Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Aaaah ik krijg nog een rolberoerte van mijn internet! Hij knalt er steeds af en als ik er wel op kan is het supertraag :S:S:S Pffff, word er echt helemaal gestoord van!

2. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ik ga maar eens aan het eten beginnen..geen zin in maar ja...ik zat net verhaaltjes te lezen op t forum..van paranormale dingen.. en nu ben ik bang...haha..ff overal de lampen aan maken,, :S

3. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Hier staat de lasagne in de oven. Daar heb ik echt zin in. Wat eten jullie?
    Straks naar stijldansles en dan is de avond ook alweer bijna voorbij. Ik kom denk ik niet meer op het forum vandaag.

Veel liefs en tot morgen meiden!

4. gaby1986

ik eet spinazi stampot met worst en ei..
    fijne avond nen

5. Meisje87

Meisje87 Bekend lid

27 jun 2008
    960
    0
    0
    hutspot

damn wat ben ik moe, drukke dag gehad, even niet bijgelezen.

Ik ben ideaal ongi. Geen kramp, geen koppijn, niks. tis dat ik vloei maar anders had ik van niets geweten

6. gaby1986

nou das fijn zeg.. wou dat ik dat ook had!

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    @meisje: balen zeg.....wel fijn dat je er geen last van hebt.

@rynna: yep wij gaan om zeven uur open...

@kristel: "zwaait even terug naar je"

@Lynn: he een zoontje. wat leuk zeg dat ze dat nu al konden zien joh... te gek...

@sammie: het zit jou allemaal niet mee he. nu weer je kaak. sterkte ermee

@gaby: ik trek nooit de vriezer eruit. bij mij staat hij ook in de schuur dus alles wat er in zit pak ik ook niet in met dit weer..

@dreamer: fijn dat ze goed reageerde bij je man op het werk.
    en we worden niet moe van je hoor. je mag er zoveel over praten als jij denk dat nodig is...

voor de meiden die in de kinderopvang werken. ik heb een derdejaars spw stagiaire in de aanbieding. pff word doodmoe van dat kind. gelukkig is ze er morgen en overmogen niet....

heb nog even mijn konijnen verschoont (moet ook even actief overkomen he na al die schoonmaak verhalen van jullie) mijn voortuin blad vrij gemaakt. de planten kaal geknipt en nu heb ik net mijn krootjes, aardappelen en slavink op (was iemand die vroeg wat we gingen eten)

en vriendlief gaat zo de deur uit dus heb de hele avond de tijd om lekker hier te kletsen als er nog iemand is?

8. gaby1986

ja ik ben er nog hoor.. ben wel ondertussen aan het koken...ik heb ook schoongemaakt..
    stofzuigen dweilen..stoffen opruimen..badkamer schoon.. keuken schoon.. wassen opvouwen..+ophangen.. en de slaapkamer schoon...

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zoveel tijd had ik niet hoor vandaag.... mijn huis kan ook wel een stofzuiger gebruiken dus als je nog niks te doen hebt vanavond.... is van het weekend ook niks in huis gedaan omdat we er niet waren....en heb geen vrije dag meer deze week.....zaterdag maar weer dan..

heb morgenavond ouderavond van half 8 tot 10 en dan de zooi nog opruimen ....gaat over kinderziektes opzich wel leerzaam maar dag is altijd zo lang als je ook nog van 7 tot 4 moet werken word lange dag dus....

10. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hee iedereen

bos ik ben er ook nog hoor nou ja een beetje dan want ben ook eten aan het koken krootje met aardappels en speklappen. hoebedoel je hollands.

dreamer je praat helemaal niet teveel over jezelf! lekker van je af praten zoveel je wilt. wel heel fijn dat je man vrij kan krijgen wanneer het nodig is! gelukkig een klein beetje minder stress.

lynn super een knul! ontzettend gaaf. gefeliciteerd!

wat is iedereen aan de schoonmaak. jullie mogen ookwel even hier langskomen hoor! ik moet zo stofzuigen en dweilen en eigenlijk ook strijken maar daar heb ik echt geen zin in.

11. gaby1986

ja als ik door de weeks moet werken doe ik ook niet zo erg opruimen enzo hoor.. was toevallig vrij vandaag haha.. doe ik eigenlijk altijd op zaterdag

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hey agneta

klinkt goed. eet je bijna zelfde als ik haha alleen ander vleesje.
    wij moesten werken he vandaag dus hoeven ons niet schuldig te voelen als we niet zo veel hebben schoongemaakt ;) stofzuigen en dweilen moet ik zelf ook nog doen en strijken heb ik echt een hekel aan dat doet vriendlief altijd....al die overhemden...

hoe gaat het verder met je?

13. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ik doe alleen als ik zin heb :p is hier ook best vaak een zooitje... he gaby.. maar vandaag maar eens extra aan het opruimen gegaan omdat we zaterdag verjaardag hebben en toch deze week vakantie hebben.. ziet het er zaterdag voor de visite beter uit..ben weer weg want schoonouders komen kaarten.. dus ben morgen pas weer online

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    eeehj

ja ik hou ook nuet echt van strijken maar het geeft me wel een opgeruimd gevoel als alles glad en strak in de kast ligt.

ja het gaat wel. ben erg emo. en heb de hele dag zo'n raar gevoel in me buik heel laag de hele tijd van die steken en dan alleen aan de linker kant. (wel de kant waar het grotere ei zit/zat). heel raar

en hoe is het met jou? heb je al babykonijnen hahaha

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    vervelend is dat zeg. komt dat door de provera dat je emo word of niet?
    die steken is ook irritant he. heb ik ook al anderhalve week. maar dan in het midden van mijn buik heel laag (net boven schaamstreek :oops: )

nee nog geen babykonijnen haha. hopen dat ik die niet krijg anders is het ook nog inteelt. was wel gelijk veel langer bezig nu ik twee hoken moet verschonen :( denk dat ik maar even ga bellen naar de dierenarts binnenkort maar ben bang dat ik nog even geduld moet hebben want ze moeten geloof ik zes maanden zijn eerdat ze geholpen mogen worden. zou leuk zijn als ze met oud en nieuw weer bij elkaar kunnen want dan moeten ze de schuur in en er passen geen twee hoken in de schuur :)

wanneer moet de ongi doorkomen zetten bij jou of is hij al doorgezet?

16. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik weet niet of dat daardoor komt. ik denk
    dat het er ook mee te make heeft met wat er allemaal is gebeurd de laatste tijd.

oh haha oud en nieuw idd. je kan ook gewoon ff laten kijken of het een man en een vrouw is want misschien is dat wel niet zo :)
    zu wel makkelijker zijn

nee de ongi is nog niet door want de kuur duurt 10 dagen en meestal een week na de kuur wordt ik ongi

17. gaby1986

zo wij hebben gegeten.. mijn mannetje vond het niet lekker.... :S

18. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh wat heb je gegeten'

19. gaby1986

spinaze stampot met worst en ei....en dat heeft die vaker gegeten...

20. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh lekker

Deel Deze Pagina