Sterretje: de banner heb ik op 28 dagen gezet en als ik zaterdag zou testen zou ik op 36 zitten (en de laatste cyclus van 35) woensdag ben ik wel vrij dus wie weet... hoe is het met jou
hey lynn..... goed dat je er bent....zien we weer even het voorbeeld van dat niet iedereen NIET zwanger word....... hoe gaat het met je..
gewoon vond t een beetje rare zin..bedoel er niks mee hoor.. als ik die zin lees.. valt die gewoon raar in ijn mond..
NOu dan zit je altijd goed, gewoon testen wanneer je denkt da tj er aan teo bent hoor! Met mij alles goed hoor, me ventje is ziek, dus dat is wel balen, moeten we heel de dag thuis blijven Verder ongeveer mijn ei dus we kunne weer gaan aftellen @lynn, wat een mooi buikje zeg, super!
Zo net weer ff een ovu testje gedaan, en die is nog steeds positiever dan ooit! Nu nog een manier vinden om me ventje zo ver te kijgen dat tie wel kan klussen
sterretje: dat word goed verzorgen dan... welke ovutesten gebruik jij. wil ze toch ook gaan gebruiken volgende maand (hoop natuurlijk ze niet nodig te hebben)
Ja ik moet hem maar helemaal in de watten leggen vandaag, zodat tie misschien einde van de dag dan weer wat opgeknapt is, we hebben namelijk wel een klus te klaren vandaag @bos, Ik gebruik de ovutesten van sensitest, tot nu toe altijd goed bevallen, netjes altijdpostieve testen en ook zwanger mee geworden! @agneta, hoever zit jjij in je cyclus meis?