NOu hopen dat het snel mag doorbreken en dan weer vol geode moed door naar de volgende ronde! Krijg je nu weer een hogere dosis clomid?
nouuuuu de eerste keer had ik 50mg en dat sloeg niet aan de 2e keer had ik 100mg en was een goed ei en de laatste keer had ik weer 100mg en dat sloeg ook niet aan en nu krijg ik 150mg
NU maar hopen dat er deze keer dus wel weer een goed ei aan gaa komen hoor! Zou geweldig zijn! Ik wil iedereen zwanger zien in november namelijk
ik verveel me ook.. straks om 3 uur gaan we lootjes trekken voor kerst bij mijn vriend.. en dan gourmetten bij rachel.. en om 7 uur vanavond lootjes trekken voor kerst bij mij thuis...dus nog ongeveer 1,5 uur vervelen..
pff zit hiet maar een beetje rond te hangen op de site, maar geloof dat ik alles nu wel gelezen heb, heb al mijn mails al beantwoord, spelletje gespeeld op internet.... Bleh is saai zo'n daagje, had gerekend op een daagje weg, lekker met z'n tweeen en nu moet ik mezelf dus thuis vermaken.... Mmm lekker gourmetten, altijd gezellig! Heb ik ook wel trek in, denk dak maar eens wat lekkers voor mezelf ga maken
we doen allemaal ons best ga ik van uit..... mijn vriend vroeg vanochtend waarom ik niet gewoon een groen hoofd kreeg als ik zwanger ben... lekker duidelijk....bedankt he....loop ik voor schut....
hey agneta. heb je al gestofzuigd? ik heb mijn bed al opgeschud hoor en mijn was al voor de helft opgevouwen.... 8)
ja leon heeft gezogen. en ik ga nu het bed doen en dan een en maken voor de konijnen want die open nu in de tuin ergens................
Ik hoef lekker mijn bed niet te doen nu... Stond wel op de lijst, maar ja hij blijft bezet vandaag, dus morgen dan maar weer Scheelt vandaag weer! Heb net lekker de badkamer gesopt en wat gegeten, ga nu denk ik lekker op de bank ff tv kijken en wat foto's in plakken! Tot later allemaal! ps ik wil ook wel een groen hoofd krijgen hoor, wel makkelijk voor als je zwanger bent dan he!
haha dan kom ik naast jou lopen dan ben ik niet de enige die voor schut loopt als ik zwanger ben met mijn groene hoofd. ben ff aan het zoeken wat het kost om mijn konijnen van zijn mannelijk heid af te helpen.... een vrouwtje kost al snel 100 tot 150 euro mannetje is de pineut denk ik als ik dat zie...
Niet normaal he wat het kost om je dier te laten helpen Wij hebben een paar maanden terug ook onze poes laten helpen, waren gewoon zo 100 euro kwijt, wat een geld he! Ik vind het niet erg om voor schut te lopen hoor, als ik maar gewoon snel zwanger mag worden!
@ ster heeft je hubbie nog kans gehad om te klussen? Super die posi test. Nu duimen dat er aan het einde van de maand een andere mooie posi test is! @ Lynn mooi kamertje joh @ gaby je was goed bezig gister snapte er helemaal niets van @ all wie wil mijn klusjes komen doen? Heb hier nog een lijstje hoor @ agata (agneta haal het altijd door elkaar) we willen het pas met de kerst vertellen. Gister wel tegen schoonouders verteld omdat ze op de hoogte zijn van de ma, zh bezoeken etc. dus vonden we dat ze het goede nieuws ook mochten weten. Schoonmoeder in tranen en zelfs schoonvader. Echt lief