oh ik was je al aan het zoeken.... wat voor groep moet je morgen werken? werk je al lang in de kinderopvang?
ik moet morgen eerst een groepsoverleg overnemen van 9 tot 12.. en dan van 1 tot half 6 geloof ik op een verticale groep werken..ik ben nog invalkracht..maar heb wel 20 uur op contract.. en krijg binnenkort 1 dag vast.. ik werk nu bijna 16 maanden in de kinderopvang..jij?
zo lang groepsoverleg. ik had ook groepsoverleg vandaag maar duurde maar anderhalf uur.. ik heb anderhalf jaar ingevallen en werk nu anderhalf jaar vast totaal 3 jaar dus
ik zou ook echt blij zijn als ik een vaste groep zou krijgen.. maar ja nog maar even afwachten..ik ga er van door..zou toen straks al gaan haha.. nu ga ik echt.. tot morgen.. slaap lekker allemaal.
dag dag slaap lekker.. ik ga ook zo douchen en slapen. morgen om 5.45 gaat de wekker. truste en werkse morgen
is er nog iemand of slaapt iedereen al.. mijn schoonouders zijn weer weg.. lekker gekaart.. we doen rikken en dan doen we dat geld in een spaarpotje en dat geld gebruiken we dan om een keer een weekendje weg te gaan ofzo! echt leuk! @bos: wat leuk zo'n cd-rom met vragen.. ik heb een idee als jij nou alle vragen met antwoorden die op de cd-rom staan overtypt en dan op de site zet is wel interessant @all: veel plezier met werken! ik geniet nog even van mijn vakantie.. zondag ga ik met een groep van 13 mensen naar de efteling.. heb ik zin in
owja.. weltrusten dan! slaap lekker allemaal... ik heb besloten dat ik morgen maar eens lekker uit ga slapen
goedemorgen allemaal ik kon eigenlijk tot kwart over 7 blijven liggen...maar kon niet meer slapen.. fijne dag allemaal
morgen ladies, @ suus wij doen dat ook maar dan met Hartenjagen. Zijn al twee keer naar Antwerpen geweest. Rustig hier. Wilde weten hoe het zat als je een ovu test als zwangerschapstest wilde gebruiken. Moeten de lijntjes dan ook even dik zijn?
Ryanne, Als ze maar bijna even donker zijn. Heb je getest? Kan je hem laten zien? Dreamer, Meis hoe gaat het daar?