Goeiemorgen meiden, Wat is het koud geweest vannacht he? Vriendlief moest zelfs krabben toen hij naar zijn werk ging! Ik kan altijd zo moeilijk opstaan als het buiten het bed zo koud is en een beetje donker.. :S Maar ik heb nu zo'n wekker-lamp, dan wordt het langzaam steeds lichter in de kamer en lijkt het ook niet alsof je midden in de nacht uit bed komt haha. Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag? Liefs
Hier gaat alles wel. Zo naar de KNO arts en dan kijken of hij me kan helpen. Ben nog steeds behoorlijk ongi en heb ook nog steeds behoorlijke rugpijn.
succes sammie Krijg de test niet op de foto. In het echt zijn de lijnen een stuk duidelijker maar niet alletwee even donker.
zie mijn album ook een ovutest als zw test gebruikt maar de controle lijn meot echt min even donker zijn of donkerder kijk maar
succes bij de KNO arts Sammie! En nen veel plezier op school.. Ik denk dat ik even terug mijn bedje in duik lekker zeg vakantie
Zwangeren 30 juli: Lynn1986, 7e ronde ZWANGER, uitgerekend 5 april 2009 17 aug: Suhe, 1e ronde clomid ZWANGER, uitgerekend 26 april 07 sep: Natassie, 9e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 mei 2009 08 okt: Mama1987, 4e ronde ZWANGER, uitgerekend 16 juni 2009 10 okt: Mac, 3e ronde ZWANGER, uitgerekend 17 juni 2009 NOD lijst Oktober 27: Meisje87, 4e ronde 30: Bos, 8e ronde November 01: Saskia1982, 2e ronde 04: Ryanne, 11e ronde, 2e met Clomid 05: Linda85, 7e ronde 08: Lala87, 2e ronde 11: Sannehai, 2e ronde 12: Rose, 1e ronde 12: Suus1987, 8e ronde 14: Agneta, 3e ronde met Clomid 16: Sterretje08, 6e ronde 18: Suusje23, 3e ronde 20: Wendyvanliemde, 7e ronde 23: Kristel86, 11e ronde 23: Debby86, 2e ronde 24: Gaby1986, 7e ronde 27: Dreamer83, 7e ronde December 10: Sammie88, 5e ronde Indien er een aanpassing moet komen op de lijst, laat het aan Dreamer83 of Sammie88 weten en wij passen het zo snel mogelijk aan!
Sammie succes bij de kno arts! Oma, heb je goeie hoop? Vertelllllll. Meisje, wat is je nieuwe nod? Ik ben vanacht ongi geworden. Gok dus dat mn ei dag 20 is geweest en ik een LF van 13 dagen heb gehad. Straks eens kijken hoe ik dat bij FF voor elkaar ga krijgen om mn kruis naar dag 20 te verplaatsten. Ik heb mn nieuwe nod op de 27e gezet, dat geeft FF aan als nieuwe nod. Ook al boeit mn nod verder niet... Verder voel ik me eenzaam. Ik merk dat ik me langzaam terugtrek in mn eigen wereldje. Ik besefte me net pas dat wij nooit op de normale manier zwanger kunnen worden (beetje traag van begrip denk..) Als we al zwanger kunnen worden... Dat doet zeer! Je hele intieme leven ligt open en bloot bij mensen die je niet kent en zij hebben nu de macht erover. Dat voelt machteloos en ik kan niet tegen dat gevoel. Ben verdwaald in een wereld die ik niet ken. Mensen praten in een taal die ik niet begrijp. Ik voel me nietig, klein en onbelangrijk. Heel eenzaam...
Lieve oma ik weet hoe je je voelt (Niet helemaal natuurlijk omdat ik met medicijnen een grotere kans heb) maar als je te horen krijgt dat het zwanger worden niet natuurlijk gaat val je in een zwart gat. Praat erover met je hubbie en krop het niet op. Nu zit je hoofd vol maar naar mate de tijd verstrijkt komt je verstand terug en kun je helderder nadenken. Ze kunnen tegenwoordig gelukkig heel veel in een zh! Heb mn ovu test in mn album geplaatst.
Ze kunnen veel, maar van 0 kunnen ze geen 1 maken helaas. Dus als er uit de onderzoeken zal blijken dat mn man echt geen zaad aanmaakt, dan is het over. Bij een vrouw kunnen ze eitjes stimuleren, bij een man kan dat niet met het zaad. Het is bij mij dus niet zozeer het gevoel van het zal moeilijker gaan, maar het zal niet gaan. En dat is heel moeilijk. Je ovu test zegt helaas niet zoveel. Sowieso zegt een ovu test voor nod niks. Als ie positief is hoef je niet zwanger te zijn en als ie negatief is kan je wel zwanger zijn. Toch nog even 3 daagjes wachten en testen met een zw test meis! Ik ga voor je duimen!
Meiden, Hier Sammie even via de profiel van mijn zusje. Kno arts zei niet veel, ik heb een oorontsteking en heb daarvoor oogdruppels gehad voor mijn oor. Aangezien de oor druppels niet werkte. Over 2 weken moet ik weer komen, en er is een kweek gemaakt van het groene uit mijn oor. Ryanne, Zw test van Sensitest gaven bij mij lichte streepjes. Dreamer, Geef de moed niet op meis, ik weet dat je sterk bent. Mijn duimen draaien nog steeds iedere seconde van de dag voor goede zaadjes. En gewoon blijven klussen! Wie weet zijn er wel zaadjes...
Voordat we begonnen heb ik gezegd, wanneer 1 van ons onvruchtbaar blijkt te zijn stoppen we. Mijn man heeft hier verder niks over gezegd toen. Nu we werkelijk op dat punt staan weet ik niet wat ik wil. We zijn nu al zoveel verder in het zwanger worden. Ik wil er nu ook nog niet overna denken, al zouden we dat wel moeten eigenlijk. Dus ik weet het allemaal niet. We willen eerst de komende onderzoeken afwachten. We hopen allebei heel hard dat er bij een volgend onderzoek wel zaadjes worden gevonden, al is het er maar 1. Dan hebben we nog een kans op een kindje van onszelf en hoeven we dus die keuze niet te maken.