Jong, en zwanger willen worden!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 31 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

ja vond ik ook haha.. al zeg ik het zelf.. :)

2. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    ik had er al naar gekeken en had al gezien dat het een mannetje en vrouwtje was maar mijn schoonpa geloofde niet dat ik het kon zien omdat dat lastig is bij jonge konijnen. nou geloof me ik weet het verschil wel hoor tussen een mannetje en vrouwtje maar voor de zekerheid nog even mijn pa laten kijken en ja hoor mannetje en vrouwtje. dus apart is wel zo veilig.

3. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    oh oke

en vanag wanneer mogen ze geholpen worden
    ?

4. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    pff het is net of er allemaal luchtbellen in mijn buik zitten... het voelt alsof er bellen kapot knallen. doet geen pijn maar is wel een gek gevoel.... mijn buik is ook al dagen opgezet. darmen van slag of.......waarom ben ik zo goed in mezelf gek maken.... :(

5. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zes maanden....

maar zijn vruchtbaar vanaf vier maanden ongeveer. en ze zijn van eind mei, begin juni zoiets.

6. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    hee bosje

je mag morgen testen!

had ik nog niet gezien. domdom dom

en wanneer?

7. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    euh... volgende week ofzo... heb ook nog geen test in huis. ben er eigenlijk niet zo mee bezig deze maand omdat (weet niet waarom)ik het idee heb dat het vast WEER niet raak zal zijn....noem het naief of misschien zelfbescherming weet niet... maar cyclus zal nog wel van slag zijn dus geen zin in weer teleurstelling.

zie net de nieuwe reclame van sire... wat een lief jochie zeg....

8. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja ik zag hem ook echt een schatje

oke ik snap het wel

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    zat vanochtend om half zeven de herhaling van hart van nederland te kijken en zag een stel die waren zwak begaafd. die hadden een kleine gekregen en na twee dagen mocht moeder het ziekenhuis verlaten en de volgende dag mochten ze de kleine ophalen...komen ze in het ziekenhuis is de kleine weg. ingenomen door de kinderbescherming ofzo....
    ouders stonden het te vertelen zonder tranen, zonder emoties niks...
    ik zou helemaal uit mijn stekker gaan als ze mijn kind zomaar mee zouden nemen zeg...

10. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    voor iedereen die de zorgverzekering bij agis heeft.
    weten jullie dat je gratis cd roms kunt aanvragen over zwanger worden en zwanger zijn..... misschien wel leuk... ( en 50 gratis condooms maar ja dat is meer voor na het zwanger worden he haha maar volgens mij moet je die optijd bestellen want heb ze nog niet binnen en heb geloof twee maanden geleden besteld)

11. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ik vind dat zwakbegaafde geen kinderen mogen krijgen. en daar bedoel ik mee mensen met het downsyndroom of iets dergelijks. niet mensen met een lagere opleiding.
    de laatste tijd hoor je veelste vaak dat zwakbegaafde mensen "per ongeluk" hun kindje niet goed verzorgen en of dood laat gaan.

12. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    hun hadden er bewust voor gekozen samen met de huisarts die zou zorgen dat ze hulp zouden krijgen....

wel handig die cd rom. als je iets wilt weten roep maar ik zal kijken of ik het kan opzoeken...

13. gaby1986

agneta daar ben ik het niet helemaal mee eens.. er zijn ook mensen met down syndroom die wel kinderen kunnen opvoeden.. ik heb een keer op de tv gezien.. een stel met down die graag kinderen wilden maar niet mochten..en hoe verdrietig ze daaronder waren.. echt zielig.. ik vind wel dat als mensen met down syndroom kinderen willen.. ze eerst moeten kijken of het wel gepast is voor het gezin...en als ze zo zijn.. als die 2 zonder emotie.. enzo.. zou ik het ook niet goed vinden..

14. agneta

agneta Fanatiek lid

4 aug 2008
    2.066
    0
    0
    zoetermeer
    ja dat is ook wel weer waar maar ik denk nier dat
    je dat goed kan controleren. tuurlijk kunnen die mensen ook heel graag kinderen willen maar of het verantwoord is vind ik maar de vraag.

15. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    niemand vragen haha ik kan het zo opzoeken

16. gaby1986

je hebt van down ook weer verschillende nivea's.. sommige zijn er ''erger'' aan toe dan andere..

17. gaby1986

bos... uhm ff denken....kun je daar ook op zoeken.. wanneer ik zwanger raak? zo nee.. heb ik voor nu even geen vraag.. :p

18. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    tip voor de aantaande vaders. misschien leuk om cadeau te geven:
    het boek, vader worden zonder zorgen. staan 250 tips in over het zwanger zijn van de vrouw, bevallen en het opvoeden van je kind. lijkt mij wel leuk boek...

19. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    euh....nee sorry....was ook al aan het zoeken 8)

20. gaby1986

oh jammer haha..

ik ga ff douchen.. zo terug!

Deel Deze Pagina