen later.
    Dat ik geen mooie bolle buik zal hebben.
    Dat we ongewenst kinderloos blijven.
    Misschien loop ik te hard van stapel, maar die kans zit er gewoon in natuurlijk.

@Natas: je hebt niet gezeurd over je mk's!
    Niemand zeurt over wat dan ook.

@Lynn: wat gaaf, een zoontje! :D
    Gefeliciteerd :D

@Sam: een warme kruik maken en onder je rug leggen, dat verlicht de pijn.

Mn hoofd is een enorme gatenkaas, dus heb niet alles onthouden.

18. gaby1986

dreamer wat een zielig filmpje :(

ik kreeg tranen in mijn ogen :cry:

knuffel voor jou!

19. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    hee meiden,

even een vraagje.. Ik verwacht een dezer dagen ongesteld te worden en gister voelde ik dat mijn bmm heel erg laag hing. Zegt dat iets over ongi worden?

xx

20. Sterretje08

Sterretje08 Fanatiek lid

18 mei 2008
    3.850
    0
    0
    Hoi meiden,

Ff een klein berichtje hier vandaan weer

@ryanne, nog 4 dagen, spannend zeg!

@dreamer, dikke knuf meis, wat een zielig filmpje zeg!
    Wel fijn dat je redelijk snel terecht kunt bij de gyn volgende week!
    Probneer niet van het allerergste uit te gaan he, hoop doet wonderen hoor meis!
    ook voor jullie is er vast ergens dat kleine lichtpuntje!

@natassie, je zeurt niet he, dat weet je!
    Mk zijn vreslijk om mee te maken, dat wens je niemand!

@lynn, wauw een zoon, wat geweldig zeg, super hoor!
    ben jaloers ;)

@sammie, hoop dat het weer een beetje gaat meis, lekker een pilletje nemen, een kruik maken en lekekr met een dekentje op de bank, dat helpt mij altijd!

Zo nu hup aan de schoonmaak moet ik!

Tot later!

Deel Deze Pagina